Hilsen i bilen/buleopretning v. Horsens
Fra : Brian

Dato : 04-10-09 07:55

G'morn - forhåbentlig bedre end min!

En eller anden skovl har været så flink at lave en lille hilsen til mig i
bilen i løbet af natten. Om ikke andet skal de have ros for kreativiteten:
http://peecee.dk/upload/view/194960 - http://peecee.dk/upload/view/194959

Jeg kan ikke helt gennemskue hvad formålet har, men det har ihvertfald
resulteret i en "omvendt" bule og krakeleringer i lakken

Er der mons nogen der kender en buleopretter i Horsens området - eller etv.
kender til det gamle Chipsaway (nu http://lakreparationer.dk/) i Højbjerg ?
Jeg kommer jo nok ikke udenom, at der skal en gang maling til også...

/Brian

Fra : Brian

Dato : 05-10-09 10:46

"Brian" <nej@tak.du> skrev i meddelelsen

> [...]
> etv. kender til det gamle Chipsaway (nu http://lakreparationer.dk/) i
> Højbjerg ? Jeg kommer jo nok ikke udenom, at der skal en gang maling til

Der er ikke mange der roder sig ud i buler, her i gruppen - som forventet

Anyway, gutten i Højbjerg ville gerne lave det for mig, men sagde rent ud,
at han ikke kunne lave det på den rigtige måde. Han kunne godt få det til at
se fint ud, men det ville ikke være en langtidsholdbar løsning, idet der var
for meget der skulle spartles op. En meget reel fyr, der forøvrigt gav mig
en pris på 2500,-

Han foreslog mig at finde et pladeværksted istedet, da bulen skal trækkes på
plads - så nu er der bestilt tid hos pladeværkstedet i nabogaden. Helt
sikkert en dyrere løsning, men det skal sgu laves ordentligt.

/Brian

Fra : Mogens

Dato : 05-10-09 15:36

> Der er ikke mange der roder sig ud i buler, her i gruppen - som forventet

Heller ikke med buler

> Han foreslog mig at finde et pladeværksted istedet, da bulen skal trækkes
> på plads

Chipsaway klarede min mega parkeringsbule i bagdøren - uden lakering

Fra : Brian

Dato : 05-10-09 16:08

"Mogens" <no@mail.com> skrev i meddelelsen

> Chipsaway klarede min mega parkeringsbule i bagdøren - uden lakering

Jeg kommer ikke uden om lakering, da lakken er krakeleret. Derudover kan
Chipsaway og lign. ikke rette sådan en bule, da den sidder i et ombuk, og
skal trækkes tilbage - iflg. Chipsaway manden.

Jeg har dog før haft Chipsaway til at rette et par buler og fjerne lidt
"eksem" fra en kofanger - det er ret imponerende.

/Brian

Fra : Leif

Dato : 05-10-09 15:26

> [...]
> bule og krakeleringer i lakken
>
> Er der mons nogen der kender en buleopretter i Horsens området - eller etv. kender til det gamle

Ligner et forsøg på indbrud?

/Leif

Fra : Brian

Dato : 05-10-09 16:11

"Leif" <Den.f@@r.du.ikke.her.dk> skrev i meddelelsen

> Ligner et forsøg på indbrud?

Det er også min tanke, men det er dælme det mest halvhjertede forsøg
nogensinde.
At tro man kan få smækken op ved at brække i dét punkt, er da lettere
retarderet.

/Brian

Fra : Frank Leegaard

Dato : 05-10-09 18:04

Brian wrote:

> Det er også min tanke, men det er dælme det mest halvhjertede forsøg
> nogensinde.
> At tro man kan få smækken op ved at brække i dét punkt, er da lettere
> retarderet.

Nu er en junkie på vej til at skaffe til det næste fix, jo nok ikke verdens
mest velovervejede gut. Ejheller fysik eller bilkyndige.

Men samme tanke her da jeg så bulen.

--
/Frank