Gæt en sportsvogn
Fra : Leo_Jensen

Dato : 03-10-09 04:06

Ja, den var ikke nem at tage billeder af på P-pladsen ved Kolding
storcenter, men taglinien skulle vist være tilstrækkeligt. Den ses
gennem Corsaen...

http://tinypic.com/r/2vn00op/4

Leo

Fra : Kent Glerup

Dato : 03-10-09 11:20

Leo_Jensen skrev:
> Ja, den var ikke nem at tage billeder af på P-pladsen ved Kolding
> storcenter, men taglinien skulle vist være tilstrækkeligt. Den ses
> gennem Corsaen...
>
> http://tinypic.com/r/2vn00op/4

Godt nok lav!
Kan ikke helt se hvor langt bagud taglinjen fortsætter, men vover
alligevel pelsen: Lotus Europa.

/Kent Glerup

Fra : Leo_Jensen

Dato : 03-10-09 04:34

On 3 Okt., 12:19, Kent Glerup <k...@glerupYEAH-olesenRIGHT.dk> wrote:

> Godt nok lav!
> Kan ikke helt se hvor langt bagud taglinjen fortsætter, men vover
> alligevel pelsen: Lotus Europa.
>
> /Kent Glerup

Moderne biler er også tåbeligt høje. Lotus er korrekt !

Leo

Fra : Kent Glerup

Dato : 03-10-09 11:54

Leo_Jensen skrev:

> Moderne biler er også tåbeligt høje. Lotus er korrekt !

Men ikke en Europa alligevel.. Så må det være en lidt ældre Esprit!

/Kent Glerup

Fra : Martin Mose Larsen

Dato : 03-10-09 12:05

[Default] On Sat, 03 Oct 2009 12:53:32 +0200, Kent Glerup

osse mit bud!

http://www.imcdb.org/images/002/363.jpg
http://aussieexotics.com/wp-content/uploads/2007/07/bigsi-lotus-esprit.jpg

sayonara
Martin Mose Larsen

Fra : N/A

Dato : 03-10-09 11:54

Fra : Martin [6000]

Dato : 03-10-09 13:33

> Men ikke en Europa alligevel.. Så må det være en lidt ældre Esprit!

Nu er jeg ikke Lotus-ekspert, men jeg ser den jævnligt køre rundt i byen
og mener også det er en Esprit.

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 03-10-09 17:17

Leo_Jensen <leo.5500@gmail.com> wrote in news:79b3fc5c-8e65-4e7e-b77a-
43371d6f4e87@b18g2000vbl.googlegroups.com:

> Ja, den var ikke nem at tage billeder af på P-pladsen ved Kolding
> storcenter, men taglinien skulle vist være tilstrækkeligt. Den ses
> gennem Corsaen...

Det er utvivlsomt en Lotus Esprit S2'er.

Esprit'ens taglinie er ganske rigtig noget nær unik (for S1 og S2). At
det er en S2'er baserer jeg på at jeg synes at kunne ane luftindtag bag
sideruderne, hvilket S1'eren ikke havde.

At det ikke er en turbo gætter jeg alene fordi den ikke synes at have
dennes lille tagspoiler.

--
I remember when sex was safe and flying dangerous
I miss those days

Fra : Leo_Jensen

Dato : 03-10-09 10:51

On 3 Okt., 18:17, "Kent Oldhøj" <k...@oldhoj.dk> wrote:
> [...]
> dennes lille tagspoiler.
>
> --
> I remember when sex was safe and flying dangerous

Hjemme igen efter en tur i vinden i 2CV'en...

Jep, Esprit er rigtigt:
http://tinypic.com/r/ayokg4/4
Fin lille bil

Leo

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 03-10-09 18:09

> Hjemme igen efter en tur i vinden i 2CV'en...

Det må så ha' været medvind

> Jep, Esprit er rigtigt:
> http://tinypic.com/r/ayokg4/4

Og en S2'er.

> Fin lille bil

Uha ja. En af de sjældne sene S2.2'ere (en S2'er med 2.2 liters motoren
fra en S3'er), sgu jeg nok finde plads og tid til hvis nogen ville
tilbyde mig en til menneskepenge. Italiensk design kombineret med
klassisk engelsk sportsvogns teknik af bedste skuffe.

Fra : N/A

Dato : 05-10-09 07:26

Fra : Leo_Jensen

Dato : 03-10-09 11:44

On 3 Okt., 19:09, "Kent Oldhøj" <k...@oldhoj.dk> wrote:

> Det må så ha' været medvind

50 km ud og 50 km hjem, så i gennemsnit var der vel vindstille.
Overvejende sidevind såmænd, ikke specielt sjovt, men den kan sagtens,
bare man ikke er bange for fornemmelsen af at at vælte eller blæse af
vejen...

Leo

Fra : Torben Scheel

Dato : 05-10-09 07:26

Leo_Jensen wrote:

> [...]
> Overvejende sidevind såmænd, ikke specielt sjovt, men den kan sagtens,
> bare man ikke er bange for fornemmelsen af at at vælte eller blæse af

Det bliver hurtigt medvind i en 2CV :
http://media.kladblog.com/media/200511/crosswinds.wmv

--
vh