Åh disse minder :o)
Fra : Mogens

Dato : 03-10-09 10:03

Sidder en regnvåd lørdag formiddag og surfer lidt på "Der Classic Driver
Premium Automarkt" hér: www.classicdriver.com/de/1000.asp
Nice da for f***** - gamle rariteter en mas

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 03-10-09 10:40

Mogens skrev:

> Nice da for f***** - gamle rariteter en mas

246.905 EUR for en 911!

Og så har den endda et afblændet instrument; hvad skulle der ha været i dét?

Heizung?
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Mogens

Dato : 03-10-09 10:55

"Hans Paulin (6310)" <me@privacy.net> skrev i meddelelsen

> 246.905 EUR for en 911!

Hallo - du har fat i noget af de ypperste !
1973 Porsche Carrera RS M471 Lightweight

Æh, der er ingen Toyota'er i dén klasse?

> Og så har den endda et afblændet instrument; hvad skulle der ha været i
> dét? Heizung?

Plads til udvidelser...
(det er et analogt ur, som normalt er placeret dér)

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 03-10-09 11:54

Mogens skrev:

> "Hans Paulin (6310)" <me@privacy.net> skrev i meddelelsen

> Hallo - du har fat i noget af de ypperste !
> 1973 Porsche Carrera RS M471 Lightweight

Jow jow

> Æh, der er ingen Toyota'er i dén klasse?

Det er to forskellige koncepter

Hér i den virkelige Verden med finanskrise og folkepension kan jeg ikke leve
mine drømme ud; ellers ville jeg da osse gerne sejle rundt i noget mere
sophistikeret

> Plads til udvidelser...
> (det er et analogt ur, som normalt er placeret dér)

Nå, for faen; underligt at de har sparet dét væk; det ser så fattigt ud -
næsten et Kadett-concept at undlade det
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Mogens

Dato : 03-10-09 12:33

> Det er to forskellige koncepter

LOL - ja :)

> Hér i den virkelige Verden med finanskrise og folkepension kan jeg ikke
> leve mine drømme ud; ellers ville jeg da osse gerne sejle rundt i noget
> mere sophistikeret

Du har sgu da haft en Kadett GSI før...

> Nå, for faen; underligt at de har sparet dét væk; det ser så fattigt ud -
> næsten et Kadett-concept at undlade det

Ser du, det err faktisk ret elementært - at man i super light versionerne
sparer vægt ved kun at montere det mest nødvenige grej. Kendes også fra
Ferrari F40 osv.

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 03-10-09 15:19

Mogens skrev:

> Du har sgu da haft en Kadett GSI før...

Gider ik det rust; om det så er en GSi, Bimmer eller 911

Det blev nok for meget at kigge på dét soltag med gravrust i - og vide at
der ikke var noget at gøre ved det

> Ser du, det err faktisk ret elementært - at man i super light
> versionerne sparer vægt ved kun at montere det mest nødvenige grej.
> Kendes også fra Ferrari F40 osv.

Brøs mig bare ik om de der "skrabede" modeller - i gamle dage fx. med en
dækplade over radiohullet og antennedittoet

Det er nok noget psykologisk nåed
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Henrik B.

Dato : 04-10-09 19:07

"Hans Paulin (6310)" <me@privacy.net> skrev i meddelelsen

> 246.905 EUR for en 911!
>
> Og så har den endda et afblændet instrument; hvad skulle der ha været i
> dét?

Ja, stadig bare en gammel spand...

--
http://www.saabklub.dk/

Fra : Frank Leegaard

Dato : 04-10-09 20:42

Henrik B. wrote:
> "Hans Paulin (6310)" <me@privacy.net> skrev i meddelelsen

> Ja, stadig bare en gammel spand...

Men jo en raritet. Derfor nok prisen. Den virker nu noget opskruet.

--
/Frank

Fra : Armand

Dato : 04-10-09 21:52

Frank Leegaard skrev:

> Men jo en raritet. Derfor nok prisen. Den virker nu noget opskruet.

Vi har lige været gennem en årrække hvor folkt over hele verden har haft
penge på lommen - Men nu!?
Det ér nok meget optimistiske priser verdensøkonomien taget i betragtning.
Skulle jég bruge af en lottogevinst i den henseende, ville jeg nok
snarere tage til lufthavnsparkeringen i Dubai og dér købe en af de
luksusbiler som fallerede pengemænd har efterladt da de flygtede ud af
landet i ly af mørket, til given spotpris (har de højrekørsel i Dubai?)

--
Armand.

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 05-10-09 04:50

Armand skrev:

> [...]
> af de
> luksusbiler som fallerede pengemænd har efterladt da de flygtede ud af

Mon ikke kreditorerne kommer i 1. række?
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Armand

Dato : 05-10-09 11:20

Hans Paulin (6310) skrev:

> Mon ikke kreditorerne kommer i 1. række?

Jo, hvem skulle man ellers handle med?
Men mon ikke at de har hentet så mange biler ude i lufthavnen at
priserne er i bund :-/

--
Armand.

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 05-10-09 14:39

Armand skrev:

> Men mon ikke at de har hentet så mange biler ude i lufthavnen at
> priserne er i bund :-/

Man må bare håbe det samme gælder for Skat
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Armand

Dato : 05-10-09 14:45

Hans Paulin (6310) skrev:

> Man må bare håbe det samme gælder for Skat

Det bliver jo nok temmeligt tungt omkring "incl. transport-omkostninger"

--
Armand.
(der i så fald nok ville vælge at lade den mellemlande på tyske plader

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 05-10-09 14:56

Armand skrev:

> Det bliver jo nok temmeligt tungt omkring "incl.
> transport-omkostninger"

Ka godt være man får behov for nogle SP-penge dér
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Anders Majland

Dato : 05-10-09 20:36

> Det bliver jo nok temmeligt tungt omkring "incl. transport-omkostninger"

Er det ikke kun på nye biler (<1/2år og <6000km) at afgiften betales i
forhold til prisen incl transport og tvungen importøt avance ?