Kan det passe? Alfa Romeo
Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 28-09-09 19:05

Der står en af de sidste 156'ere som overlevede den store rustpest
hernede i gaden.

Da jeg kiggede lidt løseligt (ejeren stod i nærheden), ind i den,
syntes jeg fanneme jeg kunne se en radio med kasettespille.

Kan det passe?

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Leif

Dato : 28-09-09 19:41

<folmer@rasmussen.dk> skrev i meddelelsen news:gfu1c554th9p5lrpdh1vd2vpar4um031mo@4ax.com...
> [...]
>
> Da jeg kiggede lidt løseligt (ejeren stod i nærheden), ind i den,
> syntes jeg fanneme jeg kunne se en radio med kasettespille.

Jeg har en helt ny på loftet, som du må få, hvis du kommer forbi.....
Kan ikke lige huske mærde & model.......

Mvh, Leif
7330 Brande

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 28-09-09 19:55

On Mon, 28 Sep 2009 20:41:00 +0200, "Leif" <Den.f@@r.du.ikke.her.dk>
wrote:

>Jeg har en helt ny på loftet, som du må få, hvis du kommer forbi.....
>Kan ikke lige huske mærde & model.......

>--

Næh, ellers tak. Jeg undrede mig bare over, om det kan være rigtigt,
at en så forholdsvis ny model er udstyret med slige antikviteter.

Hvorfor kommer du forresten ikke og hilser på, når jeg indtil flere
gange om ugen er på Fredsskovvej?

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Brian

Dato : 28-09-09 20:12

<folmer@rasmussen.dk> skrev i meddelelsen

> Næh, ellers tak. Jeg undrede mig bare over, om det kan være rigtigt,
> at en så forholdsvis ny model er udstyret med slige antikviteter.

Den er skam god nok. Det samme gjorde f.eks BMW langt op i dette årti - jeg
ved ikke om de gør endnu.

Til gengæld er det ofte kombineret med en cd-changer i bagagerummet, eller
et andet perverst sted.

/Brian

Fra : Tom

Dato : 28-09-09 20:46

Brian skrev:

> Den er skam god nok. Det samme gjorde f.eks BMW langt op i dette årti -
> jeg ved ikke om de gør endnu.
>
> Til gengæld er det ofte kombineret med en cd-changer i bagagerummet,
> eller et andet perverst sted.

Utroligt at fabrikkerne gider fremstille dyre mekaniske cd-drev, når
resten af verden taler, USB eller SD memorystick med > xx GB.

--
Tom

Fra : Mogens

Dato : 28-09-09 20:56

"Tom" <bmw@bmw.dk> skrev i meddelelsen

> Utroligt at fabrikkerne gider fremstille dyre mekaniske cd-drev...

Hvem køber de dyre nye biler?
Jep - folk af en vis alder, som har en CD-samling.
Derfor

Fra : Tom

Dato : 28-09-09 21:11

Mogens skrev:
> "Tom" <bmw@bmw.dk> skrev i meddelelsen

> Hvem køber de dyre nye biler?
> Jep - folk af en vis alder, som har en CD-samling.
> Derfor

hehe, synes bare at man kan sidde og skifte CD'ere hele tiden selv med
en charger til 6 CD'ere, den har man hurtigt spillet igennem så mange
gange at man hurtigt bliver træt.

--
Tom

Fra : Brian

Dato : 28-09-09 21:35

> [...]

> charger til 6 CD'ere, den har man hurtigt spillet igennem så mange gange

Du kan jo få cd-changer der kan spille Mp3 - også originalt til din BMW

/Brian

Fra : Tom

Dato : 28-09-09 21:54

Brian skrev:

> Du kan jo få cd-changer der kan spille Mp3 - også originalt til din BMW

min TomTom 930 GPS kan også sende MP3 musik som alm FM signal til
radioen og er udviddet med 16 GB SD kort, så jeg klarer mig

--
Tom

Fra : Henrik B.

Dato : 28-09-09 22:16

> min TomTom 930 GPS kan også sende MP3 musik som alm FM signal til radioen
> og er udviddet med 16 GB SD kort, så jeg klarer mig

Tjah, hvis man er ligeglad med lydkvalitet, så er det jo selvfølgelig en
mulighed...

--
http://www.saabklub.dk/

Fra : Brian

Dato : 29-09-09 15:07

> Tjah, hvis man er ligeglad med lydkvalitet, så er det jo selvfølgelig en
> mulighed...

Min Navigon kan det samme, og jeg synes heller ikke at det er værd at høre
på. FM båndet er også for overfyldt til den slags "features" her i landet.

/Brian

Fra : Tom

Dato : 29-09-09 19:05

Brian skrev:

> Min Navigon kan det samme, og jeg synes heller ikke at det er værd at
> høre på. FM båndet er også for overfyldt til den slags "features" her i
> landet.

Bor på Lars Tynds mark, så her er det ikke noget problem. Alternativet
med kassettebånd er da under alle omstændigheder værre end lyd via GPS

--
Tom

Fra : HKL

Dato : 28-09-09 21:23

"Mogens" <no@mail.com> skrev i en meddelelse
> "Tom" <bmw@bmw.dk> skrev i meddelelsen

> Hvem køber de dyre nye biler?
> Jep - folk af en vis alder, som har en CD-samling.
> Derfor

Hmmmmmmmm..............................min alder gør at jeg har en
LP-samling

/HKL, ZX10R - Mazda6 2,2DE sport

Fra : Leif

Dato : 28-09-09 21:49

"HKL" <zx10r"FJERNDETTE"@lynnePUNKTdk> skrev i meddelelsen

> Hmmmmmmmm..............................min alder gør at jeg har en LP-samling
>
> /HKL, ZX10R - Mazda6 2,2DE sport

Osse mig - og den vokser stadig (samlingen.....)

/Leif

Fra : Seth

Dato : 29-09-09 11:14

"HKL" <zx10r"FJERNDETTE"@lynnePUNKTdk> wrote in news:4ac11aef$0$279
$14726298@news.sunsite.dk:

> "Mogens" <no@mail.com> skrev i en meddelelse

> Hmmmmmmmm..............................min alder gør at jeg har en
> LP-samling
>
> /HKL, ZX10R - Mazda6 2,2DE sport

I så fald skal du nok tilbage til dengang amerikanske biler blev
standarudstyret med en pladespiller der kørte 16 omdrejninger i minuttet.
_
Seth

Fra : Brian

Dato : 28-09-09 21:03

"Tom" <bmw@bmw.dk> skrev i meddelelsen

> Utroligt at fabrikkerne gider fremstille dyre mekaniske cd-drev, når
> resten af verden taler, USB eller SD memorystick med > xx GB.

Jeps - især SD kort. De er diskrete, og koster efterhånden ingen penge.

Well... det er da hyggeligt nok at have båndspiller i bilen igen - det har
jeg aldrig haft før

/Brian

Fra : Tom

Dato : 28-09-09 21:08

Brian skrev:

> Jeps - især SD kort. De er diskrete, og koster efterhånden ingen penge.
>
> Well... det er da hyggeligt nok at have båndspiller i bilen igen - det
> har jeg aldrig haft før

hehe, ALLE mine biler har haft kassetteafspiller, det er bare for
vildt...det er så latterligt at bilfabrikkerne må brække sig af grin
over os :D

--
Tom

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 28-09-09 21:02

Brian skriver:

> Den er skam god nok. Det samme gjorde f.eks BMW langt op i dette årti - jeg
> ved ikke om de gør endnu.

Samt Toyota og Volvo - for lige at nævne biler jeg har kørt i de sidste
par dage.

Klaus

Fra : Leif

Dato : 28-09-09 21:52

<folmer@rasmussen.dk> skrev i meddelelsen news:cf12c5h8bdqtn0k1kf7u885bd02j18dcso@4ax.com...

> [...]
> at en så forholdsvis ny model er udstyret med slige antikviteter.
>
> Hvorfor kommer du forresten ikke og hilser på, når jeg indtil flere

Sikkert fordi jeg arbejder på den rigtig store fabrik lidt længere nord-vest ad Borupvej,
men hvis du nu lige fortæller, hvad jeg skal kigge efter og hvornår på dagen, er der
måske en mulighed........

/Leif
Der efter 15 år som mølletegninger stadig ikke er træt af det.

Fra : Seth

Dato : 29-09-09 11:13

folmer@rasmussen.dk wrote in news:gfu1c554th9p5lrpdh1vd2vpar4um031mo@
4ax.com:

> [...]
>
> Da jeg kiggede lidt løseligt (ejeren stod i nærheden), ind i den,
> syntes jeg fanneme jeg kunne se en radio med kasettespille.

Jeg ville ønske min bilradio havde kassetteafspiller.
_
Seth

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 29-09-09 15:36

Seth skriver:

> Jeg ville ønske min bilradio havde kassetteafspiller.

Til hvad?

Klaus

Fra : Seth

Dato : 30-09-09 09:24

"Klaus D. Mikkelsen" <Er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> wrote in

> Seth skriver:

> Til hvad?
>

> Klaus

Øhhhh...........
Afspilning af kassettebånd.
........som potentielt lyder bedre end CD'er.
_
Seth

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 30-09-09 16:25

Seth skriver:

> Øhhhh...........
> Afspilning af kassettebånd.
> .......som potentielt lyder bedre end CD'er.

I en tilfældig bilradio, monteret fra fabrikken?

I kabinen af en bil, med dertilhørende støj og dårlig skustik?

Klaus

Fra : Seth

Dato : 01-10-09 12:24

> Seth skriver:

> I en tilfældig bilradio, monteret fra fabrikken?
>
> I kabinen af en bil, med dertilhørende støj og dårlig skustik?
>

> Klaus

Vilkårene er ens.
Men kassettebåndets optagekvalitet er en standard jeg selv sætter.

Ønsker jeg høj kvalitet og nydelse af musik ville det alligevel og under
alle omstændigheder foregå hjemme.

I en bil bliver det aldrig andet end Low-Fi om det så var et ML anlæg.
_
Seth

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 29-09-09 06:21

On 28 Sep., 20:04, fol...@rasmussen.dk wrote:
> [...]
>
> Da jeg kiggede lidt løseligt (ejeren stod i nærheden), ind i den,
> syntes jeg fanneme jeg kunne se en radio med kasettespille.

Det samme kan du da se i min kones Renault Clio

--
Christian

Fra : SvenP

Dato : 30-09-09 10:04