Derfor stilheden i gruppen.
Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 26-09-09 14:43

Så kan jeg bedre forstå at der er så stille herinde. .o))

http://ekstrabladet.dk/biler/bil_nyheder/article1229202.ece

Man er nok i Vasbygade, enten som udøver eller som tilskuer.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 26-09-09 15:10

folmer@rasmussen.dk skrev:

> Så kan jeg bedre forstå at der er så stille herinde. .o))
>
> http://ekstrabladet.dk/biler/bil_nyheder/article1229202.ece
>
> Man er nok i Vasbygade, enten som udøver eller som tilskuer.

Årh, der er da os moi!

Ellers må du jo komme med nogle mere ophidsende indlæg a la:

"Hvilken shampoo bruger du til dine fælge?"

"Røde biler kører mere agressivt end andre!!!!!"

"Er det nødvendigt med vinterdæk i dk?"

Forslagene står selvfølgelig til fri afbenyttelse!

Nu vil jeg gå ud og vaske vogntøjet i Brugsens den bedste inden jeg trisser
en tur med Trofast; så er aftensmaden nok klar når jeg kommer ind igen
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 26-09-09 15:32

On Sat, 26 Sep 2009 16:09:43 +0200, "Hans Paulin \(6310\)"
<me@privacy.net> wrote:

>Årh, der er da os moi!
>
>Ellers må du jo komme med nogle mere ophidsende indlæg a la:
>
>"Hvilken shampoo bruger du til dine fælge?"

>--

Shampoo?? Der er da ikke hår på mine fælge.

>--

>"Røde biler kører mere agressivt end andre!!!!!"

>--

De sorte er de værste.

>--

>"Er det nødvendigt med vinterdæk i dk?"

>--

Det tror jeg ikke. Jeg vil personligt beholde sommerdækkene på, idet
stålet er ved at kigge frem gennem gummiet. Det bliver sådan noget
pigdæk light.

>--

>Forslagene står selvfølgelig til fri afbenyttelse!

>--

Vi bliver vel også lige nødt til at vende brugen af tågelys, såvel for
som bag?

> [...]

>en tur med Trofast; så er aftensmaden nok klar når jeg kommer ind igen

En udemærket beskæftigelse på en lørdag eftermiddag. God tur.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 26-09-09 16:09

folmer@rasmussen.dk skrev:

> Jeg vil personligt beholde sommerdækkene på, idet
> stålet er ved at kigge frem gennem gummiet. Det bliver sådan noget
> pigdæk light.

LOL

> Vi bliver vel også lige nødt til at vende brugen af tågelys, såvel for
> som bag?

Jeg troede dét var afdiskuteret; jo mere lys jo mere ka man se!?

> En udemærket beskæftigelse på en lørdag eftermiddag. God tur.

Af hjertet tak!
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 26-09-09 16:16

On Sat, 26 Sep 2009 17:08:55 +0200, "Hans Paulin \(6310\)"
<me@privacy.net> wrote:

>LOL

>Jeg troede dét var afdiskuteret; jo mere lys jo mere ka man se!?

>--

Uha nej da.

Det vil sikkert komme bag på dig, at alle frustrationerne over det
emne langt fra er sluppet ud.

>--

>Af hjertet tak!

>--

Ja, det siger vi også herinde på Amalienborg.

Vidste du iøvrigt, at den lidt aparte måde man vinker på i den
familie, skyldes at man efter mange tests har fundet ud af, at det er
den metode der blævreflæsket på overarmene til at blævre mindst.

Man er jo ikke i udpræget grad ramt af manuelt arbejde.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 26-09-09 16:23

folmer@rasmussen.dk skrev:

> Det vil sikkert komme bag på dig, at alle frustrationerne over det
> emne langt fra er sluppet ud.

Min reaktion skyldes måske at min egen undertrykte trang til at køre ind i
idi... øh de pågældende så småt er ved at fortage sig!?

> [...]
> den metode der blævreflæsket på overarmene til at blævre mindst.
>
> Man er jo ikke i udpræget grad ramt af manuelt arbejde.

Hvis vi snakker afskaffelse af Danmarks dyreste bistandsklienter har du min
fulde opbakning
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 26-09-09 15:50

"Hans Paulin \(6310\)" <me@privacy.net> wrote in

> [...]
> "Røde biler kører mere agressivt end andre!!!!!"
> "Er det nødvendigt med vinterdæk i dk?"

> Forslagene står selvfølgelig til fri afbenyttelse!

Alt for uambitiøst, hvis der skal gang i den skal emnerne være i stil med:
"Langt lys på motorvejen, kun i højrekurver!"
"Tågebaglygter - det mest fantastiske på en bil!"
"Hastighedsgrænserne - behøver jeg overholde dem?"
"Automatiske fotofælder, lad os få nogle flere!"
"Afstand er kun for tøsedrenge"

Så skal der nok komme gang i den ;)

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 26-09-09 15:57

On 26 Sep 2009 14:49:48 GMT, Henrik Stidsen <inbox@henrikstidsen.dk>
wrote:

> [...]
>"Hastighedsgrænserne - behøver jeg overholde dem?"
>"Automatiske fotofælder, lad os få nogle flere!"

Nu behøver du jo ikke at lade dig rive med af en tilfældigt opstået
stemning. ,-)

Jeg kan godt prøve at finde Finn Guldmann frem, så er du sikret
beskæftigelse i en rum tid fremover.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 26-09-09 16:11

Henrik Stidsen skrev:

snip en række gode forslag

> Så skal der nok komme gang i den ;)

Ja, jeg ka godt se at i forhold til dig er jeg en svagp*sser!
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Ivan Madsen

Dato : 26-09-09 16:31

wrote:

> [...]
>"Hastighedsgrænserne - behøver jeg overholde dem?"
>"Automatiske fotofælder, lad os få nogle flere!"

For ikke at tage klassikeren:
"Elefantvæddeløb - godt eller skidt for trafikken"

Men så meget gang skal vi jo nok heller ikke have i den.

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 26-09-09 16:52

On Sat, 26 Sep 2009 17:30:33 +0200, Ivan Madsen
<karinogivan@gmail.com> wrote:

>For ikke at tage klassikeren:
>"Elefantvæddeløb - godt eller skidt for trafikken"
>
>Men så meget gang skal vi jo nok heller ikke have i den.

>--

Nej, der er ingen grund til at gå til yderligheder.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Brian

Dato : 26-09-09 17:51

"Ivan Madsen" <karinogivan@gmail.com> skrev i meddelelsen

> For ikke at tage klassikeren:
> "Elefantvæddeløb - godt eller skidt for trafikken"

Er vi efterhånden ikke ude over om det er godt eller skidt ?

Jeg synes stemningen de seneste par gange, har været centreret om der skal
indføres dødsstraf eller ej, for sådanne overtrædelser

/Brian

Fra : Ivan Madsen

Dato : 26-09-09 18:56

On Sat, 26 Sep 2009 18:51:13 +0200, "Brian" <nej@tak.du> wrote:

>Er vi efterhånden ikke ude over om det er godt eller skidt ?
>
>Jeg synes stemningen de seneste par gange, har været centreret om der skal
>indføres dødsstraf eller ej, for sådanne overtrædelser

Jeg tror ikke, jeg vil gentage debatten og den finere nuancer - og
iøvrigt glemte jeg endnu en klassiker,
"hvorledes man kører på korte 2-sporede strækninger" ,-)

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 26-09-09 22:40

> [...]
>
>Jeg synes stemningen de seneste par gange, har været centreret om der skal
>indføres dødsstraf eller ej, for sådanne overtrædelser

Det er da det mindste man kan forlange.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : TDN

Dato : 26-09-09 15:17

<folmer@rasmussen.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> http://ekstrabladet.dk/biler/bil_nyheder/article1229202.ece
>
> Man er nok i Vasbygade, enten som udøver eller som tilskuer.

Gad vide hvad der er blevet af JanStevns og BJ, det er længe siden vi har
hørt noget. Jeg tror endda det var i radioen jeg hørte JanStevns sidst med
et eller andet om gammelt Hifi (tror jeg).

Mvh
Thomas

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 26-09-09 15:35

On Sat, 26 Sep 2009 16:17:11 +0200, "TDN"
<tdnfjerndette@net.telenor.dk> wrote:

> [...]
>hørt noget. Jeg tror endda det var i radioen jeg hørte JanStevns sidst med
>et eller andet om gammelt Hifi (tror jeg).

Jan véd jeg s'gu ikke hvad laver, men der kan jo være arbejdsopgaver
der rtænger sig på, undtagelsesvis. ,-)

Hvad angår BJ, så tror jeg at han for længe siden besluttede, at
niveauet herinde var under hans værdighed, og den tanke har da også af
og til strejfet mig.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 26-09-09 15:45

folmer@rasmussen.dk wrote in

> Hvad angår BJ, så tror jeg at han for længe siden besluttede, at
> niveauet herinde var under hans værdighed, og den tanke har da også af
> og til strejfet mig.

Hvornår er det blevet en forhindring for at deltage? ;)

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 26-09-09 16:02

On 26 Sep 2009 14:45:25 GMT, Henrik Stidsen <inbox@henrikstidsen.dk>
wrote:

>folmer@rasmussen.dk wrote in

>Hvornår er det blevet en forhindring for at deltage? ;)

>--

Det er det da heller ikke, men det kan da godt blive lidt enerverende
når så stor en del af indlæggene bruges til at tilkendegive sin i
reglen negative mening om andre trafikantgrupper, eller for den sags
skyld hvilke biler de forskellige formaster sig til at køre i.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Brian

Dato : 26-09-09 17:57

> [...]

> reglen negative mening om andre trafikantgrupper, eller for den sags
> skyld hvilke biler de forskellige formaster sig til at køre i.

Så du føler dig dobbelt ramt med både Hyundai og lastbil på samvittigheden ?

/Brian

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 26-09-09 22:41

On Sat, 26 Sep 2009 18:57:16 +0200, "Brian" <nej@tak.du> wrote:

>Så du føler dig dobbelt ramt med både Hyundai og lastbil på samvittigheden ?
>

>--

Det er ikke, og har aldrig været nemt at være mig.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 26-09-09 19:12

TDN skriver:

> Gad vide hvad der er blevet af JanStevns og BJ, det er længe siden vi har
> hørt noget. Jeg tror endda det var i radioen jeg hørte JanStevns sidst med
> et eller andet om gammelt Hifi (tror jeg).

Kasettebåndoptagere.......

Klaus

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 26-09-09 20:55

<folmer@rasmussen.dk> skrev i en meddelelse
> Så kan jeg bedre forstå at der er så stille herinde. .o))
>
> http://ekstrabladet.dk/biler/bil_nyheder/article1229202.ece
>
> Man er nok i Vasbygade, enten som udøver eller som tilskuer.

Kan se at nabo-firmaet reklamerer på den bil der pryder EB

--
Uffe
Ford Mondeo 1,8i

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 26-09-09 21:58

folmer@rasmussen.dk skrev:
> Så kan jeg bedre forstå at der er så stille herinde. .o))
>
> http://ekstrabladet.dk/biler/bil_nyheder/article1229202.ece
>
> Man er nok i Vasbygade, enten som udøver eller som tilskuer.

Har du prøvet at drifte med forvognen (eller hvad den der dims med motor
og rat heddder)?

Motorkraften fejler jo ikke noget.

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 26-09-09 22:42