Parkering i Kbh - Cirkusbygningen
Fra : Brian Sørup

Dato : 25-09-09 22:50

Hejzan

Jeg skal sammen med nogle kammier en tur til hovedstaden og se Snooker 2/11.
Det skal foregå i Cirkusbygningen og så er det jeg gerne vil vide hvor det
er nemmest/billigst/sikrest at parkere V70'eren ?
--
Brian Sørup
1998 Volvo V70 2,5t Aut.

Fra : oz3bto

Dato : 25-09-09 22:55

"Brian Sørup" <camaropower454@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> 1998 Volvo V70 2,5t Aut.
> 1986 Oldsmobile Custom Cruiser pt. adskilt for ny gearkasse og udstødning

Nærmeste togstation hvor du bor ... Nemmeste og sikerste

Fra : Brian Sørup

Dato : 25-09-09 23:08

"oz3bto" <no@in.dk> skrev i meddelelsen

> "Brian Sørup" <camaropower454@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> 2/11.
>>

> Nærmeste togstation hvor du bor ... Nemmeste og sikerste

Vi er 4 der skal afsted, det koster kun det halve at køre selv ift. DSB, da
der ikke er Orange afgange der passer til vores behov.

Fra : Brian Sørup

Dato : 25-09-09 23:28

"Brian Sørup" <camaropower454@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> "oz3bto" <no@in.dk> skrev i meddelelsen

Billigste pris hos DSB er 2480,- for en retur.
Når vi kører i Völlen koster det :
2xBroBizz = 410,5
90L Benzin (10Km/l) = 900,-
Service og vedligehold(*) 300,-
I alt 1610,5 eller 840,- billigere end DSB
Vi kunne faktisk køre billigere end DSB i Oldsmobilen der går 6,5Km/l......

* Regnet ud over 4år og 50000Km

Fra : oz3bto

Dato : 26-09-09 05:18

> [...]
> Service og vedligehold(*) 300,-
> I alt 1610,5 eller 840,- billigere end DSB
> Vi kunne faktisk køre billigere end DSB i Oldsmobilen der går

Også har du husket at regne med at det faktisk koster en mindre bondegård at
parkere i KBH ?

... Ikke at det koster 800kr men omkring 100 skal det da nok koste

Nu ved jeg så heller ikke lige hvor du bor men vil tro at risikoen for at
komme tilbage til en tømt bil er større i hovedstaden som i visse byer i
jydelandet

Fra : Henrik Larsson

Dato : 25-09-09 23:48

> det er nemmest/billigst/sikrest at parkere V70'eren ?

Nemmest er sikkert i Nyropsgade:
http://www.findvej.dk/Nyropsgade,1602

Der er stort set altid plads men det koster lidt (Grøn Zone):
http://www.kk.dk/Borger/ByOgTrafik/Parkering/besoegende/produkter_priser.aspx

Mvh Henrik

Fra : Ole Gaarde Kristense~

Dato : 26-09-09 00:54

"Henrik Larsson" <usenet@1.spambox.dk> skrev i en meddelelse

> Nemmest er sikkert i Nyropsgade:
> http://www.findvej.dk/Nyropsgade,1602
>
> Der er stort set altid plads men det koster lidt (Grøn Zone):
> http://www.kk.dk/Borger/ByOgTrafik/Parkering/besoegende/produkter_priser.aspx

Og i nogenlunde samme gåafstand ligger Industriens Hus.
Meget mere centralt bliver det ikke, og har sjældent oplevet at der mangler
pladser med mindre der er noget stort i Tivoli.
http://www.findvej.dk/HCAndersensBoulevard18,1553

Ole Gaarde Kristensen
Taxavognmand i Næstved

Fra : Z

Dato : 26-09-09 06:34

> [...]
> Det skal foregå i Cirkusbygningen og så er det jeg gerne vil vide hvor
> det er nemmest/billigst/sikrest at parkere V70'eren ?

Der ligger også en p-kælder på den anden side af gaden:

Hvad jeg lige kunne finde på det:
http://www.thesquare.dk/om_the_square/parkering/

Fra : John Sahl

Dato : 27-09-09 07:13

Z wrote:

> Der ligger også en p-kælder på den anden side af gaden:

Nemlig, den har jeg da brugt et par gange. Dejlig centralt.

--
John Sahl
Racing on the streets is like competing in the special olympics - it doesn't

Fra : Andersen [3650]

Dato : 26-09-09 07:59

Brian Sørup udtrykte præcist:
> [...]
> Det skal foregå i Cirkusbygningen og så er det jeg gerne vil vide hvor det er
> nemmest/billigst/sikrest at parkere V70'eren ?

Man kan da også bare holde ved en togstation lige uden for KBH
Feks. ved Valby. Der holder man i et beboelsesområde og man skal
kun bruge en billet på 2 Zoner. Hvis i er 4 så tror jeg at det kan
betale sig at købe et 10 turs kort, så kan man altid give de 2 sidste
til en sød pige på stationen

Andersen [3650]

andersen snabela nospam prik danmark

Fra : Ukendt

Dato : 26-09-09 10:34

> [...]
> kun bruge en billet på 2 Zoner. Hvis i er 4 så tror jeg at det kan betale
> sig at købe et 10 turs kort, så kan man altid give de 2 sidste

Nyrupsgade koster 22,- pr. time før kl. 18 og 20,- pr. time efter. Et 2
zoners klippekort koster 130,- Så det skal godtnok være et langt
arrangement hvis man skal spare nogetsomhelst.
(http://www.q-park.dk/tabid/705/qparkParkingLocatorvw1272/parkingDetail/ParkingID/833/language/da-DK/Default.aspx)

Per.