Båd på motorvejen
Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 25-09-09 08:09

http://nyhederne.tv2.dk/krimi/article.php/id-25290045.html

En mand fik besked fra sin bådmotor, at den kørte på motorvejen...

Jeg undrer mig over hvor den får strøm fra - sladderhanken?

Per

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 25-09-09 10:03

"Per Henneberg Kristensen" <phkfjern@klikpost.dk> wrote in news:4abc6ca3
$0$284$14726298@news.sunsite.dk:

http://www.m-tec.dk/dk/gsm_applikationer/m-tec_gsm_gps/

--
I remember when sex was safe and flying dangerous
I miss those days

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 25-09-09 11:29

"Kent Oldhøj" <kent@oldhoj.dk> skrev i meddelelsen
> "Per Henneberg Kristensen" <phkfjern@klikpost.dk> wrote in news:4abc6ca3
> $0$284$14726298@news.sunsite.dk:

> http://www.m-tec.dk/dk/gsm_applikationer/m-tec_gsm_gps/

Jamen så skal man jo bare have en sådan rysesensor - og en gps sladderhank
der går i den rigtige mode, når den får strøm. Den jeg har skal desværre
sættes i overvågningsmode manualt efter at have fået strøm, så der skal være
strøm på hele tiden.

--
Per