Flere lastbilschauffører-tricks
Fra : Martin Bak

Dato : 24-09-09 14:55

Fra : Brian Lund

Dato : 24-09-09 16:47

> http://ekstrabladet.dk/112/article1228215.ece

Puha, og jeg hørte engang en sexolog (Joan måske) som sagde at det var sundt
at gøre det i arbejdstiden af og til!

Brian

Fra : Tom

Dato : 24-09-09 18:04

Brian Lund skrev:

> Puha, og jeg hørte engang en sexolog (Joan måske) som sagde at det var sundt
> at gøre det i arbejdstiden af og til!

hehe, ja hvis det kom fra Joan så kan det jo ikke undre.
Hendes mand er i øvrigt en rigtig hanrej, når han sidder hjemme og
venter på at hun komme hjem fra sin elsker, lol

Nå men det er så endnu et søm til ligkisten for hvad LKW driver kan mens
de kører bil

--
Tom

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 24-09-09 17:59

On Thu, 24 Sep 2009 15:54:36 +0200, "Martin Bak"
<fornavn@fornavnefternavn.dk> wrote:

>http://ekstrabladet.dk/112/article1228215.ece

Eddie Meduza, som også er svensker, har skrevet mange sange om denne
form for hygge medens der køres i motorkøretøj, mon det er helt
tilfældigt, eller er det en svensk specialitet ?

/Hans

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 24-09-09 19:11

Hans Kjaergaard skrev:

> Eddie Meduza, som også er svensker, har skrevet mange sange om denne
> form for hygge medens der køres i motorkøretøj, mon det er helt
> tilfældigt, eller er det en svensk specialitet ?
>
> /Hans

Ja, han pakker ikke tingene så meget ind. Han har lavet en del om emnet.
Han er bindegal.

Til dem der ikke kender ham så er her blandt andet et link. Men der skal
lige advares om det ikke er sobert materiale:

http://www.youtube.com/watch?v=qv-GGmCDbcM&videos=CT4powVBCIc&playnext_from=TL&playnext=1

--
MVH
Ib Jakobsen