Hvilken motor er bilen født med?
Fra : boesen

Dato : 23-09-09 11:33

Jeg har en Mitsubishi Eclipse GS-T men jeg har det problem at på
registringsattesten står der at bilen kun har 141hk, dette skyldes at
personen som importerede bilen hjem fra japan ikke skrev antal hk på
toldpapirene.
Jeg har så snakket med skat om at få det rigtige antal hk på
registringsattesten, men for at få det skal jeg selv finde oplysninger
om bilen og hvilken motor den er født med.
Der er ikke nok cifre i mit stelnummer til at Mitsubishi Danmark kan
finde bilen i deres systemer, så kender i nogle steder hvor man kan
finde ud af hvilken motor bilen er født med?
Mit stelnummer starter med D32A600.

Anders

Fra : Brian H

Dato : 25-09-09 10:25

> [...]
> finde bilen i deres systemer, så kender i nogle steder hvor man kan
> finde ud af hvilken motor bilen er født med?

Det kan jo undre en at den overhovedet kunne importeres med forkerte og
manglende oplysninger, men det er ikke første gang det er sket.
Hvilken motor mener du den er født med?
Årgang?
RHD eller LHD?