Økologisk hereford kogræsserforening - bli~
Fra : Knud Stonor Werner

Dato : 02-08-01 06:57

Hej i gruppen,
Jeg er medstifter af en kogræsserforening, et non-profit foretagende, hvor
man tegner sig for mindst 1/4 kalv.
Vi har kalvene gående på græs i Kongelunden på Amager i perioden maj til
oktober, hvorefter de slagtes.
Er det noget for dig at blive medlem - og få kvalitetskød til den rigtige
pris - kontakt mig via min mail-adresse.
mvh
Knud S. Werner
"kogræsserforeningen 'Koklapperne'"

Fra : Gerner

Dato : 02-08-01 12:45

On Thu, 2 Aug 2001 07:57:05 +0200, in dk.kultur.mad+drikke, "Knud Stonor Werner"
<kswerner@worldonline.dk>:

>Hej i gruppen,

Nu stopper du dine annoncer !

Fra : Jan Boegh

Dato : 02-08-01 17:17

"Gerner" <gm@telefona.dk> wrote in message
> On Thu, 2 Aug 2001 07:57:05 +0200, in dk.kultur.mad+drikke, "Knud Stonor
Werner"

> Nu stopper du dine annoncer !

Ja, man kunne blive helt bange for at der ville komme en hvert 25.ende minut
i al fremtid

mvh
Jan