Nogen gør nu noget ekstra...
Fra : Martin Bak

Dato : 19-09-09 21:26

Fra : Andersen [3650]

Dato : 19-09-09 21:46

Martin Bak kom med denne ide:
> Når de skal sælge bilen
> http://www.blocket.se/stockholm/Peugeot_405_SRI_23023133.htm?ca=11&w=1

Kunne man ikke bare nøjes med middagen og hvad der
efterfølgende plejer at ske ;oP

Andersen [3650]

andersen snabela nospam prik danmark

Fra : Martin Bak

Dato : 19-09-09 21:56

"Andersen [3650]" <FJERNandersen@FJERNnospam.dk> skrev i en meddelelse
> Martin Bak kom med denne ide:
>
> Kunne man ikke bare nøjes med middagen og hvad der
> efterfølgende plejer at ske ;oP

Tjoh. du kan jo spørge hendes far, det er hans mobilnummer der er opgivet

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 19-09-09 22:12

On Sat, 19 Sep 2009 22:45:38 +0200, Andersen [3650]
<FJERNandersen@FJERNnospam.dk> wrote:

>Martin Bak kom med denne ide:
>
>Kunne man ikke bare nøjes med middagen og hvad der
>efterfølgende plejer at ske ;oP

>--

Det véd jeg lige hvad handler om.

Du spiser middag med Estelle.

Middagen består af surströmning til forret, og hvis du ikke på
nuværende tidspunkt allerede brækker dig i lårtykke stråler, så kommer
hovedretten, som er Janssons Frestelse.

Det kan nærmest beskrives som pommes frites kogt i mælk og tilsat
rigelige mængder ansjos!

Når du så skyller din mund efter samtalen med Ulrik i den hvide
porcelænstelefon, og renser dine benklæder for hvad der måtte være
spildt under samtalen, kysser jeg lidt på Estelle, inden jeg kører dig
tilbage i jordhulen hvor du kom fra. )

Efter at være kommet tilbage går hun og jeg så i gang med
realitetsforhandlingerne, som foregår for lukkede døre.

Men hvis du lover højt og helligt at du holder dig fra gæret og
halvrådden fisk, må du godt køre med tilbage til Danmark, når jeg er
færdig med Estelle.

Hvis, imod forventning, dine forestillinger om hvad der skal ske efter
middagen, nærmere går på en minutiøs gennemgang af undervognen (på
Pingøjten naturligvis), så kan du bare rejse når det passer dig. Uden
mig.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Martin Bak

Dato : 19-09-09 23:02

<folmer@rasmussen.dk> skrev i en meddelelse

> Når du så skyller din mund efter samtalen med Ulrik i den hvide
> porcelænstelefon, og renser dine benklæder for hvad der måtte være
> spildt under samtalen, kysser jeg lidt på Estelle,

Du abstraherer naturligvis fra, at hun jo også lige har spist rådne fisk.
Man kunne jo tilbyde hende en Gajol. Hun ser da nogenlunde forbrugervenlig
ud...

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 20-09-09 13:49

On Sun, 20 Sep 2009 00:02:02 +0200, "Martin Bak"
<fornavn@fornavnefternavn.dk> wrote:

> [...]
>Man kunne jo tilbyde hende en Gajol. Hun ser da nogenlunde forbrugervenlig

Hvis du tror at Gajol hjælper i denne sag, så ved du ikke en hujende
fis om, hvad det er for madvarer vi taler om, og desuden mener jeg
ikke at have specificeret nøjagtigt hvor jeg ville kysse på Estella.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Ukendt

Dato : 21-09-09 10:02

<folmer@rasmussen.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> fis om, hvad det er for madvarer vi taler om, og desuden mener jeg
> ikke at have specificeret nøjagtigt hvor jeg ville kysse på Estella.

Kommer ud på et.

Begge dele lugter af gamle sildekasser
Medmindre du jokker næsen i det tectylbehandlede :oO

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger
www.frodonifinger.dk