Mit Design er helt forkert i forskellige o~
Fra : hans erik

Dato : 12-10-09 20:15

Hej Allesammen

Jeg håber nogen derude kan hjælpe lidt! Jeg har lavet et simpelt
design for sjov, og når jeg benytter CSS til at sætte det op, så
får jeg det tilpasser min skærm, hvordan designet skal ligge! Men
når jeg ser det på andre opløsninger så ser det helt "fucked" ud,
som om det hele er klasket sammen :)
skal man gøre et eller andet specielt for at det kan tilpasses
alle skærme?

Mvh
Hans

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 12-10-09 21:36

hans erik skrev:

> skal man gøre et eller andet specielt for at det kan tilpasses
> alle skærme?

Løsningen er at lade være med at tilpasse til en bestemt
skærm (som din egen). Hvis du giver os et link til siden,
kan vi komme med forslag til, hvad du bør ændre.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Tips og tricks til websnedkeren:

Fra : Jahirah

Dato : 13-10-09 18:29

hans erik wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> [...]
> som om det hele er klasket sammen :)
> skal man gøre et eller andet specielt for at det kan tilpasses

Hvis du ønsker at lave et design som automatisk tilpasser sig DIN
såvel som ALLE ANDRES opløsning, så bør dine størrelses angivelser
angives i procenter (%) - det er den eneste måde at lave et
multifit-design som er garanteret til at passe,

//Jahirah