Scor.dk bondefangeri 1 klik 219,- kroner t~
Fra : -=Madsen=-

Dato : 14-10-09 14:01

Jeg fik en mail fra scor.dk

til min store overraskelse kostede det 219,- kroner at klikke på linket i
mailen....

se foto af mailen her
http://www.flickr.com/photos/43519396@N05/4010653939/sizes/o/

de skriver det er 8 dage siden jeg deaktiveret min profil det passer ikke,
sidste skrev de følgende d 18 september 2009
<------ citat ------------------->
Vi sender denne e-mail for at orientere dig om, at profilen går i dvale om
50 dage. Det skyldes at det er 200 dage siden profilen sidst har været
benyttet.
<---------------------------->

jeg troede faktisk de mente de ville give de 1000 point for min profil blev
aktiv igen,
jeg har ikke forstået det skulle koste 219,- kroner og kunne kun få øje på
gratis i min mail

min mening var kun at betale for 3 måneder tilbage i sommeren 2008, de fik
mig så med 3 måneder ekstra da
de havde opfundet automatisk fornyelse Hmmmm jeg fik med besvær afmeldt
automatisk fornyelse fordi jeg ikke
kunne finde "slet min profil knappen" siden har jeg bare slettet mails fra
scor, med untagelse af denne som jeg var
uheldig at klikke på

er det her lovligt, må de bondefange folk på denne måde ?

Fra : Søren Hansen

Dato : 14-10-09 14:17

-=Madsen=- skrev:
> [...]
> fra scor, med untagelse af denne som jeg var
> uheldig at klikke på
>

> er det her lovligt, må de bondefange folk på denne måde ?
Det kommer jo meget an på hvad der "gemmer" sig bag linket. Hvis man
skal foretage en yderligere form for bekræftelse efter at have klikket
på linket er der ikke noget galt i at linke til en side hvor man kan
genaktivere et medlemskab.

Så med de sparsomme oplysninger du har givet er det nok lidt tidligt at
kalde det bondefangeri. Hvad sker der når man har klikket på linket,
hvilken side kommer man til, og bliver man opkrævet en form for
oplysninger før man genaktiverer medlemskabet?

--
Søren

Fra : -=Madsen=-

Dato : 14-10-09 15:07

<---------------->
> [...]
> hvilken side kommer man til, og bliver man opkrævet en form for
> oplysninger før man genaktiverer medlemskabet?

<--------------->

eneste jeg gjorde var at klikke 1 gang på linket og ikke andet...

Når du klikker på linket i mailen sker der følgende...

du er plusseligt automatisk logget ind på start siden... jeg lukkede siden
ned
og der kommer 2 mails..

<--------1 mail--------->
Tak fordi du aktiverede dit medlemskab af Scor.dk igen, vi har nu indsat
1000 point på din Scor.dk konto.

Med venlig hilsen
Scor.dk
<-------------------->

anden mail
<-------------------->
Hej xxxxxxxx!
Vi har fornyet dit abonnement og trukket 219 DKK fra dit kreditkort.

Profil nr.: 195xxxx
Ordre nr.: 182842CP-1953963
Transaktion ID: 17912649
Leveringstidspunkt: 03-09-2008

Med venlig hilsen
Team Scor.dk
<----------------------->

Fra : Søren Hansen

Dato : 14-10-09 15:16

-=Madsen=- skrev:
> [...]
> <-------------------->
> Hej xxxxxxxx!
> Vi har fornyet dit abonnement og trukket 219 DKK fra dit kreditkort.

Den går så nok ikke. De skal som minumum give dig prisen på det produkt
du (gen)køber før de må trække penge fra dig.

Så skriv til dem og benyt dig af dine 14 dages fortrydelsesret (de har
heller ikke angivet købsbetingelser i mailen, så dem har du ikke givet
afkald på).

--
Søren

Fra : -=Madsen=-

Dato : 14-10-09 15:30

<------------>
> Så skriv til dem og benyt dig af dine 14 dages fortrydelsesret (de har
> heller ikke angivet købsbetingelser i mailen, så dem har du ikke givet
> [...]
<--------------->
Jeg har skrevet til dem flere mails (har dog ikke sagt jeg vil benytte mig
af 14 dages fortrydelsesret)
jeg har postet min mails med scor nedenfor, i kan læse første mail sidst

Pengende trak de i tirsdag d 13 okt 2009 fra mit kort

Jeg har været i banken, de mener ikke de kan gøre noget, hvilket jeg stiller
mig yderst
uforstående overfor, politiet mener heller ikke de kan gøre noget, de mener
dog det er
en sag for forbrugerstyrelsen...

Jeg forstår intet, mig som altid har sagt til mine venner, brug trykt jeres
kort på nettet
ingen kan snyde jer og hvis de gør er det bare at gå i banken med en
indsigelse,

hvad siger i ?

<-------------------------mail korrespondance med
scor ------------------------------------->
Hejsa

Tak for din mail
At den genaktivere dit tidliger abonnoment som ellerede er i PBS systemet.

Har du yderligere spørgsmål, bedes du benytte supportformularen på Scor.dk
Med venlig hilsen
Support & Management

E-mail: support@scor.dk
Tlf.: +45 7027 5959
Fax.: +45 7027 5958

Scor.dk & Digital Contact ApS
Torvet 15
DK-4600 Køge
www.scor.dk

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 14-10-09 17:28

-=Madsen=- skrev:

> Jeg har været i banken, de mener ikke de kan gøre noget,

De ikke alene kan, de *skal*. Henhold dig til § 11 i lov om
betalingsmidler. Vis den til banken:

    § 11. Udsteder hæfter i forhold til brugeren for tab som
    følge af andres uberettigede anvendelse af et
    betalingsmiddel, medmindre andet følger af stk. 2-6.
    Brugeren hæfter kun efter stk. 2-6, hvis transaktionen er
    korrekt registreret og bogført.

Betalingsmidlet er anvendt uberettiget, og derfor skal banken
betale dig pengene tilbage. Det skal de gøre med det samme. Ikke
noget med at undersøge noget og spørge sytten afdelinger først.

> politiet mener heller ikke de kan gøre noget,

Det er korrekt at politiet ikke kan gøre noget. Der er ikke tale
om brud på straffeloven.

> Jeg forstår intet, mig som altid har sagt til mine venner, brug trykt jeres
> kort på nettet ingen kan snyde jer og hvis de gør er det bare at gå i
> banken med en indsigelse,

Det er rigtigt. Nogle banker skal bare stadigvæk opdrages til at
respektere lov om betalingsmidler. Hold på din ret.

--
Bertel

Fra : Solitaire

Dato : 15-10-09 11:20

On 14/10/09 18:28, in article
cpubd5tu32c6aq568s40h6vbn6k1ohlq3t@news.stofanet.dk, "Bertel Lund Hansen"
<unospamo@lundhansen.dk> wrote:

> [...]
>
> Det er rigtigt. Nogle banker skal bare stadigvæk opdrages til at
> respektere lov om betalingsmidler. Hold på din ret.

Og fortæl gerne lige os andre hvilken bank du har, tak :)

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 15-10-09 12:52

Solitaire skrev:

> Og fortæl gerne lige os andre hvilken bank du har, tak :)

Hvorfor er det relevant?

Jeg har kun én gang haft brug for at bede min bank føre penge
tilbage, og det er meget længe siden. Dengang var det helt nyt
for banken (ikke den jeg har nu).

Jeg har en anden gang hjulpet en bekendt med at få ordnet et
problem. Det var også helt nyt for hendes bank, og de gav sig kun
modvilligt og under et påskud. Det er nogle år siden.

--
Bertel

Fra : -=Madsen=-

Dato : 15-10-09 13:25

<------------------------->

> [...]
>
> Det er rigtigt. Nogle banker skal bare stadigvæk opdrages til at
> respektere lov om betalingsmidler. Hold på din ret.

<-------------------------->
Tak for hjælpen.. det vil jeg prøve.. vender tilbage i tråden

Fra : mr.komt

Dato : 16-10-09 18:27

-=Madsen=- wrote:
> <------------------------->

> <-------------------------->
> Tak for hjælpen.. det vil jeg prøve.. vender tilbage i tråden

I forlængelse af det jeg tidligere har skrevet, så syntes jeg lige at vi
bør lave en positiv-liste over banker som hjælper forbrugerne, holder
sig til lovgivningen og almindelige aftaleretlige regler og en
negativ-liste over banker som skider på forbrugerne og hellere vil være
venner med scor.dk som påstår det ene og det andet...

Positiv-listen (banker som stoler på forbrugerne):
Eik bank.dk (tilbageførte kr.599,- som scor.dk uberettiget trak fra mig)

Negativ-listen (banker som stoler på scor.dk):
skriv venligst navnet på din bank her, så andre bliver advaret!!!

Fra : -=Madsen=-

Dato : 16-10-09 09:43

<----------------------->

> Det er rigtigt. Nogle banker skal bare stadigvæk opdrages til at
> respektere lov om betalingsmidler. Hold på din ret.
>
> --
> Bertel
<----------------------->
Hjælp !!!
Jeg har prøvet at holde på min ret ifg. § 11
Min bank siger og påstår jeg selv har bedt om at betale 219,- kroner ved at
klikke på
linket i mailen, så den gælder ikke... hvad gør en klog mand nu ?

Til dem som har spurgt og gerne vil vide er det Nørresundbybank som
er kort udsteder.. jeg i øvrigt er meget glad for på gældende bank,
lige med untagelse af denne sag

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 16-10-09 11:18

-=Madsen=- skrev:

> [...]
> klikke på linket i mailen, så den gælder ikke... hvad gør en klog mand nu ?

Du må forklare banken at der ikke forelå en gyldig aftale fordi
du ikke blev oplyst om at det ville koste 219 kr. at klikke på
linket. Derfor er du ikke forpligtet til at betale.

--
Bertel

Fra : -=Madsen=-

Dato : 16-10-09 11:57

<------------>
> Du må forklare banken at der ikke forelå en gyldig aftale fordi
> du ikke blev oplyst om at det ville koste 219 kr. at klikke på
> linket. Derfor er du ikke forpligtet til at betale.
<------------>
Har jeg forsøgt.. hun siger..
der står tydeligtpå linket

"Ja tak - aktiver profilens medlemskab "

så hun mener det er lovligt... jeg siger til hende at det eneste jeg kan få
øje på er
gratis gratis og intet om det koster penge, hun siger selv om det er 12
eller 15 måneder siden
jeg har oplyst mine kort oplysninger til siden er det ikke

"andres uberettigede anvendelse af et betalingsmiddel"

da jeg jo selv har givet dem oplysningerne så er det ligegyldigt om det
er 2 år siden
hun mener ikke der er regler for hvor længe de må opbevarer
kortoplysninger..

Fra : Jubii

Dato : 16-10-09 13:04

"-=Madsen=-" <engelbrechtdk@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> om det er 2 år siden
> hun mener ikke der er regler for hvor længe de må opbevarer

Prøv forbrugerombudsmanden.

Fra : -=Madsen=-

Dato : 16-10-09 13:38

<----->
> Prøv forbrugerombudsmanden.
<---->
Tak, vil jeg prøve, når de åbner på mandag efter deres efterårsferie lukket

Fra : Rado

Dato : 16-10-09 16:10

On Fri, 16 Oct 2009 12:56:54 +0200, "-=Madsen=-"
<engelbrechtdk@gmail.com> wrote:

><------------>
><------------>
>Har jeg forsøgt.. hun siger..
>der står tydeligtpå linket
>
>"Ja tak - aktiver profilens medlemskab "
>
>så hun mener det er lovligt...

Men et reelt firma ville uden videre give dig dine penge tilbage fordi
du åbenbart ikke var klar over hvad konsekvensen var af at klikke på
linket (eller ville du jo næppe have klaget).

Det eneste de får ud af den slags er dårlig omtale og det mister de
nok langt flere penge på end ved at give dig dine 219 kr tilbage. Så
de skyder bare sig selv i foden med den opførsel.

Kig iøvrigt på trustpilot. der er andre der også føler sig bondefanget
af dem.

http://www.trustpilot.dk/review/www.scor.dk

--
Rado

Demokrati: To ulve og et får der stemmer om
hvad de skal have til middag...

Fra : mr.komt

Dato : 16-10-09 18:02

-=Madsen=- wrote:
> [...]
>
> Til dem som har spurgt og gerne vil vide er det Nørresundbybank som
> er kort udsteder.. jeg i øvrigt er meget glad for på gældende bank,

Henvis din bank til det som jeg har skrevet i et andet svar til dig...

MIN BANK TILBAGEFØRTE PENGENE!

Så der er lys forude... Jeg tror at du får pengene tilbage, når din bank
læser mine oplevelser med scor.dk og at jeg rent faktisk fik pengene
tilbage fra scor.dk...

Fra : mr.komt

Dato : 16-10-09 17:59

-=Madsen=- wrote:
> <---------------->

DET ER BONDE-FANGERI OG TOTALT YNKELIGT!

> [...]
> <-------------------->
> Hej xxxxxxxx!
> Vi har fornyet dit abonnement og trukket 219 DKK fra dit kreditkort.

ROTFLOL!

Nu skal jeg fortælle min historie: Forleden dag havde scor.dk trukket 1
års medlemskab uden overhovedet at give besked, nogen form for advarsel
eller noget som helst. Jeg klagede flere gange til scor.dk support fordi
jeg mente at jeg kun havde betalt for 1 års medlemskab og INTET andet
(uden held).

Scor.dk er kraftedme fuldstændigt til grin... Du skal bede din bank om
at tilbageføre beløbet pga. uberettiget hævning og henvise til hvad jeg
her skriver.

Jeg vedhæftede dokumentation sammen med en ret ny afgørelse fra
forbrugerombudsmanden for de gule sider (kun 1-2 uger gammel) som har
været oppe i pressen og sendte det til min bank med besked om at enten
så tilbageførte banken pengene pga. manglende beviser fra scor.dk's
side, eller også så flyttede jeg bank.

Efter få dage kom der så et brev om at beløbet fra tilbageført og nu har
scor.dk så 1 1/2 mdr til at gøre indsigelse. Jeg er spændt på hvad de
vil grave frem, men nu kan jeg så se at scor.dk har fundet på nye tricks
på baggrund af at jeg fik banken til at tilbageføre pengene (ROTFLOL)...

Her er korrespondancen (HUSK AT HENVISE TIL DEN, NÅR I BEDER JERES BANK
OM AT TILBAGEFØRE BELØBET):

--------- --------- --------- ---------

Hejsa

Tak for din mail

Vi har vist dig hvad det er du har sagt ja til, så kan du vælge at læse
det eller ignorere det.

At du linker til en gammel hetz side imod vores gamle supporter finder
jeg blot usmageligt, at man har behov for at gå efter en person der blot
følger de regler der bliver lagt ham for dagen i hans arbejde.

Du kan betragte denne sag som lukket fra vores side, og du kan gå videre
med den vis du ønsker det.

Sendt: 6. oktober 2009 23:18
Til: Scor.dk Support
Cc: kup@eb.dk
Emne: Re: SV: Scor.dk: Svar på din henvendelse

Hvor gammel er det lige du er, 10 år?

Jeg syntes ihvertfald at kup@eb.dk skal have en hilsen først. Apropos at
du ikke kan eller vil komme med nogen beviser: Se vedhæftet afgørelse
fra forbrugerombudsmanden der siger at jeg skal have mine penge tilbage,
nu du ikke kan dokumentere dit krav.

Når tidsfristen herunder udløber vil jeg kontakte min bank og bede dem
tilbageføre pengene pga. pengene er uretmæssigt (ulovligt) hævet.
Endvidere vil jeg lade andre muligheder være åbne fordi du siger jeg er
velkommen til det.

2009/10/6 Scor.dk Support <support@scor.dk>

Hejsa

Tak for din mail

Vi henviser til tidliger besvarelse.

Du skal være velkommen til at gå videre med det.

Hvis der skulle være andre problemer, er du velkommen til at kontakte os
igen.

XXXXXXX T.T. LindXXXXXX
Support & Management

E-mail: support@scor.dk
Tlf.: +45 7027 5959
Fax.: +45 7027 5958

Scor.dk & Digital Contact ApS
Torvet 15
DK-4600 Køge
www.scor.dk

HUSK!!!
Du kan altid logge på din profil med dit profilnummer/medlemsnummer. Det
skal skrives i stedet for bruger navn

Fra : mr.komt

Dato : 16-10-09 18:53

mr.komt wrote:

> [...]
> www.scor.dk
>
> HUSK!!!
> Du kan altid logge på din profil med dit profilnummer/medlemsnummer. Det

Fuck, det er grinern, at scor.dk nu er begyndt at indføre en
"advarselses-mail", fordi jeg har skrevet lige nøjagtigt ovenstående og
fået medhold af banken så pengene er tilbagebetalt...

Jeg mener dog stadigt ikke at den beskrevne advarselses-mail (før
trækning af pengene) er god nok - der er stadigt fuld belæg for at få
pengene tilbage og det er super-godt med det skærmbillede...

Min situation var altså en lille smule anderledes end i denne tråd, da
der bare gik et år og så trak scor.dk pengene uden først at spørge...

Læg iøvrigt mærke til at scor.dk-support-idioten i sit svar til mig
henviser til nogen betingelser jeg umuligt kan have accepteret, fordi
ifl. det han skriver kan et års medlemsskab slet ikke koste kr. 599,-
men det har de alligevel forsøgt at trække fra mig... Det er godtnok
noget af et idiotisk cirkus

ROTFLOL...

p.s. I jeres fremtidige korrespondance med bankerne, så henvis bare til
dette på google som bevis for at scor.dk slet ikke har styr på hvilke
betingelser medlemmerne har accepteret og hvilke de ikke har accepteret...

Idioten (supporteren) har vel bare været inde og copy/paste de NYE
betingelser, som altså ikke nødvendigvist (ihvertfald ikke i mit
tilfælde) svarer til de gamle betingelser, da man blev oprettet som
bruger i sin tid...

At scor.dk slet ikke har styr på hvilke betingelser forbrugerne har
accepteret i sin tid, må altså komme forbrugeren til gode...

Morale: HOLD JER VÆK FRA SCOR.DK I AL FREMTID...

Fra : mr.komt

Dato : 16-10-09 19:02

mr.komt wrote:
> [...]
> accepteret i sin tid, må altså komme forbrugeren til gode...
>
> Morale: HOLD JER VÆK FRA SCOR.DK I AL FREMTID...

Jeg syntes faktisk at det begynder at tangere bedrageri, når chefen for
scor.dk sætter en uskyldig teenage-supporter til at tro at man har
accepteret nye betingelser som umuligt kan have været accepteret i mit
tilfælde...

Supporteren er jo tydeligvist i god tro, i mit tilfælde... Og det er
fuldstændigt umuligt at jeg skulle kunne have accepteret de betingelser
han hiver frem overfor mig...

Stof til eftertanke...

Fra : -=Madsen=-

Dato : 22-10-09 00:56

<------------->
> Stof til eftertanke...
<------------->

ja tak for et godt indlæg

Jeg følger op, når der er nyt i min sag (har ladet kanonen )

Fra : Hauge

Dato : 14-10-09 14:19

-=Madsen=- wrote:
> Jeg fik en mail fra scor.dk

Husk lige at fortælle at du har postet i både dk.forbruger *og*
dk.videnskab.jura...

Mvh Hauge

Fra : -=Madsen=-

Dato : 14-10-09 15:02

<------------->
> Husk lige at fortælle at du har postet i både dk.forbruger *og*
> dk.videnskab.jura...
<-------------->
den er krydspostet, så svar kommer til begge grupper
uanset hvilken du svare i

Fra : Hauge

Dato : 14-10-09 15:49

-=Madsen=- wrote:
> den er krydspostet, så svar kommer til begge grupper
> uanset hvilken du svare i

Ja det ved jeg, men da en del svar til forbrugergruppen ikke er juridiske,
så hører det enten til det ene eller det andet sted, ikke begge..

/Hauge

Fra : -=Madsen=-

Dato : 14-10-09 15:53

<------------>
> Ja det ved jeg, men da en del svar til forbrugergruppen ikke er juridiske,
> så hører det enten til det ene eller det andet sted, ikke begge..
<----------->
der er vi to så ikke enige, men det behøver vi heldigvis heller ikke at være

Fra : Jubii

Dato : 14-10-09 17:24

> <------------>
> <----------->
> der er vi to så ikke enige, men det behøver vi heldigvis heller ikke
> at være

Sendes kun til denne gruppe.

Nu er det sådan at grupperne oprettet på usenet.dk, styres af regler der
har været enighed om at følge.
En af disse er overordnede regler, som fortælle hvordan der postes i
emnegrupper. Et emne hører kun til i een gruppe.
Så er emnet jura, hører det til i juragruppen, og er emnet
forbrugerinfo, hører det til i dk.forbruger.

Kan du være enig i at følge reglerne?
Vedrører svar på dit indlæg kun forbrugere, skal det ikke krydspostes
til juragruppen.
Du kan ikke forvente at folk der svarer i nogen gruppe observerer at
svaret krydspostes til andre grupper, så derfor skal du gøre tydelig
opmærksom på at svar netop krydspostes.

Fra : -=Madsen=-

Dato : 16-10-09 09:20

<--------------->
> Kan du være enig i at følge reglerne?
<--------------->
Selvfølgelig, syntes jeg også jeg gør

<------------------->
> [...]
> Du kan ikke forvente at folk der svarer i nogen gruppe observerer at
> svaret krydspostes til andre grupper, så derfor skal du gøre tydelig
<---------------------->
Nu er jeg af den overbevisning, mit indlæg vedrører begge grupper, så
i stedet for at poste emne seperat i to grupper, syntes jeg det var ret
meget mere smartere at kryds poste, så vi holder emnet et sted istedet for

jeg er ked af hvis jeg har ødelagt din dag og du har en anden opfattelse,
men min meningen med at krydsposte var god nok

Fra : Jubii

Dato : 16-10-09 13:20

> [...]
>

> <------------------->
> <---------------------->
> Nu er jeg af den overbevisning, mit indlæg vedrører begge grupper, så

I stedet for overbevisning, så læs reglerne. der vil du finde at din
overbevisning er noget der kan ligge på et meget meget lille sted.

> i stedet for at poste emne seperat i to grupper, syntes jeg det var
> ret
> meget mere smartere at kryds poste, så vi holder emnet et sted istedet
> for to

Det kaldes at dobbeltposte og det er heller ikke tilladt.

> jeg er ked af hvis jeg har ødelagt din dag og du har en anden
> opfattelse,
> men min meningen med at krydsposte var god nok

En klovn som dig kan man kun grine af. Og jeg griner af at du er blevet
taget i røven og ikke får dine penge retur. Julelysene slukker godt nok
i øjenene for dig va' hi hi hi.

At du er pisseligeglad med reglerne og kun hælder vand ud af ørene for
din egen samvittigheds skyld er da klart for enhver.
Du er en usenetterrorist.

Fra : -=Madsen=-

Dato : 16-10-09 14:30

<------------------->
> [...]
>
> At du er pisseligeglad med reglerne og kun hælder vand ud af ørene for din
> egen samvittigheds skyld er da klart for enhver.
<----------------------->
Tak for dit personlige bidrag, troede vi snakkede jura her så
du på dybt vand, i hvert fald helt OT.

men heldigvis siger det mere om dig end om mig

Fra : Hauge

Dato : 16-10-09 14:43

-=Madsen=- wrote:
> men heldigvis siger det mere om dig end om mig

Men han har trods alt ret.

Du er OT i den ene gruppe af de to som du har x-postet i.. Jura er i den ene
gruppe, forbrugerspørgsmål hvor svar *ikke*behøver være juridiske, er i
dk.forbruger. Så du er bare en spammer der ikke kan og vil følge nogle
simple regler, ganske simpelt. Det er jo også derfor du dummede dig med de
219 kr., fordi det åbenbart er for svært for dig at klare selv simple ting
på nettet.

FUT: dk.admin.netikette

/Hauge

Fra : -=Madsen=-

Dato : 16-10-09 22:22

<-------------->
> [...]
> 219 kr., fordi det åbenbart er for svært for dig at klare selv simple ting
<-------------->
er du så ikke venlig at forklare hvorfor og hvilken gruppe du taler om ?

Fra : Jubii

Dato : 16-10-09 15:03

> [...]
> du på dybt vand, i hvert fald helt OT.
>
> men heldigvis siger det mere om dig end om mig

Hør nu her bror lort, vejledninger, som dem du får, er ALDRIG OT.
Hold din tissemand i bukserne, så sparer du 219 kr. HVER GANG.

Fra : -=Madsen=-

Dato : 16-10-09 20:19

<--------------->
> Hør nu her bror lort, vejledninger, som dem du får, er ALDRIG OT.
> Hold din tissemand i bukserne, så sparer du 219 kr. HVER GANG.
<---------------->
du er OT fordi det intet har med jura at gøre, du må have et ynkeligt liv
personlig kan jeg også blive, men vil mit niveau bare falder ned på dit plan
ha ha...

Fra : Jubii

Dato : 17-10-09 04:51

> [...]
> liv
> personlig kan jeg også blive, men vil mit niveau bare falder ned på

Da du INTET kender til usenetreglerne, skal du ikke fortælle nogen hvem
der er ynkelig eller ej.
Den ynkeligste person i denne tråd er DIG.
Sådan en pissemyre skal sgu ikke komme her og lære nogen om hvad der er
OT eller ikke. Det kan du slet ikke fatte.
Når du har læst reglerne så kom igen med noget FAKTUELT.
INDTIL DA SÅ HOLD DIN KÆFT.

Fra : -=Madsen=-

Dato : 17-10-09 10:35

<----------------->
> [...]
> eller ikke. Det kan du slet ikke fatte.
> Når du har læst reglerne så kom igen med noget FAKTUELT.
<---------------->
du er ot her, du kommer kun med støj, intet men jura eller emnet at gøre
så du kunne starte med at overholde reglerne selv istedet for at
optræde som en ynkelig forsmået person ha ha

Fra : Jubii

Dato : 17-10-09 12:06

> [...]
> gøre
> så du kunne starte med at overholde reglerne selv istedet for at
> optræde som en ynkelig forsmået person ha ha

Jeg vidste du var idiotisk nok til at kæfte op igen om noget du stadig
ikke fatter en dyt af.
At du skal bruge sådanne alfonser som scor.dk får at få noget på den
dumme, er et tydeligt bevis på din ynkelighed.
Du er til grin din røvrendte idiot.

Fra : -=Madsen=-

Dato : 17-10-09 12:53

<------------>
> [...]
> At du skal bruge sådanne alfonser som scor.dk får at få noget på den
> dumme, er et tydeligt bevis på din ynkelighed.
<---------->
støj igen fra dig, bevis din påstand !

Hvis du ikke har belæg for din påstand, har du ikke hjemmel til at komme
med din påstand.

du ved intet om mig og mine formål med hvad jeg gør..

Fra : Jubii

Dato : 17-10-09 16:08

> [...]
> <---------->
> støj igen fra dig, bevis din påstand !
>
> Hvis du ikke har belæg for din påstand, har du ikke hjemmel til at

Bevis=læs dine indlæg, idiot.

Fra : -=Madsen=-

Dato : 17-10-09 16:34

klage sent til abuse@post.tele.dk

Jeg vil opfordre i andre at gøre det samme

Fra : Jubii

Dato : 17-10-09 16:49

> klage sent til abuse@post.tele.dk
>
> Jeg vil opfordre i andre at gøre det samme

Kan det blive mere ynkeligt, nej.
At du ikke er en mand, har du nu bevist til fulde.

Fra : Hauge

Dato : 17-10-09 17:07

Jubii wrote:
> Kan det blive mere ynkeligt, nej.

Jeg plejer ikke at være enig med dig, men denne her gang er jeg..

> At du ikke er en mand, har du nu bevist til fulde.

Enig igen..

/Hauge

Fra : -=Madsen=-

Dato : 17-10-09 21:15

Hauge du manger også lige at besvare følgende

<-------------->
> [...]
> 219 kr., fordi det åbenbart er for svært for dig at klare selv simple ting
<-------------->

er du så ikke venlig at forklare hvorfor og hvilken gruppe du taler om ?
<------------------>

Kan du i det hele taget finde ud af hvilken en gruppe du mener der er den
forkerte og hvorfor ?

hvis man ikke selv kan forklare sig i hvad men skriver, er det jo helt
værdiløst

velkommen i børnehaven

Fra : Hauge

Dato : 17-10-09 21:23

-=Madsen=- wrote:
> Hauge du manger også lige at besvare følgende

Det er sket flere gange, og jeg kan jo kun forklare det for dig, jeg kan
desværre ikke forstå det for dig.. Den del må du selv klare, selvom det
tydeligvis ikke kan lade sig gøre..

/Hauge

Fra : Jubii

Dato : 18-10-09 05:30

"Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk> skrev i meddelelsen

> Det er sket flere gange, og jeg kan jo kun forklare det for dig, jeg
> kan desværre ikke forstå det for dig.. Den del må du selv klare,
> selvom det tydeligvis ikke kan lade sig gøre..
>
> /Hauge

Og så har han flyttet spørgsmålet fra netikettegruppen, hvor der var sat
fut til. Alene sådan en ting gør, at hans ynkelige klager er dømt til
selvmål.

Fra : -=Madsen=-

Dato : 18-10-09 10:57

<--------------->
> Det er sket flere gange, og jeg kan jo kun forklare det for dig, jeg kan
> desværre ikke forstå det for dig.. Den del må du selv klare, selvom det
> tydeligvis ikke kan lade sig gøre..
<--------------->

Enten vil du ikke forstå eller så kan du bare ikke, syntes ellers
jeg har klippet det ud i pap som var stort nok, men åbenbart ikke

du skriver

> Du er OT i den ene gruppe af de to som du har x-postet i

jeg vil gerne have et svar på hvilken gruppe du mener jeg er ot i ?
og hvorfor ?

hvis du ikke kan svare må det være fordi der ikke er belæg for
din påstand...

Fra : Hauge

Dato : 18-10-09 11:11

-=Madsen=- wrote:
> Enten vil du ikke forstå eller så kan du bare ikke, syntes ellers
> jeg har klippet det ud i pap som var stort nok, men åbenbart ikke

Du må vitterligt være dum:
__
Ja det ved jeg, men da en del svar til forbrugergruppen ikke er juridiske,
så hører det enten til det ene eller det andet sted, ikke begge..
__

Svar der sendes til forbrugergruppen er nødvendigvis *ikke* juridiske, men
det *skal* de være i juragruppen... Men når du x-poster og svar fra begge
grupper ramler ind i juragruppen, så er der en del indlæg der *ikke* hører
til her.. Hvor svært kan det være?

Nu futter jeg *igen* til dk.admin.netikette, hvor snak om det fis her hører
til, hvilket du jo heller ikke har fundet ud af, selvom det tydeligt i et
tidligere indlæg er gjort meget tydeligt opmærksom på.

/Hauge

Fra : -=Madsen=-

Dato : 18-10-09 16:00

> [...]
> hører til, hvilket du jo heller ikke har fundet ud af, selvom det tydeligt
> i et tidligere indlæg er gjort meget tydeligt opmærksom på.

<.....................>
fut du bare sammen med din ven, dig og jubii ved tydeligvis ikke hvad etik
er,
kan i hvert fald tydeligt læses her ha ha...

nå så du mener det er svarende som ikke høre til..
så længe mit indlæg høre til begge steder er der intet
i vejen for at krydsposte basta.

før i brokker jer mere, kan i starte med at læse inlæget igennem
for at se hvor meget støj i selv har genereret, som er spam i sig selv
pap findes ikke større, så i må klare jer selv

FUT: dk.idioter

Fra : Hauge

Dato : 18-10-09 16:15

-=Madsen=- wrote:
> FUT: dk.idioter

Vi gider ikke besøge dig..

/Hauge

Fra : Jubii

Dato : 18-10-09 12:37

> hvis du ikke kan svare må det være fordi der ikke er belæg for
> din påstand...

Nåh lille ynkelige fjols, har du lært nogle nye ord. ha, det hjælper dig
bare ikke en skid.
VI ved hvilke grupper det drejer sig om, DU er bare for dum til at
forstå det.
masser af forklaringer, og du forstår det stadig ikke.

Fra : Jubii

Dato : 18-10-09 05:24

> Hauge du manger også lige at besvare følgende
>

> <-------------->

ALLE andre end DIG ved hvad og hvilke grupper hauge snakker om.

> velkommen i børnehaven
Det er KUN dig Finn der befinder sig i en sådan, og ALLE ved det.

Fra : -=Madsen=-

Dato : 18-10-09 10:59

<--------------->
> ALLE andre end DIG ved hvad og hvilke grupper hauge snakker om.
<-------------->
hvem er alle andre ? men siden du er så skarp kunne du måske forklare det på
dansk

Fra : Jubii

Dato : 18-10-09 12:39

> <--------------->
> <-------------->
> hvem er alle andre ? men siden du er så skarp kunne du måske forklare
> det på dansk

Desværre er du for dum til at forstå det, altså spild af tid at forklare
det gang på gang.

Fra : -=Madsen=-

Dato : 18-10-09 21:22

<--------->
> Desværre er du for dum til at forstå det, altså spild af tid at forklare
> det gang på gang.
<--------->
gang på gang ? hvor er det så lige Hauge's påstand er blevet forklaret
første gang ?

Fra : Stampe

Dato : 16-10-09 20:59

"Jubii"

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 17-10-09 07:34

Hvis du er træt af enkeltpersoner på usenet, er der flere muligheder,
den ene er at lægge dem du er træt af i dit kill filter, ikke særligt
effektivt, men bedre end ingenting.

En anden mulighed er at klage til vedkommendes ISP, det er dog en lidt
mere besværlig vej, specielt med de begavelser du udviser med hensyn
til at skrive kvalificeret. Overskrifter det går ikke særligt godt, og
selve brødteksten er så godt som ikke eksisterende.
Så den mulighed ser sort ud for dig.
Du må jo forstå at en klage bør være velformuleret og i det mindste
læsebar, den bør også have et minimun af indhold, intet af dette har
du leveret. Den du klager over ligger faktisk et stykke over dig hvad
angår disse småting.

En sidste udvej er at undlad at benytte usenet.

At skrive har i denne gruppe at der er enkeltpersoner du ikke kan
lide, er faktisk unødvendigt støj, der som sådan ikke høre til i
gruppen.

/Hans

Fra : -=Madsen=-

Dato : 17-10-09 13:09

forstår dig

Fra : Stampe

Dato : 17-10-09 13:54

> forstår dig
God vind og go Weekend

Mvh
Allan

Fra : Hauge

Dato : 14-10-09 17:40

-=Madsen=- wrote:
> der er vi to så ikke enige, men det behøver vi heldigvis heller ikke
> at være

Måske ikke, men fundatserne, som du kan finde på usenet.dk, siger noget
andet.
Men ok, hvis det kniber med at finde ud af det her, så forstår jeg godt du
ikke kan finde ud af hvad du gør på nettet, sådan som du dummer dig.

FUT: dk.admin.netikette

/Hauge

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 14-10-09 15:19

-=Madsen=- skrev:

> [...]
> aktiv igen,
> jeg har ikke forstået det skulle koste 219,- kroner og kunne kun få øje på

Det er forbudt at bondefange folk på den måde. De bruger ordet
"gratis" i mailen, og intetsteds står der at det koster penge at
klikke på linket. Derfor er der ikke nogen gyldig aftale, og de
har ikke ret til at trække penge fra dit kort.

Skriv til dem og brok dig, og få pengene ført tilbage i banken
hvis Scor.dk er tunge at danse med.

> er det her lovligt, må de bondefange folk på denne måde ?

Nej. Hvis det koster noget at klikke et sted, skal det være klart
oplyst for brugeren for at danne grundlag for en gyldig aftale.

--
Bertel

Fra : -=Madsen=-

Dato : 14-10-09 15:32

<---------->
> Nej. Hvis det koster noget at klikke et sted, skal det være klart
> oplyst for brugeren for at danne grundlag for en gyldig aftale.
>
> --
> Bertel
<----------------->
tak for svar, gider du at kikke mit svar til Søren "14-10-2009 16:30"

Fra : Stampe

Dato : 17-10-09 13:55

> [...]
> scor, med untagelse af denne som jeg var
> uheldig at klikke på
>

> er det her lovligt, må de bondefange folk på denne måde ?

Må jeg spørge om hvordan det er gået med sagen?

Mvh
Allan

Fra : -=Madsen=-

Dato : 17-10-09 15:17

<------------->
> Må jeg spørge om hvordan det er gået med sagen?
>
> Mvh
> Allan
<------------>
må du gerne.. der er ikke sket så meget, banken er ikke særligt hjælpsomme
jeg har skrevet til forbrugerombudsmanden, forbrugerådet åbner først
i morgen efter en uges efterårs ferie, jeg vender tilbage med mere info
når der er nyt i sagen..

Takker for hjælpen i gruppen

Fra : -=Madsen=-

Dato : 24-10-09 19:07

opfølgning... som lovet......

Efter at havde mailet med scor og fået følgende svar fra info@

Der står tydligt at du aktivere dit abonnoment igen
----

Du sagde ja til betingelserne da du første gang gjorde dit køb.Og der står:
> § 9: Fortrydelsesret: Da dit abonnement medlemskab giver
> direkte adgang til lukkede områder på Scor.dk, er medlemskabet ikke
> omfattet af fortrydelsesret. I henhold til § 12, stk. 2 i lov om visse
> forbrugeraftaler, gælder den i loven indeholdte fortrydelsesret ikke ved
> fjernsalg af tjenesteydelser, såfremt udførelsen af tjenesteydelsen
> påbegyndes samtidigt med aftaleindgåelse.
----

Jov da du gjorde det originale køb.
----

Der stod i mailen hvad der ville bliver gjort men vil meget gerne hjælpe dig
med at slette din profil vis du har problemmer med det.
----

Du siger jo ja til at aktivere dit gamle abonnoment. Og det er det prisen er

---

Du trykkede på linket og der stod hvad det var du sagde ja til, og vi lægger
ikke inde med dinne oplysninger det gør PBS.
---

Du godkendte købet og beløbet ved dit første køb.
----

Jeg har forklaret sagen, og hvordan det hænger sammen, jeg kan kun hjælpe
dig med at slette din profil vis det er det du vil havde. Men har ikke
muglighed for at refundere på et påbegyndt product.
----

Jeg har forklaret at det er et abonnoment som fornyer sig selv, du kan
deaktivere det. Men du kan også genaktivere det som du har gjort i mailen,
hvor der stod klart at den ville genaktivere.
-------

Fik nok af dem og rekvireret scor.dk's regnskaber... og skrev
følgende................

<-------------------------->

Overskrift : Dansk dating site i panik

Det går så dårligt for scor.dk de må tage ufine metoder i brug

Scor.dk har i sidste regnskabs år fået vendt et overskud på +3.675.359,- kr.
til et underskud på -1.311.847,- Kr.

Scor.dk er i panik og har taget særdeles ufine metoder i brug, gamle
trofaste kunder's
kriditkort oplysninger misbruges i stor stil ved at sende tidligere kunder
et godt tilbud

om gratis 1000 scor point til en værdi på 100 dkr.
eneste de skal gøre er at handle hurtigt og klikke på linket

når kunden eller hvem der nu læser kundens mail klikker på linket,
bliver scor siden åbnet og der bliver er hævet et beløb lige fra mellem 99,-
og 999,- kr

uden videre..

Billedet er en kopi af scor.dk's mail som af eksperter betegnes som scam

------------------------------

Der fik jeg så mine penge igen.... dog unden en undskyldning

Utroligt man skal gå så langt og bruge tid på sådan en side...

Fra : Stampe

Dato : 26-10-09 08:21

> [...]
>
> Der fik jeg så mine penge igen.... dog unden en undskyldning
>
> Utroligt man skal gå så langt og bruge tid på sådan en side...

Godt gået Madsen - tillykke, dejligt med en lille solstrålehistorie her i en
grå tid.

Mvh
Allan

Fra : -=Madsen=-

Dato : 30-10-09 01:34

Vil slutte af med at sige tak til Jubii & Hauge
for alt jeres støj til denne tråd..

Takker mange gange for hjælpen til i andre