Behandling af egetræskøkkenbord. Hvad dur?
Fra : spuky@catline.dk

Dato : 13-10-09 17:10

Hej.

Har nogle fine, massive bordplader (lavet af egetræsstave), som
fortjener en ordentlig vedligeholdelse.

Jeg er med på, at der skal først skal afvaskes med en mild sæbe
og evt. finslibes lidt med sandpapir, men hvad vil I så anbefale
til at inprægnere bordene med. Hvad dur? Har hidtil brugt et
produkt fra Kolding, men har bl.a. set et Kvik produkt, der vist
er mere olieagtigt.

TIA

Henning

Fra : Erik Hansen

Dato : 14-10-09 09:37

Hej
Har brugt Neutral Planteolie fra Firmaet Spekva, med meget fint resultat.
Nærmere oplysning kan ses på deres hjemmeside.
mvh
Erik

Fra : spuky@catline.dk

Dato : 15-10-09 08:57