Stål tag
Fra : Ukendt

Dato : 13-10-09 08:18

Davs

Jeg har lige opdaget at jeg har et lille hul i mit carporttag, som jeg er
ret sikker på er nogen stålprofile plader.
jeg har overvejet at sætte en rustfri selvskærene skrue i; da udsende ikke
spiller nogen rolle.
men jeg kan også forstille mig at dette lille hul vokser hurtigt hvis jeg
ikke gør noget.

resten af taget ser ok ud

mvh

Lars
lomse.dk

Fra : Armand

Dato : 13-10-09 15:39

Lars-Ove Madsen skrev:
> [...]
> ikke spiller nogen rolle.
> men jeg kan også forstille mig at dette lille hul vokser hurtigt hvis

Og dét var så en konstantering, eller beskrivelse!

Eller var det i grunden et spørgsmål??

--
Armand.

Fra : Ukendt

Dato : 13-10-09 17:37

> Og dét var så en konstantering, eller beskrivelse!
>
> Eller var det i grunden et spørgsmål??
>
> --
> Armand.

ja det var ment som et spørgsmål og en det var en god ide at
lukke hullet som jeg påtænkte. Beklager spørgsmålet ikke frem gik.

men tak til de af jer, som kom med et par forslag

mvh

Lars-Ove Madsen
lomse.dk

Fra : Martin Petersen

Dato : 13-10-09 16:00

"Lars-Ove Madsen" <lomse2lomse.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> spiller nogen rolle.
> men jeg kan også forstille mig at dette lille hul vokser hurtigt hvis jeg

Rens af og giv en klat vådrumssilicone...

- Martin

Fra : ABJ

Dato : 13-10-09 16:02

"Lars-Ove Madsen" <lomse2lomse.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> spiller nogen rolle.
> men jeg kan også forstille mig at dette lille hul vokser hurtigt hvis jeg

Du skal ikke bruge en rustfri skrue, tagpladen vil ruste omkring den.

Hilsen Aksel