Hotmail, små bogstaver
Fra : Kert Rats

Dato : 26-09-09 03:16

Jeg har fået nys om, at der på hotmail pludselig vises meget små bogstaver i
e-mail.
Jeg har ikke lige nu mulighed for at tjekke dette, men er der nogen her i
gruppen, der kan bekræfte, at hotmail bruger meget små bogstaver i deres
e-mail-service?
Og kan nogen hjælpe med, at bogstaverne kan gøres større?

Glæder mig til at høre fra jer.

Venligst

Kert Rats

Fra : Philip Nunnegaard

Dato : 26-09-09 06:21

Kert Rats skrev:

> Og kan nogen hjælpe med, at bogstaverne kan gøres større?

Det er vel samme løsning som på alle andre hjemmesider: Holde Ctrl nede,
mens man drejer på rullehjulet for at gøre teksten større/mindre.

--
Philip - http://chartbase.dk | http://www.hitsurf.dk

Fra : Edmund

Dato : 26-09-09 16:51

Philip Nunnegaard skrev:

> Det er vel samme løsning som på alle andre hjemmesider: Holde Ctrl nede,
> mens man drejer på rullehjulet for at gøre teksten større/mindre.

Kan man få IE8 til at huske at nogle sider skal være 125% og andre 100%

Firefox kan huske de forskellige siders zoom, men til gengæld kunne jeg
godt tænke mig at den havde sådan en lille zoom menu, som IE har nederst.

Mvh Edmund