lidt ADSL bøvl
Fra : F. Poulsen

Dato : 02-08-01 00:36

Hej
Jeg har oplevet lidt bøvl med min CC ADSL 384/128 i den sidste tid.
Forbindelsen er i sig selv hurtig nok, når den virker,men pludselig sker
der det at maskinen mister forbindelsen til nettet, især hvis
forbindelsen ikke har været aktiv i et stykke tid. Hvis jeg lukker ned
og og afbryder strømmen på Cisco677 og genstarter det hele, kører alt
som normalt igen. Har andre oplevet noget lignende ?
Ligeledes har jeg haft problemer med at Communicator 4.78 nægter at
komme videre end til splash billedet?-IE kører fint, men af en eller
anden grund kan jeg ikke lave netbanking med jyske bank. Når jeg kommer
til siden med password og nøglekort får jeg bare en blank side(højre
frame),-nogen ideer ?-Fungerer fint med communicator ...

g3/266 OS 9.1 (US), OT 2.7.6, voodoo 3 2000 +masser af RAM
På forhånd tak
Finn

Fra : Andreas N Rasmussen

Dato : 02-08-01 08:48

F. Poulsen <finnpoulsen@cool.dk> wrote:

> Jeg har oplevet lidt bøvl med min CC ADSL 384/128 i den sidste tid.

Nu har du opdateret routerens CBOS til version 2.4.2 ik'? Ellers gør det
her http://adsl.cybercity.dk/cbos

MVH ANR

"I can't promise I'll try - but I'll try to try"
-Bart Simpson

Fra : F. Poulsen

Dato : 02-08-01 23:46

Tak for tippet, det ser ud til at have hjulpet.
vh