Kan ikke logge ind på hjemmeside.
Fra : Paw

Dato : 23-09-09 15:45

Jeg har et problem med at logge ind på Telsome.dk

Ved login på Telsome hjemmeside forsvinder kundenummer og password fra
formularen i stedet for at logge mig ind.

Hvis jeg gør det samme fra en anden pc er der ingen problemer, hvoraf
jeg udleder, at der er problemer i den pc.

Der anvendes IE6 på pc.en, hvor jeg ikke kan logge ind fra.

Håber en kan hjælpe.

Vh. Palle

Fra : Jens Jensen

Dato : 23-09-09 16:15

Paw skrev, Den 23-09-2009 16:44:
> Ved login på Telsome hjemmeside forsvinder kundenummer og password fra
> formularen i stedet for at logge mig ind.

Telsome har en hjælpeside til login-problemer:
http://www.telsomeprivat.dk/kundeservice/?M=3

Fra : Paw

Dato : 23-09-09 21:58

On Wed, 23 Sep 2009 17:14:54 +0200, Jens Jensen <a@a.invalid> wrote:

>Telsome har en hjælpeside til login-problemer:
>http://www.telsomeprivat.dk/kundeservice/?M=3

Tak for svaret, der desværre ikke hjælper. Jeg har været igennem deres
hjælpeside, men det hjælper ikke.

Vh. Palle

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 24-09-09 12:06

"Paw" skrev i en meddelelse
> Der anvendes IE6 på pc.en, hvor jeg ikke kan logge ind fra.

Jeg ved ikke om det har betydning i denne sammenhæng, men IE6 er en
temmlig gammel version - er der nogen særlig grund til at den ikke er
opdateret ?

Den burde automatisk blive opdateret, når du kører Windows Update (hvis
du bruger Windows).

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 24-09-09 12:19

Jan Vestergaard skrev:

> Den burde automatisk blive opdateret, når du kører Windows Update (hvis
> du bruger Windows).

Undtagen hvis det er en firma-pc med spærring - eller en
piratkopi.

--
Bertel

Fra : Paw

Dato : 24-09-09 15:36

On Thu, 24 Sep 2009 13:05:37 +0200, "Jan Vestergaard"
<jan@jve.invalid> wrote:

> [...]
>opdateret ?
>
>Den burde automatisk blive opdateret, når du kører Windows Update (hvis

Tak for svaret. Jeg vil prøve at opdatere og håber, det hjælper.

Vh. Palle

Fra : Paw

Dato : 25-09-09 13:19

Jeg har nu opgraderet naboens pc med ie8, men problemet er stadig det
samme.
Til information kan jeg oplyse, at det kører på winxp.

Nogen bud på problemet?

Jeg har på fornemmelsen, at det er en eller anden indstilling i
registreringsdatabasen. Men hvilken?

På min egen pc har jeg ingen problemer med at logge ind.

Vh. Palle

Fra : Jens Jensen

Dato : 25-09-09 13:31

Paw skrev, Den 25-09-2009 14:19:
> Jeg har nu opgraderet naboens pc med ie8, men problemet er stadig det
> samme.

Du kunne prøve en anden browser for at se, om problemet ligger i IE. Jeg
bruger selv Firefox: http://mozilladanmark.dk/produkter/firefox/

Fra : Ole C

Dato : 25-09-09 13:55

Paw skrev blandt andet:

> [...]
> registreringsdatabasen. Men hvilken?
>
> På min egen pc har jeg ingen problemer med at logge ind.

Har ikke rigtigt kendskab til IE8, men i IE7 kan man under
Internetindstillinger>Avanceret nulstille alle ændringer man måtte have
foretaget.
Selvom du har opgraderet til IE8, er der muligvis nogle indstillinger fra
den forrige browser, der er "fulgt med".

--
vh
Ole C

Fra : emjeppesen

Dato : 25-09-09 17:09

Paw skrev:

>Nogen bud på problemet?
Hvilken hjemmeside drejer det sig om?

Hilsen emj

Fra : Paw

Dato : 26-09-09 08:04

Tak til alle for de mange gode råd, som desværre ikke hjalp.

Jeg havde ikke den fornødne tålmodighed og valgte den dårligste
løsning. At geninstallere.
Nu virker det.

Vh. Palle