FireFox stopper - Chrome?
Fra : per f andersen

Dato : 22-09-09 14:03

Om det er et tilfælde ved jeg ikke, men omkring den tid jeg har installeret
Chrome 3 (som i øvrigt er guddommelig hurtig, men går ned en gang i mellem)
har jeg haft problemer med Firefox 3.5, som er min standardbrowser under win
XP SP3.
Når jeg starter op virker alt efter foreskrifterne, men efter nogen tid går
Firefox i sort og åbner ikke de links jeg trykker på!!
Hvad kan der være galt?

mvh per

Fra : Henrik Laursen

Dato : 23-09-09 01:51

"per f andersen" <none@nobody,no> wrote in

> [...]
> Når jeg starter op virker alt efter foreskrifterne, men efter nogen
> tid går Firefox i sort og åbner ikke de links jeg trykker på!!

Jeg har kigget en del rundt og der er en del der ikke har haft andet end
bøvl med Firefox efter de prøvede Chrome af. Åbenbart laver den en eller
anden konflikt i Firefox, men for at sige det rent ud, et af foreslagende
er at at tage en backup af ens foretrukne links og så ganske enkelt at
afindstalere både Chrome og Firefox.

Dernæst skal du vælge at se skjulte mapper og filer og så følge den
her der er sakset fra en engelsk sproget Google Chrome support side:

Go to C:\documents and settings\~user name~\application data\mozilla\ and
delete the firefox folder (dont just delete the whole mozilla folder if you
have thunderbird installed)

Go to C:\documents and settings\~user name~\local settings\application
data\google\ and delete the chrome folder (again you may have other google
apps here so dont delete the whole google folder)

Dernæst skal du anvende en registry cleaner for at fjerne det der er
tilbage i registeringen af Firefox og Chrome, der anbefaler de den her:
http://www.ccleaner.com/

Bagefter der det så at vælge ikke at vise de skjulte mapper og filer.

Genstart computeren.

Og så må du vælge: Enten Chrome eller Firefox som din browser.
At have begge indstaleret skaber åbenbart konflikter i Firefox.

--
Henrik Laursen

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 23-09-09 17:38

Henrik Laursen skrev:
> "per f andersen" <none@nobody,no> wrote

> Jeg har kigget en del rundt og der er en del der ikke har haft andet end
> bøvl med Firefox efter de prøvede Chrome af.

Der burde ikke være en sammenhæng. Men et skud i tågen: Har
I Google toolbar installeret i Firefox?

> Dernæst skal du anvende en registry cleaner for at fjerne det der er
> tilbage i registeringen af Firefox og Chrome, der anbefaler de den her:
> http://www.ccleaner.com/

Firefox gemmer ikke noget i registreringsdatabasen, udover
valget af Firefox som standardbrowser.

> Og så må du vælge: Enten Chrome eller Firefox som din browser.
> At have begge indstaleret skaber åbenbart konflikter i Firefox.

Virker fint her med dem begge.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Hjælp til computer og internet:

Fra : per f andersen

Dato : 23-09-09 20:55

"Kim Ludvigsen" <usenet@kimludvigsen.dk> skrev

> [...]
> toolbar installeret i Firefox?

> Firefox gemmer ikke noget i registreringsdatabasen, udover valget af

Tak for svarene
Jeg har ikke installeret Google Toolbar i FireFox