Se filmen Lazarus (fra juni 2002) via YouT~
Fra : Jesus-loves-you

Dato : 26-09-09 18:29

http://sites.google.com/site/kallmusic001/Home/movie/lazarus

Se filmen Lazarus via YouTube

Varighed ca. 42 min fordelt på 5 filer:

TheServantOfMichael
September 26, 2009
Lazarus, Part 1 of 5
http://www.youtube.com/watch?v=05yxZY2t_eU
8m40s

Lazarus, Part 2 of 5
http://www.youtube.com/watch?v=ytiWYuoUMQw
9m34s

Lazarus, Part 3 of 5
http://www.youtube.com/watch?v=1FiINChOq-A
8m41s

Lazarus, Part 4 of 5
http://www.youtube.com/watch?v=e5VrZbD_0Xc
9m49s

Lazarus, Part 5 of 5
http://www.youtube.com/watch?v=G1KclyYYN4Q
7m07s

Lazarus is a movie (around 42 min), created as a constructiv respond
to the evil al-Qaeda terror at World Trade Center.

The movie was sent on a CD 2002-06-01 to a lot of muslim governments
through their embassies.

There is a *Copyright* on the sign (from Heaven, Lazarus). See perhaps
file 0095
http://sites.google.com/site/kallfiles1/by-number/00-001-00-499

Beskrivelse:

Lazarus er en film (ca. 42 min), oprettet som en constructiv reaktion
på den onde al-Qaeda terror på World Trade Center.

Filmen blev sendt på en cd 2002/06/01 til en masse muslimske regeringer
gennem deres ambassader.

Der er en *Ophavsret* på Tegnet (fra Himlen, Lazarus). Se måske
fil 0095.

-

Desværre er synkroniseringen røget mellem lyd og billede ...

Men man kan alligevel godt forstå meningen ...

God fornøjelse ...

With kind regards,
Last OUTPUT: 09797 news:4abdecdd$0$288$14726298@news.sunsite.dk
http://sites.google.com/site/kallmusic001 File no: 9799