Rist
Fra : Søren

Dato : 11-10-09 12:57

Jeg skal have lavet en rist i indkørslen til regnvand. Er det noget man skal
anmelde/søge om ved kommunen??

-Søren

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 13-10-09 12:20

Søren wrote:
> Jeg skal have lavet en rist i indkørslen til regnvand. Er det noget
> man skal anmelde/søge om ved kommunen??

Det kommer an på, hvad du efterfølgende gør af vandet fra risten. Ledes det
til faskine på egen matrikel, gør du det bare. Ledes det derimod til
offentlig kloak, skal kommunen blandes ind i projektet.

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk

Fra : Keld Nygaard

Dato : 13-10-09 13:47

> Ledes det derimod til
> offentlig kloak, skal kommunen blandes ind i projektet.

Ikke nødvendigvis. Men det kræver i givet fald en kloakmester, og hvis han
ikke lige kender reglerne i lokal området, så ved han i hvert fald hvor i
kommunen man skal spørge, og ikke mindst hvordan man skal spørge...

Med venlig hilsen
Keld Nygaard

www.nygaard.eu

Fra : Søren

Dato : 15-10-09 17:20

> Ikke nødvendigvis. Men det kræver i givet fald en kloakmester, og hvis han
> ikke lige kender reglerne i lokal området, så ved han i hvert fald hvor i
> kommunen man skal spørge, og ikke mindst hvordan man skal spørge...

OK, jeg kontakter kommunen. Tak for svarene,

-Søren