Brænde fra Fyr-selv
Fra : Wolle

Dato : 09-10-09 23:35

Vedr. Fyr-Selv:
Jeg har købt 2 brændetårne. De var sjaskvåde og gennemfiltrede af
svamp.
Der annonceres med et indhold pr. tårn på ca. 2.2 m3.
Burenes mål indeholder kun 1,5 m3.
Firmaet svarer, at det er fordi træ falder sammen, når det tørrer!!
Burene er altså stadig ikke større en 1½m3!
Jeg mangler jo som sådan 1 m3, som jeg bad firmaet eftersende, men har
ikke fået svar.
Hold jer væk! Det er jo alt for dyrt.
Wolle

Fra : bannimann

Dato : 10-10-09 10:37

"Wolle" <bandholm@live.dk> skrev i en meddelelse
[...]

Man kan med fordel, lave en Googlesøgning på ethvert netbaseret firma, man
påtænker at benytte og hvis du havde gjort det, med fyrselv.dk, så ville du
nok ikke have benyttet dem, til at starte med - deres skudsmål er ikke
ligefrem imponerende.

Fra : Preben R. Sørensen

Dato : 10-10-09 10:51

"Wolle" <bandholm@live.dk> skrev
Burene er altså stadig ikke større en 1½m3!
Jeg mangler jo som sådan 1 m3, som jeg bad firmaet eftersende, men har
ikke fået svar.

Åbenlys svindel må da være en sag for politiet.

M.V.H.
Preben Riis Sørensen
preben@esenet.dk

Fra : Keld Nygaard

Dato : 11-10-09 20:08

> [...]
>Burene er altså stadig ikke større en 1½m3!
>Jeg mangler jo som sådan 1 m3, som jeg bad firmaet eftersende, men har

Hvis der ikke er gået 2 uger fra levereringen endnu, så har du jo den
returret som man har i enhver nethandel.
Hvis fyrselv.dk ikke betingelsesløst accepterer at modtage varen retur, så
kan du bede din bank få PBS til at returnere det fulde beløb.

Med venlig hilsen
Keld Nygaard

www.nygaard.eu