Maling på bilsæde
Fra : Mette

Dato : 08-10-09 11:33

- Nå der kom lige en ting mere. Vores nevø har hjulpet med at male
vores terrasse og den lysegrå heldækkende træbeskyttelse (oliebaseret)
har lavet pletter på vores bilsæde =/
Hvordan søren får man det af uden at ødelægge betrækket?

På forhånd tak!

Mette

Fra : John V.

Dato : 08-10-09 20:32

"Mette" <kewtee@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Er det vådt, så terpentin. Er det tørt, så fortynder.
Der garanterer ikke for resultatet...

--
Med Venlig Hilsen

Malermester
John Vedsegaard
www.taform.dk

Fra : Martin Petersen

Dato : 08-10-09 20:46

[...]

----------------

Brun sæbe (den tykke i bøtte) kan opløse oliemaling. Smør pletten med et
godt lag, og dæk med plast (det må ikke tørre ud). Lad sidde i 24 timer og
vask af med lunkent vand. Jeg garanterer ikke hvordan sædet ser ud, men
malingen bliver opløst.

Mette

Fra : Mette

Dato : 09-10-09 07:32

On 8 Okt., 21:45, "Martin Petersen" <knopfisk@[FJERN]elvis.dk> wrote:
> [...]
> vask af med lunkent vand. Jeg garanterer ikke hvordan sædet ser ud, men

Hmmm...ok, mange tak for svar - det lyder som om det er et forsøg
værd, men enden bliver vel et nyt sædecover, hvis alt går galt... =/

Mette

Fra : Petersen Michael

Dato : 09-10-09 17:22

Mette <kewtee@gmail.com> wrote:

> Hmmm...ok, mange tak for svar - det lyder som om det er et forsøg
> værd, men enden bliver vel et nyt sædecover, hvis alt går galt... =/

Og når du skifter bil, køber du en med lædersæder..
Det er nemt at holde

Michael Petersen

Omme i Nyborg

Fra : Mette

Dato : 11-10-09 04:47

On 9 Okt., 18:22, "Petersen Michael" <petersen_michael@den gyldne måge
mail.tele.dk> wrote:

> Og når du skifter bil, køber du en med lædersæder..
> Det er nemt at holde
>
> --
> Med venlig hilsen
> Michael Petersen