Danske Bådejere Forum nedlagt
Fra : HH

Dato : 08-10-09 03:59

Dansk Sejlunion har skiftet hjemmeside-platform, og i den forbindelse
er det til Danske Bådejere knyttede forum nedlagt. Der var nu heller
ikke megen aktivitet, ikke megen support fra DS og også ret dårlig
funktion af det benytede programmel.

Hans-Henrik

Fra : Harding E. Larsen

Dato : 08-10-09 07:13

Ja jeg har konstateret det samme.

Der ikke oplysninger fra DS om hvorfor; men når der ikke tilsætte
personer for drift og initativer, går en hjemmeside i stå.
Den gamle generalforsamlingsbeslutning om at DS skal gøre mere for
bredden (d.v.s. dens 60.000 medlemmer) står vel stadigvæk ved magt.
Resterne af Danske Bådejere kan tilbageføres til DS´ hjemmeside, som
et faneblad, om nogen har interesse i hvad der er samlet på Danske
Bådejeres hjemmeside.

Mvh/Harding

Fra : HAWK

Dato : 08-10-09 15:24

"Harding E. Larsen" <harding@larsen.tdcadsl.dk> skrev i meddelelsen
[...]

Lige et surt opstød. som nybagt bådejer har jeg haft mere glæde af at læse
Hardings indlæg her på siden end af at følge DS hjemmeside.

og det er jo betænkeligt hvis man vil være en forening for alle, at en
enkelt person kan formidle mere viden afinteresse for os der ikke ønsker at
komme på OL holdet en en stærk forening med tiipsmidler og andet i ryggen

(det var vist samtidig en ros, og opfordring til at fortsætte med at være
særdeles aktiv her i gruppen Harding

Fra : Steffen Skov

Dato : 08-10-09 15:31

Hermed vedtaget uden afstemning
Hilsen Steffen
--
"E´baad" Pd26 nr.18, Århus.

Fra : Leon Hulstrøm

Dato : 08-10-09 18:27

Nu må i sgu ikke rose ham for meget... vi skal læse hans indlæs hele
vinteren og de er til tider lange nok i forvejen

/Leon

Fra : Harding E. Larsen

Dato : 08-10-09 12:30

Nej det har du ret i Leon; (men tak Steffen!)
Jeg håber at vi alle sammen kan bidrage bedst muligt med gensidig
information/viden/oplysning.
Gør di det i den bedste positive ånd vil vinteren nok blive kort og
givtig for os alle.

Jeg er dybt utilfreds med at DS ikke holder skruen i vandet og
opfylder de intentioner som generalforsamlingen pålagde dem.
Det holdt kun kort, webmasteren blev konstant sat til andre opgaver og
der var ikke gensidig tillid og vilje til at gennemføre og
vedligeholde projektet. både føllene og bådsmanden følte ikke at
hjertet i DS var til at gennemføre de mange medlemmers ønsker.
Yderst beklageligt!
På side 2 i "Sejler" er ord om det interaktive fora ikke nævnt
overhovedet.
Kun at den nye platform betyder en lettelse i det daglige arbejde med
hjemmesiden. Specielt vil det fremover være lettere at implementere
egne løsninger uden at skulle samordne det med andre idrætsforbund,
der arbejder på samme platform.

Det er næsten google-volapyk som kun Forsvarskommandoen er bedre til.

Mvh/Harding

Fra : Bjarke@Escape

Dato : 08-10-09 21:39

Så er det jo godt at vi sejlere har hinanden !! Husk altid at hjælpe andre
sejlere.... På vandet, i havnen og på nettet !!

--
Afsendt fra båden:
Maxi 999 - 'Escape' - Hundige

Fra : Henrik K

Dato : 08-10-09 14:07

> Det er næsten google-volapyk som kun Forsvarskommandoen er bedre til.
>
> Mvh/Harding

Ha ha - go' humor

Iøvrigt enig i med Steffen m.fl. - forsæt endelig Harding!

Mvh
Henrik

Fra : Harding E. Larsen

Dato : 08-10-09 15:26