Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Bryllupsfotograf sagsøgt
Fra : AndersH

Dato : 07-10-09 15:16

Hejsa..

Faldt lige over denne nyhedsartikel på en udenlansk side. Det er vist i
sådan nogle tilfælde her, at ordet tragikomisk, kan bruges? :)

http://www.telegraph.co.uk/news/newstopics/howaboutthat/6263595/Couple-sue-wedding-photographer.html

Mvh Anders

Fra : Nicolai Lang

Dato : 07-10-09 19:38

On Wed, 7 Oct 2009 16:16:12 +0200, "AndersH" <ingen@mail.dk> wrote:

>Faldt lige over denne nyhedsartikel på en udenlansk side. Det er vist i
>sådan nogle tilfælde her, at ordet tragikomisk, kan bruges? :)

Ja, det eneste positive man kan sige er da at det nok er et bryllup de
aldrig glemmer ;)

Med venlig hilsen
Nicolai

--
Jeg blogger om Mb. Crohn, sundhed m.m.
http://nicolai.hjorth.com

Fra : Jens Bruun

Dato : 07-10-09 20:36

"Nicolai Lang" <nnews0404051902@hjorth.com> skrev i en meddelelse

> Med venlig hilsen
> Nicolai
> --
> Jeg blogger om Mb. Crohn, sundhed m.m.
> http://nicolai.hjorth.com

Nicolai Lang? Ikke Nicolai Hjort? Jeg håber, du er dén Nicolai, jeg kender
fra "gamle dage" på usenet og ikke den idiot, der i fotogrupperne
underskriver sig med "Nicolai", når han bjæffer i NRE-koret.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Soeren Friberg

Dato : 08-10-09 20:40

On 07-10-2009 21:35, Jens Bruun wrote:
> Jeg håber, du er dén Nicolai, jeg kender

Hvad med at forholde dig til indlægget i stedet for at spamme med
ligegyldigheder om, hvem du bærer nag til. Jeg aner ikke noget om, hvad
du måske har leveret i fortiden af kvalitetsindlæg, men det har da ikke
været så meget andet end brok og gammelt nag i nyere tid og vist ingen
billeder med det fine udstyr.

FUT

--
Kh. Søren
http://1x.com/v2/#member/10362/

Fra : Nicolai Lang

Dato : 09-10-09 06:24

On Wed, 7 Oct 2009 21:35:53 +0200, "Jens Bruun"
<bruun_jens@hotmail.com> wrote:

>"Nicolai Lang" <nnews0404051902@hjorth.com> skrev i en meddelelse
>Nicolai Lang? Ikke Nicolai Hjort? Jeg håber, du er dén Nicolai, jeg kender

De andre Nicolai'er er dårlige kopier (analoge?) der er kommet til
indenfor de seneste år. Jeg har aldrig kaldt mig andet end "Nicolai
Lang" på UseNet (og inden da Fidonet). Og kommer nok heller aldrig til
at hedde andet.

Med venlig hilsen
Nicolai

Fra : smileymas

Dato : 09-10-09 16:08

AndersH wrote:
> [...]
>
> Faldt lige over denne nyhedsartikel på en udenlansk side. Det er vist i
> sådan nogle tilfælde her, at ordet tragikomisk, kan bruges? :)

Njøe - kan ikke se noget tragisk eller komisk over at komme
på CNN, BBC oa. det her er 24 karat guld. Jeg så historien
på TV ude i Thailand.. For mig lugtede det af et stunt, og det
kan jeg kun klappe i mine små hænder over. Den markedsføring ville
ikke kunne købes for penge. -max-