Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Mød Politikens fotografer og World Press F~
Fra : Mogens Hansen

Dato : 07-10-09 05:34

Politiken gentager sidste års arrangementer "Mød Politikens Fotografer"
http://plus.politiken.dk/ARRANGEMENT/Foredrag/Moed_Politikens_fotografer%283820%29.aspx
i forbindelse med World Press Foto udstillingen.

Det var ganske interessant sidste år, så jeg tager chancen igen.
Iøvrigt har World Press Foto udstillingen åbent - jeg så den i går.

--
Venlig hilsen

Mogens Hansen

Fra : Martin [TMM]

Dato : 07-10-09 14:20

Hej
Mogens Hansen wrote:
> Politiken gentager sidste års arrangementer "Mød Politikens Fotografer"
> http://plus.politiken.dk/ARRANGEMENT/Foredrag/Moed_Politikens_fotografer%283820%29.aspx
> i forbindelse med World Press Foto udstillingen.

Gad vide om der findes folk i København der er klar over, at der rent
faktisk er mere Danmark vest for Valby? Jeg tror det næppe.

Ikke ment som personlig kritik af dig, Mogens. Det er mest til
arrangørene af et sådant arrangement. Det kunne da også være interessant
for folk, vest for storebælt at komme til sådan noget, men det er vi
reelt set, afskåret fra, da det bliver afholdt på en almindelig
hverdags-aften.

Jeg er slet ikke i tvivl om at det kunne være interessant at komme med til.

Mvh
Martin

Fra : Mogens Hansen

Dato : 07-10-09 15:09

"Martin [TMM]" <tmm@_CUT_trutter.dk> wrote in message

[8<8<8<]
> [...]
> vest for storebælt at komme til sådan noget, men det er vi reelt set,
> afskåret fra, da det bliver afholdt på en almindelig hverdags-aften.

Jyllands-Posten kunne sagtens lave et tilsvarende arrangement - de har også
meget dygtige, interessante fotografer som sikkert kunne fortælle et par
sjove historier om deres billeder.
Også Journalisthøjskolen i Århus eller Medieskolerne i Viborg kunne sikkert
stable interessante foredrag på benene.

Kommer World Press Photo til Jylland ?

--
Venlig hilsen