Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
et program til potrætter
Fra : jan kristensen

Dato : 05-10-09 12:27

Hej ng.

Det er et lidt mærkelig problem, men måske kan nogen hjælpe
jeg så et program og prøvede det - det befantsig i menuen i photoshop
(ad on) når man havede et potræt gik man op i menuen og valgte program
navnet også åbnede der sig et program med billedet i, man kunne så vælge
om billedet skulle være soft eller glamure og flere ting - man kunne
også vælge manuel.
jeg har set på onone´s hjemmeside, men kan ikke lige se om det er dem
der har lavet det.

Jeg ved godt at det er næsten håbløs, men måske ???

bare forslag er også godt.

jeg så det engang i "digital foto" fotobladet, jeg har også bladret
ca 60 numre igennem men ikke fundet det igen.

På forhånd tak

med venlig hilsen jan.

Fra : Lars 8210 Århus V

Dato : 05-10-09 15:35

Hej

Jeg syntes denne er god - Kan den bruges?

http://labs.wanokoto.jp/olds

mvh

Lars

Fra : jan kristensen

Dato : 06-10-09 09:06

Lars 8210 Århus V skrev:
> Hej
>
> Jeg syntes denne er god - Kan den bruges?
>
> http://labs.wanokoto.jp/olds
>
> mvh
>
> Lars

Tak for svaret, men det var ikke lige det..

mvh jan

Fra : John Senius-Jørgense~

Dato : 06-10-09 13:42

Ved en simpel søgning i Google, fremkommer mere end én million muligheder.
(portrait plugin photoshop)
Her er en af dem:
http://www.imagenomic.com/pt.aspx
Mvh John

Fra : jan kristensen

Dato : 07-10-09 10:16

Mange tak.
Det var lige det program.

Fedt..

med venlig hilsen
jan

Fra : Søren Haahr

Dato : 07-10-09 14:39

">> http://labs.wanokoto.jp/olds

Sjovt program, der lave nye billeder om til gamle fotos!
Men jeg mangler et der går den anden vej, lave gamle SH fotos om til
farvebilleder!

Er der nogen der har en adresse?
vh
Søren

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 07-10-09 17:30

Ja, www.inyourdreams.invalid

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : Soeren Friberg

Dato : 06-10-09 22:21

On 05-10-2009 13:26, jan kristensen wrote:
> Hej ng.

Det er jo nok ikke det, du søger, men jeg anvender af og til Portrait
Professional, der er rimelig godt.

--
Kh. Søren
http://1x.com/v2/#member/10362/