Problemer med Datakable
Fra : Niels Jul Astrup

Dato : 01-08-01 21:41

Hej

Jeg har lige købt et datakable ved Mobiltricks.dk og jeg kan ikke få det til
at virke er der nogen der kan hjælpe mig, det er til Ericsson T20, T28,
A2628s telefoner

Mvh.

Niels

Fra : Hugotit

Dato : 02-08-01 00:44

Hvilken telefon skal du bruge det til ?

--
Hugotit
hugotit@hotmail.com

Fra : Boris Mathiasen

Dato : 02-08-01 01:42

Hugotit skrev:

> Hvilken telefon skal du bruge det til ?

Og hvad skal du bruge det til? Hvis det er et "unlockkabel" mener jeg ikke
at du kan bruge det til andet end unlock... ret mig hvis jeg snakker
mundlort...

/bm

--
Jeg unlocker din Nokia mobil telefon for 100 kr.
og det er incl. porto tilbage til dig, og på nogle modeller

Fra : Niels Jul Astrup

Dato : 02-08-01 08:38

Den skal bruges til alle tre telefoner og jeg skal há låst A2628s og T28s op
og dette skule den kunne bruges til

M.v.h

Niels Jul Astrup