jeg kan da prøve når i nu er så kede af de~
Fra : Thomas Madsen

Dato : 01-08-01 21:20

hej
jeg kan da prøve når i nu er så kede af det
mvh Thomas

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 01-08-01 21:39

Thomas Madsen skrev:

>jeg kan da prøve når i nu er så kede af det

Hvad kan du prøve?

Du bruger åbenbart en anden news-server nu, og jeg har set mig
nødsaget til at sende endnu en klage, denne gang både til Tele Danmark
og Sunsite.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia-, Ericsson- og Siemens-telefoner.
Vibratorer og ekstra spil installeres desuden i Nokia 3210.

Fra : N/A

Dato : 01-08-01 21:47

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 01-08-01 21:47

Karsten Madsen skrev:

>Måske er det mig der er noget galt med - Men jeg ser da lige så meget
>reklame i både Boris og Lasses signaturer som i dine ? Godt nok linker Lasse
>kun til sin egen reklameside, men Boris' signatur ligner da din til
>forveksling..... (Mht. reklame)

Det har egentlig intet med signaturer at gøre (mere). Det er fint nok
Thomas skriver reklame i sin signatur - men han sender indlæg hvor der
ikke står andet end sin signatur - og gør det igen og igen.

Tænk hvis vi alle sammen skrev sådan en håndfuld reklame-indslag om
dagen, gruppen ville drukne.

Jeg svarer på andres indlæg, det må Thomas også gøre. Han må også godt
starte en ny tråd, men ikke starte to-tre-fire nye tråde HVER dag om
samme emne, hvor det blot handler om at reklamere for sig selv. Det er
DET det handler om.

Læs om hvordan det hele foregår på www.usenet.dk

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Niels Jul Astrup

Dato : 01-08-01 22:24

Du Lasse nu blander du Karsten Madsen ind i dine fuldstændige hen i vejret
meninger og holdinger for så vidt jeg kan se i denne her gruppe har Karsten
Madsen, og dette ved jeg med sikkerhed da han er min nabo og kun er hjemme i
weekenden ikke har adgang til denne gruppe fra hans arbejde, så nu stopper
du lige.

For mig at læse er du ved at køre helt af sporet, og ved at være der henne
hvor du lige så godt kunne løbe rundt ude på gaden med snottet løbene ud at
tuden og råbe "MOR MOR -- THOMAS DRILLER", så tag lige og fald lidt ned, og
klap hesten

Mvh.

Niels Jul Astrup

Jeg unlocker IKKE TELEFONER

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 01-08-01 22:16

Niels Jul Astrup skrev:

Dette indlæg skrev jeg i netmisbrug-gruppen, men jeg tror ikke Niels
læser der, så der kommer en kopi her:

>Du Lasse nu blander du Karsten Madsen ind i dine fuldstændige hen i vejret
>meninger og holdinger

Karsten Madsen kommenterede et af mine indlæg, det har han ret til, og
jeg har da ret til at kommentere retur.
At mine meninger er hen i vejret - det kan du mene, men jeg fortæller
bare hvordan netiketten og fundatsen for de grupper vi er i er! Kig på
www.usenet.dk

> [...]
>weekenden ikke har adgang til denne gruppe fra hans arbejde, så nu stopper

Klik på dette link, det er et indlæg Karsten har skrevet her til
aften:
Date: Wed, 1 Aug 2001 22:52:05 +0200

> [...]
>tuden og råbe "MOR MOR -- THOMAS DRILLER", så tag lige og fald lidt ned, og

Jeg prøver bare at få gruppen til at fungere - Thomas kan ikke blive
ved med at spamme med sine reklame-indlæg. Jeg har forklaret det
utallige gange, han vil IKKE lytte, og så snart jeg kommer med en
forklaring, så stopper han med at kommentere tråden (ellers er det
bare noget med "dumme nar"), ellers starter han en ny reklame-tråd.

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Niels Jul Astrup

Dato : 01-08-01 22:29

Hvem har valgt dig til Konge for denne gruppe

mvh.

Niels

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 01-08-01 22:21

Niels Jul Astrup skrev:

>Hvem har valgt dig til Konge for denne gruppe

Det er der absolut ingen der har, jeg beder blot pænt folk om at
overholde de regler der er - som det ikke er mig der har lavet.

Kan du ikke se det ender galt hvis alle poster en ordentlig spandfuld
reklamer _hver_ dag?

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Niels Jul Astrup

Dato : 01-08-01 22:36

Nu har jeg kun fuldt med i denne gruppe i ca. 7 dage, Og 70% af ALLE DE
INDSLAG DER ER KOMME`T ER FRA DIG OG BORIS FOR KLAGER OVER THOMAS; HAR I
IKKE ANDET AT LAVE.

Mvh.

Niels Jul Astrup

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 01-08-01 22:28

Niels Jul Astrup skrev:

>Nu har jeg kun fuldt med i denne gruppe i ca. 7 dage, Og 70% af ALLE DE
>INDSLAG DER ER KOMME`T ER FRA DIG OG BORIS FOR KLAGER OVER THOMAS; HAR I
>IKKE ANDET AT LAVE.

Hvis nu der ikke var reklamer fra Thomas, så var der ikke noget at
klage over.

Det svarer til jeg ikke skulle sige til en mand på gaden at han skulle
stoppe med at banke det lille barn der også gik der?

Det er ikke mig der bestemmer her i gruppen, og det er ikke mig der
bestemmer på gaden, men loven siger, at man ikke må slå, og reglerne i
denne grupper siger man ikke må sende sådan nogle reklamer som Thomas
sender. Det er meget simpelt.

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Niels Jul Astrup

Dato : 01-08-01 22:55

Men Lasse skal vi også til at klage over dig, at du sender så mange klager i
denne gruppe, og hvis du lukker dine øjne op og kigger lidt på hvad folk
skriver i denne gruppe, så er der en del undertegnet indkluderet som
eftersøger hjælp til vores telefoner og hvis man skal tro på din ellers
"pæne hjemmeside og med det vildt flotte design" kunne du jo bruge din
tid til at hjælpe os istedet for at overfalde Thomas.

Mvh.

Niels Jul Astrup

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 01-08-01 22:50

Niels Jul Astrup skrev:

>Men Lasse skal vi også til at klage over dig

Hvis du mener jeg ikke overholderne netiketten og fundatserne, så er
du selvfølgelig velkommen til at klage. Ellers ved jeg ikke hvad du
vil klage over - og så er det bare spild af abuse-handlerens tid.

>at du sender så mange klager i denne gruppe

Der er behov for det. Desuden sender jeg ikke klagerne i gruppen, dem
sender jeg til Tele Danmark, og sidst til Sunsite, da Thomas har
skiftet news-server.

> [...]
>"pæne hjemmeside og med det vildt flotte design" kunne du jo bruge din
>tid til at hjælpe os istedet for at overfalde Thomas.

Jeg tror jeg er en af dem der er mest aktiv i denne gruppe, og jeg
bruger meget tid på at hjælpe dem jeg kan og vil hjælpe.
At der ikke er gjort så meget ud af mit design på www.simlock.dk - det
må jeg indrømme jeg ikke kan se har så meget med sagen at gøre. Har
det da det?

Jeg mener ikke jeg overfalder Thomas, jeg beder ham blot gang på gang
om at overholde netiketten, hvilken han tilsyneladende ignorerer.
Igen, det er ikke mig der har lavet de regler, jeg prøver bare at få
ham til at forstå dem. Vil han ikke høre på mig, så beder jeg Tele
Danmark/Sunsite om hjælp til at forklare ham det. Måske kan han forstå
det hvis der kommer en mail fra dem, hvis ikke, så kan de i sidste
ende lukke for hans forbindelse - for reglerne SKAL overholdes - og
det ikke mig der bestemmer det - men sådan er det nu engang.

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Brian Fisker

Dato : 02-08-01 09:06

"Niels Jul Astrup" <niels@jul-astrup.dk> wrote in message
> [...]
> "pæne hjemmeside og med det vildt flotte design" kunne du jo bruge din
> tid til at hjælpe os istedet for at overfalde Thomas.

*PLONK* - større fjols (bortset fra Thomas) skal man da lede længde efter!

1. Lasse hjælper faktisk mange personer, hvor der hjælpes kan.
2. Er det ikke at gå under bæltestedet at kritisere hjemmesidedesign o.lign
(man kan jo spørge sig selv, hvor gammel du egentlig er!)

Du behøves ikke svare på dette indlæg, da du er havnet i mit kill-filter
(hvilket betyder jeg ikke kan se dine indlæg - man kan være i tvivl, om du
kender til brugen af news!)

\Mandal

Fra : Brian Fisker

Dato : 02-08-01 09:15

> [...]
> weekenden ikke har adgang til denne gruppe fra hans arbejde, så nu stopper

Har du bemærket, at Lasses første indlæg blev X-futtet til
dk.admin.netmisbrug? - Karsten har svaret derovre uden at sende svaret til
denne NG, hvorimod Lasse poster både i dk.admin.netmisbrug og d.t.t.m.u.

Du skulle måske tage en kigger på www.usenet.dk

\Mandal