Lak på laminatgulv?
Fra : Ukendt

Dato : 30-09-09 18:06

Kan man lakere på et laminargulv?

Jeg har et gulv hvor en hankat har pisset, og Rodalon og andre
desinficerende sager har ikke kunne tage lugten som jeg gætter på kommer fra
samlingerne.

Kan man med held lakere gulvet for at lukke lugten inde? kan det holde?
hvilken lak bør man anvende?

Mvh

KA

Fra : Max

Dato : 30-09-09 18:31

Hej Klaus

> Kan man med held lakere gulvet for at lukke lugten inde? kan det
> holde? hvilken lak bør man anvende?

Jeg ville hugge hovedet af katten og så skifte gulvet.

--
Mvh Max

Fra : langwadt@fonz.dk

Dato : 30-09-09 16:12

On 30 Sep., 19:06, "Klaus Andersen" <-> wrote:
> [...]
> samlingerne.
>
> Kan man med held lakere gulvet for at lukke lugten inde? kan det holde?

prøvet natron, brintoverilte og eddike? svjh var et noget ala' det
alene og eller i
forskellige kombinationer mythbusters havde succes med mod stinkdyr

-Lasse

Fra : Ukendt

Dato : 01-10-09 16:01

<langwadt@fonz.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> fra
> samlingerne.
>
> Kan man med held lakere gulvet for at lukke lugten inde? kan det holde?

Jeg har prøvet alt muligt uden held, men tak for forslagene.

Men... jeg spurgte nu egentlig om man kan lakere på et laminatgulv og med
hvad, og hvilke erfaringer i havde med det?

Mvh

KA

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 01-10-09 18:37

Klaus Andersen wrote:

> Men... jeg spurgte nu egentlig om man kan lakere på et laminatgulv og
> med hvad, og hvilke erfaringer i havde med det?

Gå ned til din farvehandler og spørg ham om han har noget, han vil garantere
at du kan bruge.

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk