Gummibælge på forgaffel??? . Hint søges...~
Fra : RadioMan

Dato : 01-08-01 21:03

Puha, hvem var det nu som sagde, at dem kunne man da skifte på et kvarter???
" bare tag forhjulet af, det tager kun et kvarter "

- Skal man bare "volde" de nye gummibælge op over benene, var lige nede og
kigge på cyklen, der skal da lidt mere til end bare at tage forhjulet af,
eller hvad???

CB750K7, hvis lige jeg skule glemme at nævne hvilken cykel det var...

Al hjælp / fremgangsmåde modtages med kyshånd..

RadioMan

--
"Everything i write will be misunderstood. Please do not be angry. I'm just
a Dumb Blonde Danish Boy"

Fra : stange

Dato : 01-08-01 21:19

RadioMan <dsl8938@vip.cybercity.dk> skrev i en

> var lige nede og
> kigge på cyklen, der skal da lidt mere til end bare at tage forhjulet af,
> eller hvad???

JA, du skal afmontere begge gaffelben. Gummibælgene skal monteres "ovenfra".

Knud Stange Jakobsen
TDM 850

Fra : Claus Rittig

Dato : 01-08-01 22:18

"stange" <knudstange@jakobsen.dk> skrev i en meddelelse

> JA, du skal afmontere begge gaffelben. Gummibælgene skal monteres
"ovenfra".

Det var mig der var the 15 minute man. Hvis du prøver at trække bælgene op
over gaffelbenene nedefra (uden at afmontere gaffelbenene) så har du ret: Så
tager det væsentligt mere end et kvarter! (faktisk har jeg aldrig set det
gjort på den måde før, så måske kan du komme i guiness book of records?)

Løsn begge gaffelbroer og træk/drej roligt gaffelbenene nedenud, så er der
let adgang til bælgene.

Rittig