Andet multimedie
bentjuul 3670
endnu en program efterlysning
Fra : Queeni

Dato : 01-08-01 21:01

Hej NG

Er der nogle der kender til en program der kan resize billeder i batches ,
jeg har en del billeder taget i 1200*1600 som jeg gerne ville have ned i
600*800.
Er der en let løsning ??

Med venlig hilsen

Lizzie
--

"Your friend is the one who knows
all about you, and still likes you."

Fra : Svenne Krap

Dato : 01-08-01 21:20

On Wed, 1 Aug 2001 22:01:22 +0200, "Queeni" <queeni@fakse.dk> wrote:

> [...]
>jeg har en del billeder taget i 1200*1600 som jeg gerne ville have ned i

Svjh er ImageRobot svaret på dit spørgsmål.. godtnok ikke et gratis
program :(

http://www.jasc.com/product.asp?pf%5Fid=011

Svenne
--
Mail usenet@krap.dk - svenne@krap.dk - PGP key id : 0xDF484022
ICQ: 5434480 - http://www.krap.dk - http://www.krap.net

Fra : Mogens

Dato : 02-08-01 15:55

> [...]

>jeg har en del billeder taget i 1200*1600 som jeg gerne ville have ned i

Prøv programmet Image Resizer som er freeware

http://www.webattack.com/Freeware/gmm/fwgraphictools.shtml

Mvh Mogens

Fra : Queeni

Dato : 02-08-01 23:13