|
| BiBob ændrede abonnementsvilkår Fra : Jørgen E |
Dato : 01-08-09 21:59 |
|
Er der nogen der kan give en forklaring på bla. nedenstående linjer i BiBobs ændrede
abonnementsvilkår - kan IT- og Telestyrrelsen virkelig bestemme dette i et privat
firma - ? I øvrigt syntes jeg det lyder voldsomt, at de lige frem uden videre ved
restance kan inddrage mine mobilnumre ?
DEL AF ÆNDRING :
Den primære ændring i BiBoBs abonnementsvilkår er, at muligheden for kredit fjernes.
Årsagen til denne ændring, skyldes at IT- og Telestyrelsen har pålagt BiBoB at fjerne
muligheden for kredit, idet BiBoB er en forudbetalt tjeneste (taletidskort –
prepaid) – og ikke et bagudbetalt abonnement (regning – postpaid)
EN ANDEN DEL AF ÆNDRING :
8.2. Hvis kunden ikke retter det forhold, der har givet anledning til afbrydelsen,
kan BiBoB uden varsel ophæve abonnementsaftalen. Ophæves abonnementsaftalen mister
kunden rettighederne til mobilnummeret.
Beklager gruppen måske ikke lige er den mest korrekte til indlægget.
| |
Chano Andersen (02-08-2009)
| Kommentar Fra : Chano Andersen |
Dato : 02-08-09 01:00 |
|
Jørgen E skrev:
> Er der nogen der kan give en forklaring på bla. nedenstående linjer i
> BiBobs ændrede abonnementsvilkår - kan IT- og Telestyrrelsen virkelig
> bestemme dette i et privat firma - ? I øvrigt syntes jeg det lyder
ITST har stillet visse krav der skal til for at tilbyde en bagud betalt
tjeneste. Blandt disse er f.eks. udsvingskontrol og saldo maks.
Hvis BiBoB ikke kan/vil tilbyde disse tjenester i forbindelse med deres
kredit, så opfylder de ikke kravene, og kan dermed ikke udbyde tjenesten.
Eller sådan har jeg i hvert fald opfattet det.
- Chano Andersen.
| |
Jørgen E (02-08-2009)
| Kommentar Fra : Jørgen E |
Dato : 02-08-09 16:05 |
|
"Chano Andersen" <sunsite012009@chanoandersen.dk> skrev i en meddelelse
news:4a74d701$0$303$14726298@news.sunsite.dk...
> Jørgen E skrev:
>> Er der nogen der kan give en forklaring på bla. nedenstående linjer i BiBobs
>> ændrede abonnementsvilkår - kan IT- og Telestyrrelsen virkelig bestemme dette i et
>> privat firma - ? I øvrigt syntes jeg det lyder
>
> ITST har stillet visse krav der skal til for at tilbyde en bagud betalt tjeneste.
> Blandt disse er f.eks. udsvingskontrol og saldo maks.
>
> Hvis BiBoB ikke kan/vil tilbyde disse tjenester i forbindelse med deres kredit, så
> opfylder de ikke kravene, og kan dermed ikke udbyde tjenesten.
>
> Eller sådan har jeg i hvert fald opfattet det.
>
BiBob tilbyder disse ydelser mig bekendt.
| |
|
|