Billeje i Napoli
Fra : Kaj

Dato : 27-09-09 18:51

Vi skal til Napoli i uge 43. Kender I fornuftige biludlejningsfirmaer?

Fra : Mogens

Dato : 27-09-09 20:05

Kaj wrote:
> Vi skal til Napoli i uge 43. Kender I fornuftige biludlejningsfirmaer?

Har ikke checket priserne for Napoli, men prøv at se hvad du kan finde
her: http://www.holidayautos.com

De er ofte billigst de steder jeg rejser.

Fra : karsten

Dato : 09-10-09 03:50

On 27 Sep., 21:04, Mogens <n...@mail.com> wrote:

> Har ikke checket priserne for Napoli, men prøv at se hvad du kan finde
> her:http://www.holidayautos.com
>
> De er ofte billigst de steder jeg rejser.

Køge Basketball har en meget billig udlejning.

http://www.kbbkv.dk/cartrawler.htm

Fra : Mogens

Dato : 09-10-09 13:29

karsten wrote:

> Køge Basketball har en meget billig udlejning.
>
> http://www.kbbkv.dk/cartrawler.htm
Så fik du da lavet lidt rekvalme for Køhe Basketballs hjemmeside. Har
ikke prøvet linket, men pas generelt på de bureauer der virker som
mellemmænd i forhold til de egentlige biludlejningsfirmaer. Jeg har i
hvert fald været ude for at skulle betale en særskilt kommission til
bureauet, tegnet en ekstra forsikring hos dem, og så betalt selve bilen
hos eks. Budget Car. Pisse bøvlet (tre fakturaer), for dyrt og eks.
problemer hvs man skal bruge forsikringen idet den er tegnet igennnem et
trediepartsfirma. Så ved brug af forsikringen skal man påregne en del
papirarbejde.

Fra : N/A

Dato : 10-10-09 15:03

Fra : N/A

Dato : 09-10-09 13:29

Fra : karsten

Dato : 10-10-09 03:38

On 9 Okt., 14:29, Mogens <n...@mail.com> wrote:

> [...]
> problemer hvs man skal bruge forsikringen idet den er tegnet igennnem et
> trediepartsfirma. Så ved brug af forsikringen skal man påregne en del

Ja . ærgerligt at du har så dårlige erfaringer. Vi har i klubben brugt
dette i flere år uden problemer. Klubben få 10% i kommision og du får
forhåbentlig en billigere bil. Kan det ikke betale sig står det jo
frit for at benytte et hvilket som helst anden anden måde. Jeg lejede
en bil denne sommer i Barcelona og fik den billige end de firmaer jeg
ellers kunne finde.
Andre der har brugt siden har ikke rapporteret om problemer - tvært i
mod.
Alt er forudbetalt - nogen gange inkl. forsikring - andre gange uden -
så har de et billigt alternativ.
Basketklubben har ellers ikke brug for reklame - det er bare en intern
side hvor vi informerer medlemmerne.
Så det er bare et godt råd til en som søger en bil fra nogen som har
fundet et alternativ til de store selskaber.
- og det er vel det der er meningen med siderne her?

Hilsen
Karsten

Fra : Mogens

Dato : 10-10-09 15:03

karsten wrote:

> Ja . ærgerligt at du har så dårlige erfaringer. Vi har i klubben brugt
> dette i flere år uden problemer. Klubben få 10% i kommision og du får
> forhåbentlig en billigere bil.
Hvis du har nogen form for økonomik interesse i projektet burde du have
nævnt det. Det er næppe sandsynligt at kunden får en specielt billig bil
når der skal fedtes 10% af på en klub.
Kan det ikke betale sig står det jo
> frit for at benytte et hvilket som helst anden anden måde. Jeg lejede
> en bil denne sommer i Barcelona og fik den billige end de firmaer jeg
> ellers kunne finde.
Ja priserne på lejebiler er absurdt forskellige. Men finder du den rette
udlejer så er prisen mange steder så lav at man næsten får ondt af dem.
> [...]
> fundet et alternativ til de store selskaber.
> - og det er vel det der er meningen med siderne her?
Ja, bare du tydeliggør din evt. økonomiske interesse :) Og så er det
næsten en naturlov at når en eller anden trediemand skal rodes ind i
projektet mellem lejer og udlejer, så er det næppe til nogen af disses
fordel.

Fra : nanna jeppesen

Dato : 19-10-09 01:44

On 27 Sep., 19:50, "Kaj" <kasorklat...@mail.dk> wrote:
> Vi skal til Napoli i uge 43.    Kender I fornuftige biludlejningsfirmaer?

jeg har lejet flere gange hos sixt med stor succes -
http://dk.sixt.com/billeje/italien/napoli/
god service og gode biler