...Hva' gør I andre med trampolinen ?????
Fra : Claus

Dato : 27-09-09 10:06

Hejsa kære gruppe

Hva' gør I andre mht trampolinerne ude i haven. Vores ring der beskytter mod
fjedrene, blæser rimelig ofte af, da det stof som skal holde den, går op i
syningerne...og nu gider konen ikke sy dem på mere

Findes der noget smart....og hvis ja...hvor kan det købes.

Mvh
Claus

Fra : Michael Lund Milo

Dato : 27-09-09 13:50

"Claus" <no@nomail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> mod fjedrene, blæser rimelig ofte af, da det stof som skal holde den, går
> op i syningerne...og nu gider konen ikke sy dem på mere

Hej Claus. Vi har selv haft samme problem, og jeg har bl.a. prøvet at binde
noget snor rundt om ringen, og derefter fast til stellet, men det holder
ikke i længden. Vi bor i et nybyggerkvarter, uden ret meget læ, så snorene
bliver simpelthen slidt over når det blæser.

For nogle måneder siden prøvede jeg at prikke nogle små huller i ringen med
en hobbykniv, for derefter at bruger almindelige kabelbindere til at holde
ringen fast til stellet, og den ligger stadig hvor jeg lagde den.

Mvh.

Michael

Fra : Ukendt

Dato : 28-09-09 07:34

> [...]
> med en hobbykniv, for derefter at bruger almindelige kabelbindere til at
> holde ringen fast til stellet, og den ligger stadig hvor jeg lagde den.

Må jeg så foreslå, at du i stedet sætter nogle små øjer i - de kan fås hos
Harald Nyborg eller en sytøjs/stofforretning - så risikerer du ikke, at
ringen rives.

Fra : Michael Lund Milo

Dato : 04-10-09 08:57

"Firstname Lastname" <None> skrev i en meddelelse

> Må jeg så foreslå, at du i stedet sætter nogle små øjer i - de kan fås hos
> Harald Nyborg eller en sytøjs/stofforretning - så risikerer du ikke, at
> ringen rives.

Det er ellers ikke noget problem. Selv efter nattens storm, sidder det lige
så godt fast som da jeg lavede det.

Mvh.

Michael

Fra : Michael Lund Milo

Dato : 05-10-09 17:41

"Michael Lund Milo" <nogen@microsoft.com> skrev i en meddelelse

> "Firstname Lastname" <None> skrev i en meddelelse

> Det er ellers ikke noget problem. Selv efter nattens storm, sidder det
> lige så godt fast som da jeg lavede det.

Hmm... I går fløj hele trampolinen over i naboens have, men ringen dær
dækker fjedrene sad stadig lige så godt fast. (Heldigvis var der ingen der
kom til skade).

Mvh.

Michael