Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Opload
Fra : Craner

Dato : 27-09-09 12:33

Jeg er medlem af en linedance forening som jeg hjælper med at tage billeder
til og hjælper med at få billederne på deres hjemmeside,

Jeg syntes det er et stort arbejde at lægge billederne ind et for et. Er der
en nemmere måde, f.eks et helt album på en gang.

Jeg har været inde på PICASA hvor jeg har prøvet at oplode billeder til,
men hvordan får jeg vores brugere til at finde billeder, eller link så de
kan hentes ned.

Hjælp mig med at finde ud af det i et sprog, som en 59 årig kan finde ud af.

vh

Poul

Fra : Mogens Beltoft

Dato : 27-09-09 13:31

Craner wrote:
> [...]
> de kan hentes ned.
>
> Hjælp mig med at finde ud af det i et sprog, som en 59 årig kan finde ud

Jeg vil tro, at du bare skal sætte dit brugernavn bagefter
http://picasaweb.google.com/

Som f.eks. http://picasaweb.google.com/mariechristinel3

Folks offentlige fotos er i hvert fald synlige ad den vej.

/Mogens