Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Re.:Redigering?
Fra : Ukendt

Dato : 27-09-09 11:52

Hej
Jeg er ny til dig. fotografering. Har taget et godt og skarpt billed af
min hund - men hans pupiler er grønne hvilket de normalt ikke er.
Hvordan redigerer jeg - råder over Adobe Lightroom(som jeg ikke kender
så godt endnu). Henvis gerne til sider med tips.
MVH
Ole

Fra : morten h

Dato : 29-09-09 07:58

On 27 Sep., 12:52, ab abcd wrote:
> [...]
> Hvordan redigerer jeg - råder over Adobe Lightroom(som jeg ikke kender
> så godt endnu). Henvis gerne til sider med tips.

Hej Ole,

Her er en gennemgang som jeg tror kan være løsningen på dine problemer
med øjnene.
http://digital-photography-school.com/fixing-animal-eyes-in-lightroom

/Morten h

Fra : Ukendt

Dato : 02-10-09 11:29

On 2009-09-29 15:57:42 +0200, morten h <muddermanden@gmail.com> said:

> Hej Ole,
>
> Her er en gennemgang som jeg tror kan være løsningen på dine probleme
> [...]

Tak skal du ha Morten. Har først læst dit svar idag.
MVH
Ole