Er pludselig blevet ny kunde hos De Gule S~
Fra : Ukendt

Dato : 25-09-09 21:28

Hej i gruppen.

Jeg har gennem flere år hos TDC, efter eget ønske, betalt ekstra for at
konens navn skulle stå i den lokale telefonbog. Denne opkrævning har TDC
vist opkrævet på vegne af De Gule Sider, hvilket dog ikke fremgik af
fakturaerne. For et år siden ringede jeg til TDC for at framelde denne
ekstrabetaling, og og fik svaret at det ville blive opsagt til næste
opkrævning. Nu har de så lavet om på systemet så De Gule Sider selv opkræver
for disse services, og jeg har dermed fået en faktura direkte fra De Gule
Sider.

De siger at TDC overhovedet ikke har kunnet opsige en sådan aftale, og jeg
ikke kan komme ud af det før _kommende_ periode udløber.

Her kommer så mit spørgsmål:

Kan jeg ikke med god grund sige, at jeg overhovedet ikke har en aftale med
De Gule Sider, og jeg gerne vil se dokumentation på en evt. bestilling hos
dem? Er der ikke en pointe i, at jeg på intet tidspunkt har lavet nogen
aftale med dem, men derimod med TDC.

Michael

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 26-09-09 13:07

Trekroner skrev:

> [...]
> dem? Er der ikke en pointe i, at jeg på intet tidspunkt har lavet nogen

Jo. De gule sider er et fuskerfirma. De har indtil for nylig
dækket sig bag TDC der omsider har fået for meget og opsagt
aftalen.

Forlang dokumentation for en evt. bestående aftale, og betal
intet før den foreligger.

--
Bertel

Fra : Hauge

Dato : 27-09-09 16:38

Bertel Lund Hansen wrote:
> Jo. De gule sider er et fuskerfirma. De har indtil for nylig
> dækket sig bag TDC der omsider har fået for meget og opsagt
> aftalen.

Ja de har dækket sig bag TDC, da TDC jo ejede De Gule Sider via TDC Forlag
indtil for få år siden. Så det er vel logisk nok.

Mvh Hauge

Fra : Jean

Dato : 04-10-09 11:17

Hauge skrev:
> Ja de har dækket sig bag TDC, da TDC jo ejede De Gule Sider via TDC Forlag
> indtil for få år siden. Så det er vel logisk nok.

Det er 4 år siden at TDC solgte forlaget. De Gule Sider bør, efter min
mening, ikke dække sig ind bag TDC.

Mvh Jean.

Fra : Hauge

Dato : 04-10-09 10:50

Jean wrote:
> Det er 4 år siden at TDC solgte forlaget.

Rigtigt.

> De Gule Sider bør, efter
> min mening, ikke dække sig ind bag TDC.

Helt enig. Men ikke alle ved at DGS ikke er TDC mere og det er jo et
problem.

Mvh Hauge

Fra : John V.

Dato : 27-09-09 16:32

"Trekroner" <xx> skrev i en meddelelse
> [...]
> dem? Er der ikke en pointe i, at jeg på intet tidspunkt har lavet nogen

De gule sider laver alle de former for svindel de kan komme afsted med.
Undlad at betale, jeg har selv problemmer med dem og det kommer til en
retssag.

John