tømrertriks
Fra : Krag

Dato : 25-09-09 13:15

Jeg er ved at skifte skumbølgeklodser på mit gamle eternit tag ! Det går
også fint men ved skotrenden passer de ikke fordi taget er skåret skråt af !
Hvad gør man der ??
Smeden

Fra : Ukendt

Dato : 25-09-09 13:28

Krag wrote:
> Jeg er ved at skifte skumbølgeklodser på mit gamle eternit tag ! Det
> går også fint men ved skotrenden passer de ikke fordi taget er skåret
> skråt af ! Hvad gør man der ??

Bruger dem der er beregnet til det. T1-T2-T3-T4 eller T5. Kig i
montagevejledningen på:

http://privat.cembrit.dk/Produkt_visning-3.aspx?GroupID=GROUP4&ProductID=PROD8
--
Michael

Brugt pige- og drengetøj sælges på www.sitecenter.dk/boernetoej
25% rabat på tøjbestillinger over kr. 200.-

Fra : Krag

Dato : 25-09-09 13:37