Last-minute rejser
Fra : Mogens

Dato : 25-09-09 10:37

Findes der ikke en site der giver overblik over de restpladser diverse
charterselskaber har? Lastminute.com (.dk) gør i hvert fald ikke.

Man kan gå ind på Spies.dk og tilmelde sig deres email service, men
mange af de øvrige, eks. apollo-rejser har ikke noget lignende. Så det
er lidt bøvlet at følge med i om der pludselig skulle komme et godt tilbud.

Jeg kan snildt rejse med et par dages varsel og skal kun bruge fly.

Gerne gode søgemaskiner med lastminute fra Hamburg også :)

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 25-09-09 12:12

Mogens <no@mail.com> wrote in

http://www.afbudsrejser24.dk/ er et bud.

--
I remember when sex was safe and flying dangerous
I miss those days

Fra : Mogens

Dato : 25-09-09 13:02

Kent Oldhøj wrote:
> Mogens<no@mail.com> wrote in

> http://www.afbudsrejser24.dk/ er et bud.

Muchas gracias :) Den ramte da lige i øjet!

Det tyder lidt på at Spies / Mytravel er de eneste der reelt sætter
rejserne ned ved "Last-minute". Folkeferie gør i hvert fald ikke, men
foretrækker åbenbart at lade sæderne stå tomme.

Nogen bud på lignende gode sider fra Nordtyskland?

Fra : MikeP

Dato : 26-09-09 03:19

On 25 Sep., 14:01, Mogens <n...@mail.com> wrote:

> [...]
> foretrækker åbenbart at lade sæderne stå tomme.
>
> Nogen bud på lignende gode sider fra Nordtyskland?

Jeg vil anbefale www.rejserfratyskland.dk. Selvom de ikke "skilter"
med afbudsrejser, så er priserne meget billige, især hvis I kan rejse
i løbet af efterfølgende 1-2 dage. Der er næsten altid nogle
afbudspriser til Mallorca og Tyrkiet fra Hamburg eller Lübeck.

Fra : Mogens

Dato : 26-09-09 10:50

MikeP wrote:

> [...]
> i løbet af efterfølgende 1-2 dage. Der er næsten altid nogle
> afbudspriser til Mallorca og Tyrkiet fra Hamburg eller Lübeck.

Tak for det Mike. Vi har en lejlighed på Tenerife, så det er der tager
vi/jeg ofte en smut ned 1-2 uger (fra BLL eller HAM). Fra Danmark kan
man periodevist få ret billige billetter derned, men det synes som om at
billige billetter fra Hamburg er en saga blot. Eksempelvis koster
billigste 14-dages tur (kun fly) med afrejse i morgen søndag ca. 2000 DKK.

Fordelen ved Hamburg er dog at man normalt kan strikke ture sammen af
varierende længder, eks. 9 dage, hvor man fra Danmark dels er bundet til
multipla á 1 uge og et begrænset antal mulige afrejsedage.

Men vil prøve at holde et vågent øje med denne side også :)

Fra : N/A

Dato : 26-09-09 10:50

Fra : Claus E Beyer

Dato : 27-09-09 18:29

"Mogens" <no@mail.com> skrev i en meddelelse
> [...]

> Jeg kan snildt rejse med et par dages varsel og skal kun bruge fly.

> Gerne gode søgemaskiner med lastminute fra Hamburg også :)

http://www.ltur.com/de/

-cb

Fra : jimmi1311

Dato : 12-10-09 05:08