Stærekasser
Fra : ___P.Sir

Dato : 17-09-09 10:13

Hvordan er det med fotofælderne? Er der nogle af dem som er aktive og andre
ikke? Kan man se det på dagligt basis?
Hvis der lyser en rød lampe nedenender ruden, er den så aktiv eller inaktiv?
preben

Fra : René Løweneck

Dato : 17-09-09 10:47

Hej Preben !

> Hvordan er det med fotofælderne? Er der nogle af dem som er aktive og
> andre ikke? Kan man se det på dagligt basis?
> Hvis der lyser en rød lampe nedenender ruden, er den så aktiv eller
> inaktiv?

Jeg tror ikke, du skal regne med at du kan se om den er aktiv eller ej. Skyd
lortet med en haglbøsse, så er du sikker ))

René Løweneck
http://www.loweneck.dk/rene/default.asp?PG=51
Land Rover Discovery II TD5 - The best 4x4xfar

Fra : Allan F

Dato : 17-09-09 12:55

"René Løweneck" <rene@loweneck.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg tror ikke, du skal regne med at du kan se om den er aktiv eller ej.
> Skyd lortet med en haglbøsse, så er du sikker ))

> [...]

Du kan måske låne af BillyBob . . .

http://www.youtube.com/watch?v=oOvp69lnZbA&NR=1

Fra : René Løweneck

Dato : 17-09-09 23:43

Hej Allan !

> Du kan måske låne af BillyBob . . .
> http://www.youtube.com/watch?v=oOvp69lnZbA&NR=1

Ja, han ser ud til at have varen ))

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 17-09-09 17:06

___P.Sir remove_ps@granvista.dk skrev 17.09.2009 11:12:52 i
<4ab1fd8d$0$293$14726298@news.sunsite.dk> bl.a.:

>Hvordan er det med fotofælderne? Er der nogle af dem som er aktive og
>andre ikke? Kan man se det på dagligt basis?
>Hvis der lyser en rød lampe nedenender ruden, er den så aktiv eller
>inaktiv?

Hold den rigtige fart, så behøver du ikke spekulere på den slags.

--
Niels

Fra : Ivan Madsen

Dato : 17-09-09 19:19

On Thu, 17 Sep 2009 11:12:52 +0200, "___P.Sir"
<remove_ps@granvista.dk> wrote:

> [...]
>ikke? Kan man se det på dagligt basis?
>Hvis der lyser en rød lampe nedenender ruden, er den så aktiv eller inaktiv?

Du skulle ikke være i tvivl, hvis den snupper dig

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 17-09-09 21:15

Hej!

___P.Sir wrote:

> [...]
> ikke? Kan man se det på dagligt basis?
> Hvis der lyser en rød lampe nedenender ruden, er den så aktiv eller inaktiv?

Selvfølgelig kan du ikke SE på stærekassen om den er med kamera eller
ej. Ellers er den jo nyttesløs i den tid kameraet er væk.

Læste for nyligt på Politiets hjemmeside, at de åbenbart har 6 kameraer
til de 11 fælder her i hovedstaden.

Venter stadig på min første stærekassebøde. På lørdag er der gået 3
uger, så jeg tror den er undgået. Var midt i en overhaling da jeg så den
- yikes! Det kan vel lære mig :(

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : SG

Dato : 19-09-09 22:43

"___P.Sir" <remove_ps@granvista.dk> skrev i

> Hvordan er det med fotofælderne? Er der nogle af dem som er aktive og
> andre ikke? Kan man se det på dagligt basis?
> Hvis der lyser en rød lampe nedenender ruden, er den så aktiv eller
> inaktiv? preben

Tror ikke længere, at ret mange af fotofælderne er aktive. De par gange jeg
har kørt forbi den, der står sydgående på Køgevej ved Roskilde, synes jeg,
at den har set noget ramponeret ud - med flere huller i glasset.

Så der er nok allerede nogen, der har "sørget" for dem...