Hvilke 4x4 dæk?
Fra : HKN

Dato : 12-09-09 15:25

Jeg står for at skulle skifte dæk på min Nissan Pathfinder. Idag
sidder der Goodyear Wrangler all weather (M+S mærket) dæk på, og dem
er jeg rimelig godt tilfreds med.
Skal jeg kigge på alternativer? Kører ikke ikke off-road, så har ikke
behov for noget der klarer sig perfekt i mudder o.lign.

Mange hilsner
Henrik

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 12-09-09 22:38

HKN skriver:

> [...]
> Skal jeg kigge på alternativer? Kører ikke ikke off-road, så har ikke
> behov for noget der klarer sig perfekt i mudder o.lign.

Tal med Morten, han kan også sælge til den rigtige pris....
http://www.4x4butikken.dk/shop/frontpage.html

Det er for øvrigt længe siden vi har hørt til ham???
http://www.fruergaard-racing.dk/index.htm

Klaus

Fra : oz3bto

Dato : 13-09-09 00:08

> [...]
> http://www.4x4butikken.dk/shop/frontpage.html
>
> Det er for øvrigt længe siden vi har hørt til ham???

Hvad har morten betalt dig for at skrive det??

De gange jeg har forespurt på priser ved ham på dæk og fælge så har den
lokale dækmand kunne klare det 25-30% under mortens pris

Fra : Mogens

Dato : 13-09-09 06:48

"oz3bto" <no@in.dk> skrev i meddelelsen

> Hvad har morten betalt dig for at skrive det??

Næppe noget

> De gange jeg har forespurt på priser ved ham på dæk og fælge så har den
> lokale dækmand kunne klare det 25-30% under mortens pris

Kunne du ikke prøve at frembringe et eksempel på det?

Ja, jeg tror ikke på det, idet jeg selv har handlet flere gange med
Morten...

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 13-09-09 07:27

oz3bto skriver:

> Hvad har morten betalt dig for at skrive det??

Ikke en krone. Tvært imod har jeg kun oplevet at skulle betale ham.

Klaus

Fra : Klaus G.

Dato : 13-09-09 13:00

> De gange jeg har forespurt på priser ved ham på dæk og fælge så har
> den lokale dækmand kunne klare det 25-30% under mortens pris
Så har det sikkert været på et eller andet myystisk dæk som Morten skulle
bestille hjem og din lokale dækmand havde på lager og bare skulle af med,
fordi ingen vil købe det?

--
Klaus G. aka. Seth-Enoch // SukkerFri
www.seth-enoch.dk

Fra : oz3bto

Dato : 13-09-09 17:28

> [...]
> bestille hjem og din lokale dækmand havde på lager og bare skulle af med,

Den sidste var der ellers ret frit valg til .. Skulle bruge 4 fælge med
pigdæk mærke og model var jeg ligeglad med fælgene måtte enda gerne være
brugte.. Han ville have knapt 7000.- for såen en omgang. Den lokale dækmand
gjore det til lige under 6000.- incl montering osv og det var uden taxa
rabat ~10%

Fra : oz3bto

Dato : 13-09-09 00:10

"HKN" <henrikndk@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Bridgestone dueller A/T
Dejligt støjsvage godt greb i både tør og våd vej ... SUPER i sne (kørte
3500km i vinter norge sidste vinter) også dur de faktisk også off road og i
sand

Fra : Henrik K

Dato : 15-09-09 02:06

Tak for input!

Mvh
Henrik

Fra : René Løweneck

Dato : 16-09-09 07:50

Hej Henrik !

> [...]
> Skal jeg kigge på alternativer? Kører ikke ikke off-road, så har ikke
> behov for noget der klarer sig perfekt i mudder o.lign.

Hvis du har været tilfreds med dine dæk indtil nu, synes jeg da at det
fjollet at skifte mærke.

Jeg kan dog ikke forstå, hvorfor du vil holde den væk fra naturen. Den lader
jo til at trives udmærket i den:
http://www.youtube.com/watch?v=CDuNcry9t0I

))

René Løweneck
http://www.loweneck.dk/rene/default.asp?PG=51
Land Rover Discovery II TD5 - The best 4x4xfar