Matchende modelbil
Fra : Leo_Jensen

Dato : 09-09-09 12:10

Hvad så, har I også det ?

http://i25.tinypic.com/64gj87.jpg

Leo

Fra : Henrik B.

Dato : 09-09-09 19:16

"Leo_Jensen" <leo.5500@gmail.com> skrev i meddelelsen
news:267f5446-abbb-463d-9969-e3fb35852407@j19g2000yqk.googlegroups.com...
> Hvad så, har I også det ?
>
> http://i25.tinypic.com/64gj87.jpg

Jep - sågar to af slagsen (altså modelbiler).

--
http://www.saabklub.dk/

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 09-09-09 20:34

Leo_Jensen skriver:

> Hvad så, har I også det ?
>
> http://i25.tinypic.com/64gj87.jpg

Desværre nej, den fås ikke i den blåmetallic farve og med de rigtige BBS
fælge.....

Klaus
Min egen hjemmeside nu snart med nyt domæne http://www.moppe.dk
indtil da brug http://home6.inet.tele.dk/moppe
Sælges: 15" stålfælge med vinterhjul passende på Golf V.

Fra : Anders Sørensen

Dato : 09-09-09 20:56

On Wed, 09 Sep 2009 21:33:37 +0200, "Klaus D. Mikkelsen"
<Er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> wrote:

>Leo_Jensen skriver:

>Desværre nej, den fås ikke i den blåmetallic farve og med de rigtige BBS
>fælge.....

Er det ikke et spørgsmål om ombygning (af modelbilen)?

--
Mvh.
Anders Sørensen

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 09-09-09 21:25

"Anders Sørensen" skriver:

> Er det ikke et spørgsmål om ombygning (af modelbilen)?

Jo, maling af modelbiler bliver sjældent så flot som originalen.

Og så lige den med fælgene. Det bliver vidst en "specialopgave".

Og dog, de her ligner faktisk meget godt
http://www.toywonders.com/productcart/pc/Welly-Volkswagen-Golf-V-1-18-Blue-12548-94p8689.htm
Desvære skal bilen lige males mørk blå metallig i stedet...

(Blue graphit perleeffekt for at det skal være helt rigtigt)
http://www.autoweb.co.uk/portfoliopix/RF09JWK1.jpg

Fra : Anders Sørensen

Dato : 09-09-09 20:57

On Wed, 9 Sep 2009 11:10:14 -0700 (PDT), Leo_Jensen
<leo.5500@gmail.com> wrote:

>Hvad så, har I også det ?
>
>http://i25.tinypic.com/64gj87.jpg

Hvor køber du modelbiler?

Fra : Leo_Jensen

Dato : 09-09-09 14:02

On 9 Sep., 21:33, "Klaus D. Mikkelsen"
<Er.du.saa.k...@du.kan.finde.den> wrote:
> [...]
>            indtil da brughttp://home6.inet.tele.dk/moppe
>        Sælges: 15" stålfælge med vinterhjul passende på Golf V.

Min Matchbox-model er også lidt for lys og med std Matchbox-hjul samt
højrestyret, men ellers er den nu temmelig tæt på.
Jeg fandt den blandt en studiekammerats børns legetøjbiler, som var
arvet fra hans kones lillebror. De kune godt se på mig at den ville
jeg sørme gerne have, så pludselig en dag fik jeg en pakke...

Leo

Fra : Tom

Dato : 09-09-09 21:25

Leo_Jensen skrev:
> Hvad så, har I også det ?
>
> http://i25.tinypic.com/64gj87.jpg

Jep, har en mondeo i sort, men har endnu ikke fået fat i en BMW 3'er

--
Tom

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 09-09-09 21:56

On Wed, 09 Sep 2009 22:24:58 +0200, Klaus D. Mikkelsen wrote:

> [...]
> Desvære skal bilen lige males mørk blå metallig i stedet...
>
> (Blue graphit perleeffekt for at det skal være helt rigtigt)

Hvordan med denne (bemærk detaljeringen under "more images")?

http://www.paudimodel.com/shop7/index.php?
gOo=goods_details.dwt&goodsid=110&productname=

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 09-09-09 22:04

Peter Dalgaard skriver:

> Hvordan med denne (bemærk detaljeringen under "more images")?
>
> <http://www.paudimodel.com/shop7/index.php?gOo=goods_details.dwt&goodsid=110&productname=>

Jo, hvis ikke lige farven var forkert - nå ja og så er det en Golf 4 og
ikke en 5'er som min

Fra : Lars Arup

Dato : 09-09-09 23:05

Jeg fandt for et par år siden en modelbil af min Kadett D 5 dørs caravan
1980 i præcis samme røde farve. En meget flot model som jeg købte hos AT
trading(tror jeg nok det hedder). Den lignede min egen på en prik. Desværre
er min egen kadett (den store altså) ikke kørende men står og forfalder på
matriklen.

MVH Lars Arup

Fra : Peter C

Dato : 10-09-09 10:06

"Leo_Jensen" <leo.5500@gmail.com> skrev i en meddelelse
Hvad så, har I også det ?

http://i25.tinypic.com/64gj87.jpg

Jeps.

Min 69 Firebird 400 har en 1:87 lillebroder hjemme i vitrineskabet.
Modellen var oprindelig "født" som en 69 TransAm, men ikke noget
Dremelsliberen ikke kunne klare (fjerne hækspoiler og sidescoops) inden den
blev malet i den rigtige farve.

Mht. mine Volvoer (S70 og V40) så kan man faktisk få den i en meget fin
udførelse i scala 1:43 hos den lokale Volvo-forhandler, men til 235,- kr
stk. har jeg endnu ikke fundet behovet stort nok

MVH Peter C: