Reneault Vel Satis
Fra : Jan W.

Dato : 08-09-09 19:15

Hej gutter

(Længe siden - meget længe siden)

Der der nogen, der kan henvise til et sted, hvor der står, hvor meget
en Renault Vel Satis kostede engang..?

Jeg mener, det var 800.000 kroner eller noget i den retning.

Jeg leder efter den dyreste danske nypris på bilen.

Og nej, jeg skal ikke have en.

,,, gad vide hvor mange af de gamle skribenter, der stadig er tilbage
anno 2009..? Stik lige hovedet frem..

/ Jan W Nielsen
MB C 320 CDi AMG

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 09-09-09 05:11

"Jan W." skriver:

> ,,, gad vide hvor mange af de gamle skribenter, der stadig er tilbage
> anno 2009..? Stik lige hovedet frem..

Mindst 1.... (mig)

Klaus
Min egen hjemmeside nu snart med nyt domæne http://www.moppe.dk
indtil da brug http://home6.inet.tele.dk/moppe
Sælges: 15" stålfælge med vinterhjul passende på Golf V.

Fra : TDN

Dato : 09-09-09 05:25

"Klaus D. Mikkelsen" <Er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> skrev i meddelelsen
> "Jan W." skriver:

> Mindst 1.... (mig)
>
> Klaus
> --
Og mig

Mvh
Thomas (= TDN)

Fra : Brian Sørup

Dato : 09-09-09 13:53

"Klaus D. Mikkelsen" <Er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> skrev i meddelelsen
> "Jan W." skriver:

> Mindst 1.... (mig)

og mig...
Har forresten fået en nyere model af G-Tech Pro , hvis du skal have
testet MB'en - det gik jo fint med Vectra'en til Paulin's Grillfest

Der er også kommet USA-Jern i garagen igen....
--
Brian Sørup
1998 Volvo V70 2,5t Aut.

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 09-09-09 08:24

Hej Jan :)

Jan W. wrote:
> (Længe siden - meget længe siden)

Yes, "nogen" fik jo fine fornemmelser, heh ;)

> ,,, gad vide hvor mange af de gamle skribenter, der stadig er tilbage
> anno 2009..? Stik lige hovedet frem..

Her. Og du skylder mig stadig 2 stk. 1½L Coca Cola Zero ;)

(Og så har jeg fået købt min E39 528i, så du kan godt kigge forbi)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 09-09-09 14:18

"Jan W." <janwildau@gmail.com> wrote in news:d74b7692-b82d-4556-8678-
8d2b6a8a30ea@j39g2000yqh.googlegroups.com:

> Der der nogen, der kan henvise til et sted, hvor der står, hvor meget
> en Renault Vel Satis kostede engang..?

Har den overhovedet været prissat officielt i DK?

> Jeg mener, det var 800.000 kroner eller noget i den retning.

Passer meget godt med den sidste nypris i Tyskland på 51.000,- øvro,
for en 3.5 Initiale.

--
I remember when sex was safe and flying dangerous
I miss those days

Fra : Tom

Dato : 09-09-09 17:56

Jan W. skrev:
> [...]
>
> Og nej, jeg skal ikke have en.
>
> ,,, gad vide hvor mange af de gamle skribenter, der stadig er tilbage

Hej Jan, jeg er her endnu :p

--
Tom

Fra : Henrik B.

Dato : 09-09-09 18:09

"Jan W." <janwildau@gmail.com> skrev i meddelelsen

> ,,, gad vide hvor mange af de gamle skribenter, der stadig er tilbage
> anno 2009..? Stik lige hovedet frem..

Én er her også...

> / Jan W Nielsen
> MB C 320 CDi AMG

Aaaahhhh, den sidste del er vist en tilsnigelse. )

--
http://www.saabklub.dk/

Fra : TDN

Dato : 09-09-09 18:20

[...]

I Bilrevyen står der hvert år at 2.0 turbo koster ca. 550.000 kr. og 3.5V6
koster ca. 700.000 kr. så der nok ikke været officielle priser på dem.

Mvh
Thomas

Fra : Jan W.

Dato : 09-09-09 12:40

> I Bilrevyen står der hvert år at 2.0 turbo koster ca. 550.000 kr. og 3.5V6
> koster ca. 700.000 kr. så der nok ikke været officielle priser på dem.

Hej alle sammen

Hvor hyggeligt at I stadig er så mange, der holder fast herinde.

Selvom jeg sagde pænt farvel for efterhånden en del år siden, så har
jeg nok stukket hovedet indenfor 4-5 gange i tidens løb, og der kan
jeg se, der er kommet mange nye til.

Thomas: Det lyder sandsynligt med de 700.000 kroner for Vel Satis'en -
hvilket år var det..?

Brian: Det kunne være rigtig sjovt at prøve at se, hvad sådan en
dieselbrænder egentlig kan, så måske skulle man overveje at prøve det
en dag. Jeg tror nu, den går meget fornuftigt - det er mit indtryk
efter at være kommet hjem fra Berlin i sidste uge.

Kim: Jeg troede faktisk, jeg havde afleveret dem - men jeg er klar på
at levere en "kop cola" snarest. Er du færdig med din lejlighed..?

Henrik: Nej, som du ved, er det bare en C 320 CDi med AMG-pakke -
anden (original) sportsundervogn, andre bremser, andre kofangere etc.

Den er i øvrigt magen til denne, der også er en C 320 CDi AMG:
http://img178.imageshack.us/img178/7329/copyofreschc320cdi03xn3.jpg

(Manden har vist selv klistret skilte på - jeg kører uden skilte
overhovedet)

// Jan W Nielsen

Fra : Henrik B.

Dato : 09-09-09 19:52

> (Manden har vist selv klistret skilte på - jeg kører uden skilte
> overhovedet)

Jep, skiltetuning hjælper - som bekendt - kun på ego'et.....

--
http://www.saabklub.dk/

Fra : TDN

Dato : 10-09-09 05:15

Fra 2003 til 2008 står de til de priser i bilrevyen.

Mvh
Thomas

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 11-09-09 08:29

Hej!

Jan W. wrote:
> Kim: Jeg troede faktisk, jeg havde afleveret dem - men jeg er klar på
> at levere en "kop cola" snarest. Er du færdig med din lejlighed..?

Det var vist ikke hvad du mente sidst du nævnte det ;) Og ja, done :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Jan W.

Dato : 09-09-09 13:07

> Jep, skiltetuning hjælper - som bekendt - kun på ego'et.....

Korrekt - derfor kører jeg som regel med dørene åbne, så folk kan se
de tre famøse bogstaver, der også står i trykt i gulvtæppet.. )

// Jan W Nielsen

Fra : Henrik B.

Dato : 09-09-09 20:23

> Korrekt - derfor kører jeg som regel med dørene åbne, så folk kan se
> de tre famøse bogstaver, der også står i trykt i gulvtæppet.. )

Skal man køre rundt med AMG-navnetræk, SKAL det være med et AMG-kraftværk
under hjelmen - imo.
Dén motor er simpelthen SÅ saftig, og lyden er himmelsk...

--
http://www.saabklub.dk/

Fra : KASO

Dato : 09-09-09 21:16

[...]

Den har aldrig været officielt importeret til DK - så der eksisterer
formentlig ingen officiel pris...

,,, gad vide hvor mange af de gamle skribenter, der stadig er tilbage
anno 2009..? Stik lige hovedet frem..

Tjah - jeg har da været her et stykke tid.....

(Nu med MB Viano Marco Polo 2.2CDI + Yaris 1.3 (som reservehjul )

Fra : Jan W.

Dato : 10-09-09 01:00

> Den har aldrig været officielt importeret til DK - så der eksisterer
> formentlig ingen officiel pris...

Ok - det tænkte jeg nok - der kører jo alligevel nogle stykker af dem
i Tyskland men nærmest ingen herhjemme.

> (Nu med MB Viano Marco Polo 2.2CDI + Yaris 1.3 (som reservehjul  )

Fedt - det ville være kanon at have sådan en Viano Marco Polo - har I
den med et lille komfur og hele molivitten..?

// Jan W Nielsen

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 10-09-09 10:09

"Jan W." <janwildau@gmail.com> wrote in news:b3755c0c-0d0a-4184-837e-
96e69a7f1ec5@s31g2000yqs.googlegroups.com:

> Ok - det tænkte jeg nok - der kører jo alligevel nogle stykker af dem
> i Tyskland men nærmest ingen herhjemme.

Officielt er der kun 1:
http://www.kbhbase.kk.dk/kbhbase/mn_6474.nsf/VisNyhedInternet?
open&serial=TCHN-5JUB2M

Fra : Tom Jensen

Dato : 10-09-09 13:10

"Kent Oldhøj" <kent@oldhoj.dk> skrev i en meddelelse
> "Jan W." <janwildau@gmail.com> wrote in news:b3755c0c-0d0a-4184-837e-
> [...]

hej

jeg mener den har været til salg hos volvo i viborg for ca 1 år siden .

mvh tom jensen

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 10-09-09 21:12

On Thu, 10 Sep 2009 00:00:18 -0700 (PDT), "Jan W."
<janwildau@gmail.com> wrote:

> [...]
>
>Fedt - det ville være kanon at have sådan en Viano Marco Polo - har I
>den med et lille komfur og hele molivitten..?

Goddaw Jan.

Ham bornholmeren Søren Pind, fik anskaffet sig et sådant automobil, da
han var borgmester på Københavns Rådhus.

Hvad der efterfølgende er sket med den, ved jeg ikke.

Hyggeligt at høre fra dig igen.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Mogens

Dato : 11-09-09 17:32

<folmer@rasmussen.dk> skrev i meddelelsen

> Ham bornholmeren Søren Pind, fik anskaffet sig et sådant automobil, da
> han var borgmester på Københavns Rådhus.
> Hvad der efterfølgende er sket med den, ved jeg ikke.

Klaus Bondam overtog Renault'en, men den er nu udskiftet med en Toyota
Prius...

Fra : KASO

Dato : 12-09-09 19:40

> [...]

Fedt - det ville være kanon at have sådan en Viano Marco Polo - har I
den med et lille komfur og hele molivitten..?

Jeps - 2 gasblus, vask, køleskab (kompressor - kan stilles ned til -20gr.,
så det kan også bruges som dybfryser), separat batteri til "hus-delen", 4
sovepladser, oliefyr (gsm + ur), TV/DVD i loftet med trådløse hovedtelefoner
etc. Vi brugte den bl.a. på sommerferien i år - det er ganske lækkert blot
at kunne holde ind, lave kaffe/mad etc. eller tage sig en overnatning. I
hverdagen har man oceaner af plads - og selv med ferieoppakning sidder
ungerne med 1½ meters benplads

2.2 maskinen er ikke den mest stille, men den har fornuftig trækkraft (efter
en let "justering" med utune (180hk, 400Nm)

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 12-09-09 19:47

KASO skriver:

> 2.2 maskinen er ikke den mest stille, men den har fornuftig trækkraft (efter
> en let "justering" med utune (180hk, 400Nm)

En frisk tur og man kan ikke høre det for bestik og tallerkner der ryger
rundt inde i skabene

Klaus

Fra : KASO

Dato : 12-09-09 21:34

> KASO skriver:

> En frisk tur og man kan ikke høre det for bestik og tallerkner der ryger
> rundt inde i skabene

Med en smule omtanke i pakningen af skabe og skuffer er det nu ikke slemt -
man hører forbavsende lidt til, hvad der gemmer sig rundt omkring.

Fra : N/A

Dato : 13-09-09 21:05

Fra : N/A

Dato : 11-09-09 08:29

Fra : Jan W.

Dato : 12-09-09 13:39

> Har forresten fået en nyere model af G-Tech Pro , hvis du skal have
> testet MB'en - det gik jo fint med Vectra'en til Paulin's Grillfest

En Toyota Tundra 5,7 V8 (årgang 2009), der kører 15,1 sekund er i
hvert fald ikke det største problem..

/ Jan W Nielsen

Fra : Jan W.

Dato : 12-09-09 13:49

> Skal man køre rundt med AMG-navnetræk, SKAL det være med et AMG-kraftværk
> under hjelmen - imo.
> Dén motor er simpelthen SÅ saftig, og lyden er himmelsk...

Er i princippet enig - men jeg tror nok, at AMG har solgt
"almindelige" dieselbiler med blot lidt trim-software i den gamle
model... mener den hed C30 AMG - blot en trimmet udgave af C 270 CDi -
med lidt andre kofangere, undervogn etc..

Den gamle var dog ikke just kendt for sine skarpe køreegenskaber, så
den strammere undervogn hjalp kun lidt på dette problem..

// Jan W Nielsen

Fra : Jan W.

Dato : 12-09-09 13:50

On 10 Sep., 22:11, fol...@rasmussen.dk wrote:

> [...]
> han var borgmester på Københavns Rådhus.
>
> Hvad der efterfølgende er sket med den, ved jeg ikke.

I lige måde, Folmer.

Fra : Jan W.

Dato : 12-09-09 13:51

Shit - går den så går den - nå, men jeg må lige få udlignet det
regnskab ved "lejlighed" - så kan jeg både se resultatet af dit store
projekt og din nye bil..

// Jan W Nielsen

Fra : Jan W.

Dato : 12-09-09 13:52

> Klaus Bondam overtog Renault'en, men den er nu udskiftet med en Toyota
> Prius...

Manden er en klaphat - og en Prius skaffer ham ikke noget stort valg
næste gang.

// Jan W Nielsen

Fra : Jan W.

Dato : 12-09-09 13:53

On 12 Sep., 20:40, "KASO" <S...@nospam.invalid> wrote:

> [...]
>
> 2.2 maskinen er ikke den mest stille, men den har fornuftig trækkraft (efter
> en let "justering" med utune (180hk, 400Nm)

kanon bil - kunne selv finde på at købe sådan en engang... Det
tiltaler også mig, at man kan tage på "eventyr"..

// Jan W Nielsen

Fra : KASO

Dato : 12-09-09 21:39

> [...]

kanon bil - kunne selv finde på at købe sådan en engang... Det
tiltaler også mig, at man kan tage på "eventyr"..

Husk blot at vælge et eksemplar fra efter 2005 - så er den helgalvaniseret.
Det var jeg desværre ikke opmærksom på.....

(Min er fra 2004 - og har fået omlakeret fordøre og skydedør (70% betalt af
Mercedes) + fronthjelm (mange stenslag - jeg fik en god pris, når de nu
havde gang i sprøjtepistolen)).

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 12-09-09 21:54

"Jan W." skriver:

> Manden er en klaphat - og en Prius skaffer ham ikke noget stort valg
> næste gang.

Du må sige hvad du vil, men de ting han gør, gør han da med sin egen
stil......Der er intet halvhjertet sucken op til noget som helst.

Klaus

Fra : Henrik B.

Dato : 13-09-09 21:05

> Du må sige hvad du vil, men de ting han gør, gør han da med sin egen
> stil......Der er intet halvhjertet sucken op til noget som helst.

Nej, man må sige at hvis man SKAL opføre sig som en klaphat, så ka' man sgu
ligeså godt opføre sig som den største. *LOL*

--
http://www.saabklub.dk/

Fra : N/A

Dato : 13-09-09 21:05