Selvjusterende koblingskabel...
Fra : Thore Jensen Bergens~

Dato : 07-09-09 10:59

Hej

Er der nogen i gruppen som er 100-meter mester på selvjusterende
koblingskabler??

Jeg har skiftet et på min Citroen Picasso - og jeg har fulgt den lille
vejledning som fulgte med kablet (incl at fjerne at transportkappen) -
men der ikke megen selvjustering over det. Kablet er for langt og bilen
kan næsten ikke koble ud nu

Hvad gør jeg, hvordan får jeg kablet justeret ind?

Thore

Fra : ole

Dato : 07-09-09 06:36

On 7 Sep., 11:58, Thore Jensen Bergenstoff <c...@bergenstoff.dk>
wrote:
> [...]
> kan næsten ikke koble ud nu
>
> Hvad gør jeg, hvordan får jeg kablet justeret ind?

Hej Thore,

Så vidt jeg husker er der en cylinderformet klump midt på kablet der
på en eller anden måde fungerer som selvjustering.

Det er muligvis det forkerte kabel du har fået - min erfaring er at
man kun skal købe originale koblingskabler til de franskmænd.

mvh
Ole