Har du set en brugtvognstest af '07 Fiat P~
Fra : Mogens

Dato : 06-09-09 20:33

Det handler om udgaven med 1,4 16V motor og 100 hk. Pressen er helt oppe i
skyerne over dén udgave, men hvilke generelle fejl bør man være opmærksom på
med den nye Panda?

Fra : Henrik B.

Dato : 06-09-09 21:13

"Mogens" <no@mail.com> skrev i meddelelsen
> Det handler om udgaven med 1,4 16V motor og 100 hk. Pressen er helt oppe i
> skyerne over dén udgave, men hvilke generelle fejl bør man være opmærksom
> på med den nye Panda?

Det sædvanlige: Fungerer alt elektrisk (specielt lysende airbag- og
ABS-lamper) og rust! Bør (SKAL) have undervognsbehandling fra ny!

--
http://www.saabklub.dk/

Fra : Per

Dato : 07-09-09 01:21

On 6 Sep., 22:12, "Henrik B." <saab@_nospam_tdcadsl.dk> wrote:

> Det sædvanlige: Fungerer alt elektrisk (specielt lysende airbag- og
> ABS-lamper) og rust! Bør (SKAL) have undervognsbehandling fra ny!
>
> --http://www.saabklub.dk/

Jeg mener faktisk at de sidste rust undersøgelser der har være i FDM
viser at FIAT ikke længer har problemer. Jeg mener også at de hel
galvaniseret.

/Per

Fra : Ukendt

Dato : 07-09-09 08:24

"Per" <internet@wolfsdorf.dk> skrev i en meddelelse

Jeg mener faktisk at de sidste rust undersøgelser der har være i FDM
viser at FIAT ikke længer har problemer. Jeg mener også at de hel
galvaniseret.

Siden TIPO har noget været galvaniseret, men
kvaliteten haltede alligevel.
Så blev det en ny tid for Fiat
og alt tegnede lysere. Især pga.
Panda'ens gode ry.
Men jeg fornemmer, de er faldet
lidt af på den på det sidste. Mht.
sære styretøj og knoklede gearkasser
og (måske) faldet lidt tilbage generelt.
Men motormæssigt er de ganske godt
med med deres diesel og især turbo i
benzinmodellerne.

Fra : Henrik B.

Dato : 07-09-09 18:50

"Per" <internet@wolfsdorf.dk> skrev i meddelelsen

> Jeg mener faktisk at de sidste rust undersøgelser der har være i FDM
> viser at FIAT ikke længer har problemer. Jeg mener også at de hel
> galvaniseret.

Min ansættelse hos en stor dansk Fiat-forhandler sidste år, siger mig noget
helt andet....

--
http://www.saabklub.dk/

Fra : Frank Leegaard

Dato : 07-09-09 00:25

Mogens wrote:
> Det handler om udgaven med 1,4 16V motor og 100 hk. Pressen er helt
> oppe i skyerne over dén udgave, men hvilke generelle fejl bør man
> være opmærksom på med den nye Panda?

Hør Finn Nørbygaard

--
/Frank

Fra : TDN

Dato : 07-09-09 05:24

> [...]
> skyerne over dén udgave, men hvilke generelle fejl bør man være opmærksom

Hermed:

http://www.fdm.dk/NR/rdonlyres/565C2ED5-FC13-4B00-9871-E28D16FDBA42/0/6668.pdf

Mvh
Thomas

Fra : Ukendt

Dato : 07-09-09 08:19

"TDN" <tdnfjerndette@net.telenor.dk> skrev i en meddelelse

> "Mogens" <no@mail.com> skrev i meddelelsen
>
> Hermed:

En rigtig positiv omtale...og lakken
er tykkere end i andre småbiler...interessant...

Fra : Mogens

Dato : 07-09-09 15:49

"TDN" <tdnfjerndette@net.telenor.dk> skrev i meddelelsen

> http://www.fdm.dk/NR/rdonlyres/565C2ED5-FC13-4B00-9871-E28D16FDBA42/0/6668.pdf