Piquet's uheld i Singaporre 2008, hvad men~
Fra : Per Beer Hansen

Dato : 05-09-09 16:25

Renault bliver i øjeblikket beskyldt for, at have fået Piquet Jr. til at
lave et uheld med vilje, tilbage i Singaporre 2008:
http://www.formula1.com/news/headlines/2009/9/9873.html

Jeg har lige set uheldet igennem flere gange og jeg synes ikke der er noget
mistænkeligt at se der.
Han kommer gennem en kurve, mister/taber bagvognen og rammer ind i væggen.
Hvad synes i?
Se uheldet her:
http://www.youtube.com/watch?v=h6-qAzNDTPo

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Allan F

Dato : 05-09-09 16:36

> [...]
> noget mistænkeligt at se der.
> Han kommer gennem en kurve, mister/taber bagvognen og rammer ind i væggen.

Det er vel nemmest at se ud fra telemetrien. Hvis han har gjort noget
upassende med speederen i svinget, så er der nok noget om snakken.

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 05-09-09 20:47

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> wrote in

> Jeg har lige set uheldet igennem flere gange og jeg synes ikke der
> er noget mistænkeligt at se der.

Han øvede sig i uheldet allerede under warm-up:
http://www.youtube.com/watch?v=feXvqfttAuw&NR=1

> Han kommer gennem en kurve, mister/taber bagvognen og rammer ind i
> væggen. Hvad synes i?

Det er svært at sige noget om. Men konsekvenserne for team kollega
Alonso var da til at tage at føle på. Jeg forstår godt sagen
undersøges.

--
Fordi folk læser oppefra og ned.
Hvorfor er topposting irriterende?

Fra : KASO

Dato : 06-09-09 07:20

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> noget mistænkeligt at se der.
> Han kommer gennem en kurve, mister/taber bagvognen og rammer ind i væggen.

Umiddelbart lyder det som om Piquet er tøsefornærmet over at være blevet
fyret. Derfor beskylder han Briatore og Renault for alt, hvad han kan komme
i tanke om. Han burde nok istedet have overvejet, at evnerne til at køre
ikke ligger i navnet......

Fra : Mogens

Dato : 16-09-09 18:40

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> skrev i meddelelsen

> Renault bliver i øjeblikket beskyldt for, at have fået Piquet Jr. til at
> lave et uheld med vilje, tilbage i Singaporre 2008:

Men med den udvikling der idag har været i sagen, var der vist meget om
snakken. Sikke nogle klovner :-/