stil uret
Fra : Henning Legaard

Dato : 05-09-09 05:29

Hvordan stiller man uret i en Peugeot Expert ? - Der er 2 trykknapper
ved speedometeret , den ene skifter mellem triptæller total og
triptæller, den anden dæmper lyset i instrumentbordet.

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 05-09-09 13:17

On Sat, 5 Sep 2009 04:29:14 -0700 (PDT), Henning Legaard
<henning.legaard@gmail.com> wrote:

> [...]
>ved speedometeret , den ene skifter mellem triptæller total og
>triptæller, den anden dæmper lyset i instrumentbordet.

Afmonter en kabelsko til batteriet, indtil klokken passer.

Nej, jeg v'ed det s'gu ikke.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Knud

Dato : 05-09-09 15:10

"Henning Legaard" <henning.legaard@gmail.com> wrote in message
Hvordan stiller man uret i en Peugeot Expert ? - Der er 2 trykknapper
ved speedometeret , den ene skifter mellem triptæller total og
triptæller, den anden dæmper lyset i instrumentbordet.

I min Peugeot (dog ikke Expert) er der en knap ved siden af uret - den skal
holdes inde i 3-5 sekunder for at starte styringen af uret.

Knud