Manglende pli hos Porsche-drivere.
Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 05-09-09 12:17

Det sker godt nok ikke så ofte at man griber Porsche-drivere i at gøre
sig uheldigt bemærket, men det skete i går, og selvfølgelig med et par
danskere involveret.

Man havde øjensynligt været henne i Sverige og købe en Porsche.

Derfor var man kørt derhen i den enes gule 911'er, for at hente en
hvid GT3'er, som blev kørt på prøveskilte.

Alt sammen meget fint, hvis ikke det lige var fordi de ikke havde
nogen som helst opfattelse af god opførsel på vejen.

Man må da for hævlede gøre sig klart, at når man kører i den slags
biler, bliver der holdt øje med én.

Bonderøve.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Mogens

Dato : 05-09-09 12:25

<folmer@rasmussen.dk> skrev i meddelelsen

> Alt sammen meget fint, hvis ikke det lige var fordi de ikke havde
> nogen som helst opfattelse af god opførsel på vejen.

Hva gjorde de forkert?

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 05-09-09 12:48

On Sat, 05 Sep 2009 11:24:35 GMT, "Mogens" <no@mail.com> wrote:

><folmer@rasmussen.dk> skrev i meddelelsen

>Hva gjorde de forkert?
Kørte i en Porsche.

/Hans

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 05-09-09 13:16

On Sat, 05 Sep 2009 15:48:18 +0400, Hans Kjaergaard
<hans.k2teknik@post5.tele.dk> wrote:

>Kørte i en Porsche.

>--

Hvis du antyder lidt Jante, så er du helt galt afmarcheret.

Tænk på, at jeg er en ældre herre, som har svært ved at komme ned i
den slags køremaskiner.

Men gi' mig en MB AMG af de "grimme", så skal du se løjer, men det
skal være med stil, også i en MB.

Ikke det der Brian jeg så i går.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 05-09-09 13:37

On Sat, 05 Sep 2009 14:15:30 +0200, folmer@rasmussen.dk wrote:

>Hvis du antyder lidt Jante, så er du helt galt afmarcheret.

Nej slet ikke, men når der nu ikke nævnes hvad de har gjort forkert,
må det ud fra simpel logik være deres blotte tilstedeværelse der var
problemet.

>Tænk på, at jeg er en ældre herre, som har svært ved at komme ned i
>den slags køremaskiner.
Hvis chancen sig byder er man vel pr. automatil tilbøjelig til at
blive i maskinen så lang tid som muligt ?

>Men gi' mig en MB AMG af de "grimme", så skal du se løjer, men det
>skal være med stil, også i en MB.
>
>Ikke det der Brian jeg så i går.
Man kørte vel efter bedste evne og det ragte åbenbart ikke så langt ?

/Hans

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 05-09-09 14:58

On Sat, 05 Sep 2009 16:37:27 +0400, Hans Kjaergaard
> [...]

>Nej slet ikke, men når der nu ikke nævnes hvad de har gjort forkert,
>må det ud fra simpel logik være deres blotte tilstedeværelse der var

Det er det sædvanlige. Får man ikke alle detaljerne med i første hug,
sååå...

>--

>Hvis chancen sig byder er man vel pr. automatil tilbøjelig til at
>blive i maskinen så lang tid som muligt ?

>--

Jeg ser helst at det foregår i en MB eller en Audi.

Åbenbart ikke.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 05-09-09 18:12

On Sat, 05 Sep 2009 15:57:53 +0200, folmer@rasmussen.dk wrote:

>Det er det sædvanlige. Får man ikke alle detaljerne med i første hug,
>sååå...
Tæsk fra en kant af og alle misforstår alt ?

>Jeg ser helst at det foregår i en MB eller en Audi.
Audi er bestemt også min favorit.

>Åbenbart ikke.
Håber de er færdige med ræset til på fredag, så der kan blive plads
til en Audi.

/Hans

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 05-09-09 13:12

On Sat, 05 Sep 2009 11:24:35 GMT, "Mogens" <no@mail.com> wrote:

><folmer@rasmussen.dk> skrev i meddelelsen

>Hva gjorde de forkert?

>--

Lå og kørte ræs indbyrdes på offentlig svensk motorvej. .o)

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Fly Christensen

Dato : 05-09-09 13:53

On Sat, 05 Sep 2009 14:12:08 +0200, folmer@rasmussen.dk wrote:

>Lå og kørte ræs indbyrdes på offentlig svensk motorvej. .o)

Svenskerræs? Uha, så er det jo mere end 100 km/t! Det er voldsomme
sager!

Fly

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 05-09-09 14:53

On Sat, 05 Sep 2009 14:52:53 +0200, Fly Christensen
<x_nospam_x@gmx.net> wrote:

>Svenskerræs? Uha, så er det jo mere end 100 km/t! Det er voldsomme
>sager!

>--

Ja, det er heeelt vildt.

Jeg bliver ved med at undres over den totale mangel på civil ulydighed
man ser hos de fleste svenskere.

Selv klokken lort om natten er de en krig om at køre forbi vogntoget,
der kun bevæger sig fremad med 88 km/t.

Det havde aldrig forekommet her i kongeriget. .o))

Det foregår naturligvis med helt strakte arme, og hænderne placeret
kl. 10 minutter i 2, samt et greb om rattet der gør knoerne
selvlysende hvide i mørket.

Bare for en ordens skyld vil jeg lige påpege, at ekspertisen for flere
år siden gik væk fra at anbefale den håndstilling.

Nu anbefaler man let bøjede arme, og hænderne placeret så tommeltotten
ikke bliver revet af, hvis airbag'en bliver udløst.

Men når Oluf Palme har sagt det, såååå..................

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Frank Leegaard

Dato : 05-09-09 13:30

Mogens wrote:
> <folmer@rasmussen.dk> skrev i meddelelsen

> Hva gjorde de forkert?

Analpine hos Hunddajejer?

--
/Frank

Fra : TDN

Dato : 05-09-09 14:52

"Frank Leegaard" <frankFJERN@superbruger.dk> skrev i meddelelsen

> Analpine hos Hunddajejer?
>
> --
> /Frank

LOL !!!

Mvh
Thomas

Fra : Mogens

Dato : 05-09-09 15:52

> Analpine hos Hunddajejer?

LOL :)

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 05-09-09 16:04

On Sat, 05 Sep 2009 14:51:36 GMT, "Mogens" <no@mail.com> wrote:

>"Frank Leegaard" <frankFJERN@superbruger.dk> skrev i meddelelsen

>LOL :)

>--

Syg form for humor. )

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Mogens

Dato : 05-09-09 16:24

<folmer@rasmussen.dk> skrev i meddelelsen

> Bonderøve.

Bilmærke og -farve får ofte det værste frem i folk (Jantelov?).
Da Volvo 850 T5R blev lanceret i den lysegule farve, var det ikke specielt
morsomt at låne pressevognen. Folk gik ofte helt amok, når man passerede dem
på motorvejen (bilen fik massiv presseomtale under introduktionen og solgt i
limiteret antal -> derfor kendte alle til bilens potentiale)

Fra : Henrik B.

Dato : 06-09-09 21:23

"Mogens" <no@mail.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> dem på motorvejen (bilen fik massiv presseomtale under introduktionen og
> solgt i limiteret antal -> derfor kendte alle til bilens potentiale)

Jep, den lokale skibsmatador havde to stk. En sedan til sig selv, og en
Stationswugn til konen....

--
http://www.saabklub.dk/