On 3 Sep., 07:37, "Brian Lund" <br...@-FJERN-lundfoto.dk> wrote:
> Igår aftes på vej på arbejde fik jeg indhentet en ferrari på norske plader
> som holdt for rødt, fedt tænkte jeg, måske giver han den lidt brøl når der
> bliver grønt!
>
> Det blev grønt... Der stod en røgsky bagud, først tænkte jeg at det måske
> blot var vanddamp fordi det var koldt, men kort efter begyndte det at stinke
> af brændt olie i min kabine! Han kørte ikke engang stærkt eller gav den
> meget gas... Hmm...
>
> Kort efter var der endnu et kryds hvor der var rødt. Jeg holdt stadigvæk bag
> ved ham... Da der blev grønt og han satte igang igen stod der endnu engang
> store røgskyer ud fra de to udstødninger, puha! Han accelererede langsomt og
> holdt den på 40-45 så jeg trak ud i venstre bane og trak forbi ham og åbnede
> vinduerne...
>
> Hvis man har råd til at købe en ferrari burde man også have råd til at få
> den lavet når det står så galt til, puha! Skam sig...!
Eller har han
> fyldt diesel på den!?
>
> Det var iøvrigt en ferrari af nyere årgang, ved ikke præcist hvilken, jeg
> tror det var en af dem med motor foran..? Sølvgrå var den også...
>
> Brian
Lyder som en 599. Han har vel givet den pisk og ødelagt noget. Rigmænd
er sjældent specielt kloge på mekanik, og hvis sådan en får sømmet
kold, fordi man er lidt sur, så er det nok ikke sikkert den overlever.
Det koster nok lidt at servicere en V12, og mon ikke han bare prøver
at liste hjem til stamværkstedet i Norge ?
I øvrigt mener jeg da ikke at en serieproduceret bil skal pakkes ind i
vat bare fordi den er dyr og derfor sjælden. En 599 er da en
brugsgenstand ligesom en Punto, omkostningerne er bare lidt højere.
Jeg bruger min Jaguar og min 2CV på den måde, og de kan godt lide
det
MVH Leo